اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970424304998549

دارویی شگفت‌انگیز با قیمتی مقرون به صرفه

کد: 13970424304998549

https://goo.gl/9gTSDx

، اصفهان , (اخبار رسمی): معمولا برای قیمت‌گذاری ژل رویال، هزینه‌های جمع آوری و بسته‌بندی محصول مد نظر قرار می‌گیرد. ژل رویال با توجه به این که باید مواد مورد نیاز رشد زنبورها و همچنین تقویت و باروری ملکه را تامین کند، از ارزش‌های تغذیه ای بالای و مواد پروتئینی و ویتامین‌های غنی برخوردار است.

دارویی شگفت انگیز با قیمتی مقرون به صرفه
ژل رویال

برای آن که در مورد قیمت ژل  رویال اطلاعات کافی به دست بیاورید، بایدد به خوبی با نحوه تولید، استخراج و همچنین عرضه آن در بازار آشنا باشید

برای کسانی که در زمینه طب سنتی و استفاده از مواد ارگانیک برای تغذیه و تغییر سبک زندگی آشنا هستند، ژله رویال یک ماده مغذی و بی‌نظیر به حساب می آید که توانسته است در سال های اخیر در فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات ارگانیک، جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد. ژل رویال در واقع ترکیبی بسیار شگفت‌انگیز از انواع ویتامین، پروتئین و اسیدهای آمینه و ... است که نه تنها یک مکمل غذایی، که درمانگاهی خدادادی برای رفع برخی از نارسایی‌ها و مشکلات بدن به شمار می‌رود. 

برای آن که در مورد قیمت ژل رویال اطلاعات کافی به دست بیاورید، باید به خوبی با نحوه تولید، استخراج و همچنین عرضه آن در بازار آشنا باشید. معمولا برای قیمت‌گذاری، هزینه‌های جمع آوری و بسته‌بندی محصول مد نظر قرار می‌گیرد. در مورد ژل رویال که برخی آن را به نام ژل سلطنتی یا ژل  زنبور می‌شناسند نیز قضیه به همین ترتیب است. 

ژل رویال یا ژل زنبور حاصل ترشح غدد سر زنبورهای کارگر در محل نگهداری نوزادها و ملکه است. می‌دانیم که یکی از انواع زنبورها در کندو به نام کارگر معروف است و از جمله وظایف آن، تولید ژل رویال است. ژل رویال را باید یکی از غنی‌ترین منابع غذایی درون کندو نامید. این ژل به تدریج در حجره‌هایی که لاروها (نوزادهای زنبور با عمر چند روز) نگهداری می‌شوند تزریق می‌شود تا لاروها به تدریج آن را بخورند و رشد خوبی داشته باشند. از طرف دیگر، ملکه زنبورها که جثه بزرگ‌تر و طول عمر بسیار بیشتری از سایر هم خانه‌های خود دارد، مدام از ژل  سلطنتی یا ژل رویال تغذیه می‌کند.

ژل رویال با توجه به این که باید مواد مورد نیاز رشد زنبورها و همچنین تقویت و باروری ملکه را تامین کند، از ارزش‌های تغذیه ای بالای و مواد پروتئینی و ویتامین‌های غنی برخوردار است. به عنوان نمونه، ترکیبات معدنی موجود در ژل رویال به رشد و تقویت استخوان‌ها و مفاصل کمک می‌کند. همچنین ژل رویال یک تقویت‌کننده عمومی است و باعث می‌شود تا کارآیی دستگاه ایمنی بدن بالاتر رود. از این رو، ژل رویال را باید یک داروی پیشگیری بسیار قوی دانست که می‌تواند در بلند مدت تاثیرات عمیق خود را نشان دهد. همچنین ژل رویال برای رفع حساسیت‌های موردی و فصلی نیز کارآیی خوبی دارد. 

با بررسی خواص ژل رویال، به این نتیجه می‌رسیم که قیمت بالای آن به نسبت قیمت مجموع داروهای شیمیایی مشابه، مقرون به صرفه است. یکی از موضوعات خاصی که برای عرضه ژل رویال حائز اهمیت است و تاثیر مهمی روی محاسبه قیمت آن می‌گذارد، مشکلات استخراج و جمع‌آوری از داخل کندو است. البته ژل رویال در تمام طول سال و به طور مداوم قابل برداشت نیست، چرا که در زمان تخم ریزی و همچنین رشد لاروها، باید این خوراک طبیعی برای رشد نوزاد زنبور در دسترس آن‌ها باشد و همچنین تغذیه ملکه هم نباید با وقفه مواجه شود. به عنوان نمونه، گاهی اوقات یک کندو یتیم می‌شود، به این معنی که ملکه خود را از دست می‌دهد و همین زمان برای برداشت ژل رویال مناسب است. ژل باید به تدریج و با قاشقک‌ها یا سرنگ مخصوص از حجره‌های کوچک درون کندو برداشت و جمع‌آوری شود. به این دلیل که کار برداشت ژل مشکل و زمان‌بر و با محدودیت‌های خاصی مواجه است، قیمت آن نیز در مقایسه با برخی دیگر از محصولات گیاهی و داروهای ارگانیک بالاتر می‌رود. 

ژل رویال معمولا به رنگ لیمویی رنگ در بازار و بسته‌بندی‌های کاملا سر بسته فروخته می‌شود. البته نباید فراموش کرد که رنگ و غلظت آن تا حدی نیز وابسته به نوع گیاهان مصرفی و اقلیم منطقه است. 

قیمت ژل رویال نسبتا گران است و بهتر است برای استفاده از این داروی اعجاب انگیز، به دقت از آن نگهداری کنید تا سلامت و کیفیت آن از بین نرود. همان‌طور که این ژل در داخل کندو به دور از نور و در محیط تاریک قرار دارد، در هنگام استفاده نیز بهتر است کاملا دور از نور خورشید و در محیطی سرد و بدون ارتباط با هوا درون ظرف دربسته باشد. علاوه بر این، بهتر است مصرف این ژل به ویژه برای افرادی که سابقه بیماری دارند یا زنان باردار، زیر نظر پزشک و با مشورت متخصص مربوط باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی