اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970501306568296

اهمیت ارائه کارت اشتراک در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970501306568296

https://goo.gl/43K1bS

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر و با اهداف طولانی مدت در دی ماه سال 86، اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان کرد. با توجه به مزایای عضویت در این واحد بیش از 400 هزار نفر عضو داشته و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

اهمیت ارائه کارت اشتراک در فروشگاه بزرگ ایرانیان
اهمیت ارئه کارت اشتراک

فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه‌کننده پوشاک فصل برای تمام اعضای خانواده (زنانه، مردانه، بچگانه) در همه سنین و سلیقه‌ها است که در تهران، خیابان امام زاده ‌حسن، نبش لقمان حکیم قرار دارد

فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه‌کننده پوشاک فصل برای تمام اعضای خانواده (زنانه، مردانه، بچگانه) در همه سنین و سلیقه‌ها است که در تهران، خیابان امام زاده ‌حسن (ع)، نبش لقمان حکیم قرار دارد.

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر و با اهداف طولانی مدت در دی ماه سال 86، اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان کرد. با توجه به مزایای عضویت در این واحد بیش از 400 هزار نفر عضو داشته و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

نحوه عضویت و امتیازات ویژه آن

مشتریان در صورت تمایل، با پرکردن یک فرم ساده، کارت عضویت دریافت  می‌کنند.

کارت عضویت

کارت عضویت آبی رنگ که دارای یک کد 6 رقمی است و در همه صندوق‌های کامپیوتری فروشگاه قابل ارائه است.

امتیازات عضویت

- آرشیو خریدهای مشتری برای خریدهایی که کارت را ارائه کرده باشد، ثبت می‌شود و در صورتی که مشتری برای بررسی امتیاز یا رفع هر مشکلی در مورد کالای خریداری شده مراجعه کند، از آرشیو خریدها هم می‌تواند استفاده کند.

- مجموعه خریدهای مشتری امتیاز محسوب می‌شود . خریدهایی که تخفیف دریافت کرده باشد، امتیاز دریافت نمی‌کند.

- هر 600 امتیاز یک کارت هدیه به اعضای باشگاه تعلق می‌گیرد.

- اولین اطلاع رسانی‌های فروش فوق‌العاده برای اعضای باشگاه انجام می‌شود.

- مهمانان مراسم قرعه‌کشی و جشن‌ها از بین اعضای باشگاه انتخاب می‌شوند.

- تعویض و مرجوعی کالا برای اعضای باشگاه مشتریان با سهولت انجام می‌شود.

- در آینده‌ای نزدیک فروش اینترنتی برای اعضای باشگاه مشتریان انجام می‌شود.

- جهت هرگونه تغییر در نشانی و یا مشخصات مشترک به صورت حضوری و با ارائه کارت شناسایی معتبر انجام می‌شود. (به دلیل اهمیت اطلاعات مشترک)

- از این پس با اعلام شماره موبایلی (که قبلا به سیستم توسط مشترک داده شده است) به صندوق، عملیات ثبت اشتراک در فاکتور انجام می‌شود.

- علاقه‌مندان هنگام خرید، از صحت درج نام و کد اشتراک بالای فاکتور اطمینان حاصل کنند.

تخفیف های ویژه اعضای باشگاه

- در تاریخ تولد و یا سالروز ازدواج و دو روز قبل از مناسبت و دو روز بعد از مناسبت تخفیف در خرید مشتری تا 10درصد انجام می‌شود و در سایر ایام ماه مناسبت تا 5 درصد تخفیف از خرید مشتری کسر می‌شود.

- آخرین دوشنبه هر ماه، با ارائه کارت اشتراک به صندوق، تخفیف 10 درصدی اعمال می‌شود.

اهمیت ارائه کارت اشتراک به هنگام خرید

  • اگر کالایی از مشتری (دارای نام و نشان) در فروشگاه جا مانده و به مسئولین داده شود، از طریق تماس تلفنی با مشتری تماس گرفته می‌شود. گاهی بنا به دلایلی مانند عجله در خرید و یا شلوغی صندوق، کالایی جابه جا شده و اشتباه برده می‌شود. واحد اشتراک از طریق اطلاعاتی که دارد با مشتری تماس گرفته و او را مطلع می‌سازد. در صورتی که مبلغی کمتر یا بیشتر با صندوق مبادله شود، به مشتری اطلاع داده می‌شود.

اهمیت کارت اشتراک برای فروشگاه بزرگ ایرانیان

  • برای جذب مشترکین جدید اگر به هر دلیلی (اهدا جوایز ، دعوت به جشن و ...) نیاز به مشتری باشد، با حفظ امانت‌داری، با مشتری تماس گرفته می‌شود. لازم به ذکر است این اطلاعات فقط در دسترس باشگاه مشتریان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی