کد: 13970425305148540

۴ بازار پر بازدید دبی کدامند؟

کد: 13970425305148540

https://goo.gl/WfoqaN

، اصفهان , (اخبار رسمی): همه‌ی گردشگران تور دبی می‌توانند گشت‌وگذاری در بازارهایی چون چهارشنبه بازار مارینا، جمعه بازار زعبیل، شنبه بازار البراشا و بازار محلی ساحل JBR داشته باشند.

۴ بازار پر بازدید دبی کدامند؟!
چهارشنبه بازار مارینا دبی

جمعه بازار زعبیل از محبوب‌ترین بازار های محلی نزد مردم شهر دبی است چرا که در این بازار محصولات سالم و ارگانیک توسط کشاورزان به فروش می‌رسد

قبل از خرید تور دبی مقاله زیر را مطالعه کرده تا به شما در راستای سفری ارزان قیمت‌تر به این شهر مدرن، کمک کند. همانگونه که می‌دانید دبی یکی از شهرهای مهم کشور امارات متحده عربی است که امروزه پیشرفت چشم‌گیری در خصوص صنعت گردشگری داشته است و این شهر را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری که همه ساله پذیرای مهمانان زیادی از کشور‌های مختلف دنیا است بدل ساخته است. دبی رکورددار بلندترین آسمان خراش‌های دنیا است و شاید اولین چیزی که در ذهن مسافران این شهر نقش می‌بندد برج‌های بلند و باشکوه این منطقه باشد. مهم‌ترین برج‌های دبی که همه با آن‌ها آشنا هستند برج العرب و برج خلیفه هستند که هر کدام به نوعی نماد شهر دبی به شمار می‌روند.

به طور کلی تور دبی یکی از گران قیمت‌ترین تورها است اما با چند ترفند ساده می‌توان این سفر مجلل و پر هزینه را با صرف کمترین هزینه تجربه کرد، یکی از این راهکارها، خرید تور لحظه آخری دبی است. تورهای لحظه آخری از آن جهت که برا تکمیل تور در لحظات آخر فروخته می‌شوند قیمت پایین‌تری دارد. می‌توان تور لحظه آخری دبی را خریداری کرده و با هزینه‌ای کمتر نسبت به دیگر اعضا شرکت‌کننده در تور، این سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید. در طول سفر حساب جیب دستتان باشد؛ شهر دبی پر زرق و برق است و بازارها و مراکز خرید آن برای هر کسی که تور دبی را همراهی می‌کند وسوسه بر‌انگیز است؛ از خرید وسایل غیر ضروری خودداری کنید و حدالامکان خرید خود را از بازارهای محلی و بازارچه‌های ساحلی انجام دهید.

این بار نه از بازارهای لوکس بلکه از بازارهای محلی دبی صحبت خواهیم کرد. با تور لحظه آخری دبی همراه باشید تا گشتی در بازارهای روز و ساحلی زده و محصولات با کیفیت و البته ارزان‌تر بخریم.

چهارشنبه بازار مارینا

همه  مسافران با ساحل مارینا آشنا هستند. این ساحل در روزهای ۴ شنبه در اختیار فروشندگان محلی قرار می‌گیرد تا کالا و اجناس خود را به فروش برسانند. اقلامی که در این بازار عرضه می‌شوند شامل مواد غذایی، لباس، صنایع دستی دبی و … است که پاسخگوی نیازهای آنها با کمترین قیمت خواهد بود.

جمعه بازار زعبیل

در دبی هم مانند شهرهای مختلف ایران جمعه بازار دایر است. روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۳ بعد از ظهر می‌توانید به پارک زعبیل رفته و در بازار محلی که در این پارک دایر است گشتی بزنید و مشغول خرید شوید.

جمعه بازار زعبیل از محبوب‌ترین بازارهای محلی نزد مردم شهر دبی است چرا که در این بازار محصولات سالم و ارگانیک توسط کشاورزان به فروش می‌رسد. محصولاتی مانند تخم مرغ، میوه، سبزی و دیگر مواد غذایی در این بازار یافت می‌شوند. علاوه بر مواد غذایی، صنایع دستی و جواهرات دست‌ساز را هم می توان در این بازار پیدا کرد.

شنبه بازار البراشا

اگر فرصت خرید از جمعه بازار زعبیل را از دست داده اید جای نگرانی نیست می‌توانید روز شنبه به پارک البرشا بروید و از شنبه بازاری که در این مکان دایر شده است اقلام مورد نیاز از جمله صنایع دستی و مواد غذایی خریداری کنید. موسیقی زنده و ساز و آواز در این پارک بر پاست که محیط را شاد و فرح بخش‌تر می‌کند؛ حتی اگر قصد خرید کردن هم نداشته باشید، برای تغییر آب و هوا و آشنایی با فرهنگ مردم دبی از این مکان دیدن کنید.

بازار محلی ساحل JBR

ساحل JBR یکی دیگر از سواحل زیبای دبی است که همه مسافران آن را می‌شناسند. این ساحل یکی از پر طرفدارترین ساحل‌های عمومی شهر دبی در میان مردم این شهر و گردشگران است. اگر در فصل زمستان و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب به این ساحل بروید با بازار محلی بزرگی مواجه خواهید شد که انواع کالاهای مورد نیاز را به مسافران عرضه می‌کنند. از مواد غذایی گرفته تا البسه در این بازار پیدا می‌شود. می‌توانید در کنار تفریح و خوش‌گذرانی سوغات و لوازم مورد نیاز خود را از بازار روز ساحلی خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی