اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970409302878549

خواص ژل رویال چیست؟

کد: 13970409302878549

https://goo.gl/1f3V1x

، اصفهان , (اخبار رسمی): ژل رویال به دست آمده از ترشح غدد زنبورها است که سرشار از ویتامین‌ها،پروتئین‌ها، اسیدهای آمینه و آنتی‌اکسیدان بوده و می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی و همچنین داروی ارگانیک مصرف شود.

خواص ژل رویال چیست؟
ژل رویال

در واقع ژل رویال نقش مکمل غذایی برای تقویت عمومی بدن و پیشگیری از بیماری را بازی می‌کند

ژل رویال به ژله سلطنتی یا ژله زنبور یا اسامی مشابهی از این دست هم شناخته می‌شود. با توجه به این که ژل رویال یک ماده خاص و ارزشمند است، معمولا کسی به دنبال محصولات مشابه آن نمی‌رود. به عبارت دیگر، اگر با خواص و فواید شگفت‌انگیز ژل رویال آشنا شوید، ترجیح خواهید داد از نوع خالص و طبیعی این محصول استفاده کنید.

ژل رویال را نمی‌توان صد در صد یک ترکیب گیاهی یا جانوری در نظر گرفت، چرا که به نوعی حاصل تغذیه و جمع‌آوری شهد گلها و گیاهان توسط زنبور و از طرف دیگر، ترشح غدد زنبورها است. این ترشح در حجره‌های نگهداری نوزادهای زنبور و ملکه تزریق می‌شود.

اما خواص ژل رویال چیست و چرا برای تولید و برداشت آن تلاش می‌شود؟ این ماده لیمویی رنگ که حالتی شبیه ژله دارد، سرشار از انواع ویتامین‌ها،پروتئین‌ها، اسیدهای آمینه و آنتی‌اکسیدان بوده و می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی و همچنین داروی ارگانیک مصرف شود. در واقع ژل رویال نه تنها نقش مکمل غذایی برای تقویت عمومی بدن و پیشگیری از بیماری را بازی می‌کند، بلکه عواقب درمانی آن برای کسانی که به دنبال بهبود وضع بیماری خود با استفاده از روش‌های سنتی و غیرشیمیایی هستند، نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت. این ماده برای درمان کم خونی، درمان کبد چرب، درمان فشار خون و ... موثر خواهد بود.

استقبال از ژل رویال به چند دلیل مربوط می‌شود. اولین دلیل آن، سادگی مصرف و نگهداری این ژل است. ژله رویال را می‌توان در یک ظرف در بسته و در محیطی خنک و به دور از نور تا ماه‌ها نگهداری کرد. البته نگهداری از این ماده به دور از نور آفتاب مورد تاکید است چرا که با تابش نور، کیفیت آن تغییر خواهد کرد. در کندوی زنبور هم ژله رویال درون حجره‌های تاریک نگهداری می‌شود. همچنین می‌توان ظرف در بسته این ژله را در فریزر برای مدت بیشتری نگه داشت.

دلیل دیگری که باعث می‌شود طرفداران ژله رویال آن را به صورت منظم مورد استفاده قرار دهند، سادگی مصرف آن است. برای بهره‌مند شدن از معجزه‌های ژله زنبور، بهتر است مقدار کمی از آن را زیر زبان گذاشته و کمی صبر کنید تا با بزاق دهان مخلوط و وارد خون شود. این کار باعث می‌شود تا مواد ژله رویال به خوبی جذب خون شده و تاثیر مثبت خود را به مرور نشان دهند.

علاوه بر این، یکی از روش‌های پیشنهادی پرطرفدار برای خوردن ژله رویال، مخلوط کردن آن با مقداری عسل است. البته ژله رویال در عسل ماندگاری نسبتا طولانی دارد، اما بهتر است ژله در هنگام مصرف با عسل مخلوط شود تا خواص خود را به بهترین شکل نشان دهد.

غیر از مصرف ژله رویال با عسل، مخلوط کردن آن با شربت‌های گیاهی نیز روش مورد پسند خیلی از مشتریان این ژل است و معمولا صبح‌ها در رژیم غذایی به صورت ناشتا می‌گنجانند. از بهترین زمان‌های خوردن ژله رویال، هنگام صبح و حدود 30 دقیقه قبل از وعده صبحانه است تا املاح و ویتامین‌های آن به خوبی جذب شوند.

قیمت ژله رویال، به نسبت سایر محصولات بالاتر است و دلیل آن نیز به شرایط محدود و دشوار تولید ژله رویال مربوط می‌شود. برای تولید ژله رویال، اولا باید شرایط کندو کاملا مهیا باشد، چرا که این ژله در حقیقت غذای نوزادان زنبور و ملکه است و اگر در حالت عادی برداشته شود، سلامت کل اعضای خانواده و اهالی کندو به خطر می‌افتد. معمولا برای تولید ژله رویال، از کندوهای یتیم یا کندوهایی که ملکه خود را از دست داده و عملا کارآیی ندارند استفاده می‌شود. به خاطر این که ژله موجود در این کندو ها، در حجره‌های بسیار کوچک قرار گرفته است، می‌توان با ابزار خاص از جمله سرنگ نسبت به استخراج ژله اقدام کرد. برداشت ژله زنبور کاری دقیق و زمان‌بر است و همین موضوع علاوه بر ارزش غذایی و دارویی بالای آن، باعث می‌شود تا یک منبع درمانی گران‌قیمت باشد.

پس از برداشتن ژله، آن را آماده‌سازی و بسته‌بندی و سپس در بازار عرضه می‌کنند. با توجه به ارزشمند بودن ژله رویال، ممکن است گاهی برخی از تولیدکنندگان یا واسطه‌های فروش، محصولی باکیفیت کمتر یا وجود ناخالصی عرضه کنند که در این صورت استفاده از این ماده شاید عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد. در نتیجه بهتر است قبل از تهیه و خرید، حتما در مورد برند و اعتبار فروشنده مطمئن باشید. لزوما تهیه ژله رویال در محل زنبورداری به معنای خرید خوب و خالص نیست، بله استفاده از روش‌ها و فرآیندهای مناسب تولید و برداشت توسط واحد تخصصی و مجرب، می‌تواند باعث ارایه محصولی با کیفیت و سالم باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]