کد: 13970417303828540

لیست بهترین مراکز خرید مشهد

کد: 13970417303828540

https://goo.gl/3JceE4

، اصفهان , (اخبار رسمی): مراکز بزرگ زیادی وجود دارد تا زائران تور مشهد بتوانند به راحتی مشغول خرید سوغات شوند. مرکز خرید آرمان و بازار بزرگ رضا از دسته این مراکز هستند.

لیست بهترین مراکز خرید مشهد
الماس شرق مشهد

مشهد یکی از شهرهای مهم زیارتی است که در شمال شرق کشور قرار دارد و از نظر جمعیت، دومین کلان شهر ایران شناخته می‌شود. امروزه به یمن وجود حرم مطهر امام رضا (ع) افراد زیادی از داخل ایران و از کشورهای همسایه و یا حتی دورتر روانه این شهر زیارتی می‌شوند و همین امر سبب رونق گردشگری در این منطقه شده است. گردشگران و مسافران تور مشهد همه ساله و در تمام فصول سال این سفر زیارتی را بر می‌گزینند و تجدید دیداری با حضرت یار می‌کنند. از آن‌جایی که حضرت رضا در این مکان به شهادت رسیدند، نام این شهر را مشهد به معنی شهادتگاه قرار دادند.

آب و هوای شهر مشهد گاهی معتدل و گاهی سرد و خشک است. زمستان‌های پر باران و تابستان‌های معتدل از جمله خصوصیات آب‌وهوایی این شهر به شمار می‌رود. در تمام فصول سال، امکان سفر با تور مشهد مهیا است و حتی در لحظات آخر می‌توانید به این تور بپیوندید و خود را به دیار عاشقان برسانید. تور لحظه آخری مشهد زمانی برگزار می‌شود که اعضا شرکت‌کننده در تور به حد نصاب نرسیده‌اند و برای تکمیل ظرفیت، مابقی بلیط‌های رزرو نشده را تحت عنوان تور مشهد لحظه آخری به فروش می‌رسانند.

همه با به زبان آوردن نام مشهد به یاد حرم امام رضا (ع) می‌افتیم؛ ولی به جز این جاذبه مذهبی مهم در مشهد، مراکز بزرگ زیادی وجود دارد تا زائران تور مشهد بتوانند به راحتی مشغول خرید سوغات شوند. همه سوغات از یک شهر مذهبی خصوصا مشهد را تبرک می‌دانند و برای آن ارزش زیادی قائل هستیم بنابراین نمی‌شود به این شهر سفر کرد و از خرید سوغات غافل ماند. از این رو تعدادی از مراکز خرید مهم این شهر مذهبی در ادامه معرفی می‌شود.

بازار رضا

معروف‌ترین بازار مشهد که همه ما آن را به خوبی می‌شناسیم بازار رضا است. بازار رضا در نزدیکی حرم مطهر و در خیابان امام رضا قرار دارد. هر چند که مشهدی‌ها این بازار را بازاری با اجناس نامرغوب و گران می‌شناسند اما زائران تور مشهد برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنند از همین بازار نزدیک به حرم، اجناس و سوغات خود را خریداری می‌کنند. اما اگر از بدبینی مشهدی‌ها به بازار رضا بگذریم، باید بگوییم که سوغات مشهد و اجناس مورد علاقه زائران را می‌توان بیش از هر جای دیگری در بازار رضا یافت و به تناسب توان مالی هر کسی چیزی در آن پیدا می‌‌شود.

الماس شرق

الماس شرق که تا چندی پیش رقیبی سرسخت برای دیگر بازارهای مشهد بود در بلوار خیام شمالی قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد به شمار می‌رود. معماری جذاب این مرکز خرید مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفت. سقف این مجتمع به صورتی گنبدی شکل بوده و شکلی همانند الماس دارد. درست زیر این گنبد یک آبنمای موزیکال زیبا وجود دارد که در زمان‌های خاصی روشن می‌شود و برای گردشگران منظره جالبی را به نمایش می‌گذارد. هر جنس و سوغاتی که بخواهید از زرشک و زعفران و نبات گرفته تا فرش و پوشاک و لوازم صوتی و تصویری در الماس شرق یافت می‌شود. اگر هم کودکی به همراه دارید، می ‌توانید سری به طبقه سوم بزنید تا در شهربازی «سرزمین عجایب» لحظات خوشی را تجربه کنند.

مرکز خرید آرمان

این مرکز خرید لوکس عرضه‌کننده محصولات آرایشی بهداشتی و عطر، اسباب‌بازی، دکوریجات، پوشاک، زیورآلات، شال و روسری، صنایع دستی، سوغات، خشکبار، کیف و کفش، لوازم منزل، موبایل و کامپیوتر است. نگران خستگی نباشید، می‌توانید به رستوران و فودکورت‌ها یا صحن‌های خوراک موجود در این مرکز خرید مراجعه کنید. از جمله برندهای موجود در این مرکز پراندا، گوچی، نایک، آدیداس، و کلوین کلین هستند.

بازار بزرگ بین‌المللی مشهد

این بازار که گاه بازار بین‌المللی خراسان(سپاد) نیز خوانده می‌شود، تقریبا شبیه زیست ‌خاور است و همه نوع کالایی از سوغات مشهد گرفته تا پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و اجناس لوکس خارجی در آن به فروش می‌رسد. از دیگر محاصن این بازار این است که غرفه‌هایی در این مرکز خرید وجود دارد که کالاهای خارجی به وسیله توریست‌ها عرضه می‌شود. از آن جهت که این مرکز خرید تقریبا خارج از شهر است تسهیلات و امکاناتی را برای گردشگران تور مشهد از تهران فراهم کرده است که از جمله آن‌ها می توان به برگزاری مراسم قرعه‌کشی و اهدای جایزه به مشتریان، وجود سرویس‌های اتوبوس از حرم تا بازار و برعکس و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی