اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970417303968549

در چه مواقعی بهتر است از ژل رویال استفاده نکنیم؟!

کد: 13970417303968549

https://goo.gl/QoQijZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): ژل رویال یک ماده کامل اعجاب انگیز است که خواص تقویتی و درمانی دارد. این ژل برای افراد دارای فشار خون پایین، حساسیت‌های خاص، مشکلات گوارشی توصیه نمی‌شود.

در چه مواقعی بهتر است از ژل رویال استفاده نکنیم؟!
ژل رویال

ژل رویال تقریبا برای همه، یک ماده بسیار مقوی و ایمن‌ساز به شمار می‌رود که می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند

برای مصرف هر دارو نکته‌ای که در مورد محصولات دارویی و عصاره‌های شفابخش وجود دارد، عوارض آن است. تفاوتی نمی‌کند که این عوارض ناشی از مصرف داروهای شیمیایی باشد و یا به دنبال ترکیبات ارگانیک و طبیعی مد نظر قرار گیرد، به هر حال هر کدام از این مواد کمی ایجاد نگرانی خواهد داشت.

در مورد داروهای شیمیایی و صنعتی، بدون شک عوارضی چه به صورت سطحی و گذرا و یا چه به شکل جدی و بلند مدت وجود خواهند داشت، چرا که ترکیبات این نوع داروها به هر حال مصنوعی و ساخت دست بشر بوده و در صورتی که مقدار و اندازه آن به خوبی رعایت نشود و تنها در زمان بروز مشکل استفاده نشود، احتمال ایجاد عواقب خاص بیشتر می‌شود. همچنین نگهداری از این داروها نیز روش‌ها و آداب خاص خود را می‌طلبند و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های لازم و احتمالا از بین رفتن کیفیت اولیه، عوارض بیشتری گریبان‌گیر مصرف‌کننده خواهد شد.

به طور کلی برای داروهای گیاهی و ترکیبات ارگانیک، شرایط متفاوت است. اغلب این داروها صرفا برای رفع یک مشکل و بیماری خاص نبوده و در صورت در زمان صحت و سلامت فرد نیز می‌توانند نقش تقویت و پیشگیرانه داشته باشند. از طرف دیگر، بافت بدن به طور بنیادین با ترکیبات گیاهی و طبیعی هم‌خوانی بیشتری  خواهد داشت و به این ترتیب در صورت خوردن یا استعمال موضعی این مواد، ساز و کارهای فیزیولوژیک بدن چندان دچار واکنش نخواهند شد و سیستم ایمنی هم مشکل خاصی را تشخیص نمی‌دهد. در نتیجه عوارض چندان شاخصی پس از استفاده از داروهای گیاهی وجود ندارد. 

هر چند این نکته نباید فراموش شود که بدن افراد در شرایط مختلف با یکدیگر متفاوت است و برخی ممکن است با حساسیت‌ها و واکنش‌های طبیعی خاصی مواجه شوند. لذا باید پیش از مصرف هر نوع مواد حتما با متخصص و کارشناس مربوط مشورت لازم را داشته باشید. از طرف دیگر برخی از داروهای گیاهی به صورت ترکیبات ویژه‌ای هستند که تنها باید برای یک بیماری خاص و در مدت زمان بسیار مشخص استفاده شوند و یا در محل خاصی به شکل موضعی مورد استفاده قرار بگیرند. به این ترتیب زمانی که با مشکلی خاص مواجه می‌شوید، استفاده از این نوع ترکیبات باید حتما و با دقت زیر نظر پزشک متخصص بوده و با صلاحدید وی دوره درمان یا رژیم دارویی به پایان برسد.

ژل رویال یا ژل زنبور عسل نیز مانند بسیاری دیگر از ترکیبات طبیعی، یک ماده کامل حاصل ساز و کارهای طبیعت است و به طور اعجاب‌انگیزی خواص تقویتی و درمانی دارد. در نتیجه مصرف آن در جوامع مدرن نیز مانند جوامع سنتی رو به افزایش می‌رود و همین موضوع باعث حساسیت برای استعمال این ماده عجیب و غریب است. برخی ممکن است استفاده از ژل رویال را معطوف به یک بازه زمانی خاص و تنها برای رفع یک مشکل جسمی در نظر بگیرند و برخی دیگر آن را به عنوان یک مکمل غذایی برای همیشه مصرف کنند. از این رو باید در مورد مصرف ژل رویال نیز به دقت بررسی‌های لازم انجام شده و در مورد عوارض احتمالی آن اطلاعات کافی به دست بیاید.

از جمله عوارض خطرناک مصرف ژل رویال بدون نظر پزشک، برای زن‌هایی است که احتمالا مستعد ابتلا به سرطان سینه باشند. همچنین برخی افراد احتمالا با مصرف ژل رویال دچار مشکلات گوارشی از جمله نفخ شکم شده و اگر به دستور پزشک توجه نکنند، این موضوع تبدیل به مشکلات بزرگ‌تری برای‌شان شود.

از سوی دیگر، مصرف ژل رویال برای برخی افراد حساسیت‌های خاص ایجاد می‌کند. هر چند ژل رویال یک ضدعفونی‌کننده و ماده‌ای موثر برای تقویت دستگاه ایمنی بدن در برابر حساسیت‌ها و بیماری‌ها است، با این حال احتمال ابتلای مصرف‌کننده به حساسیت‌های جدید وجود خواهد داشت.

علاوه بر موارد گفته شده، از آن جا که ژل رویال پایین آورنده فشار خون است، افراد مبتلا به این مشکل به خصوص کسانی که برای درمان کم‌خونی خود قرص کم‌خونی مصرف می‌کنند نباید بدون مشورت با کارشناس اقدام به خوردن ژل رویال داشته باشند. از طرف دیگر، زنان باردار و یا زنانی که در شرایط نوسانات هورمونی قرار دارند نیز بهتر است با احتیاط ژل رویال را مصرف کنند.

به طور کلی با وجود این موارد استثنایی، ژل رویال تقریبا برای همه، یک ماده بسیار مقوی و ایمن‌ساز به شمار می‌رود که می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]