کد: 13970517310238540

برترین هتل‌های لوکس و ۵ ستاره دبی

کد: 13970517310238540

https://goo.gl/uLksEZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): هتل‌های کمپینسکی، شرایتون، کنراد، رافلز، پارک هایت و اینترنشنال ترمینال از جمله برترین هتل‌های لوکس و 5 ستاره شهر دبی به حساب می‌آیند که شامل امکانات و ویژگی‌های بسیار زیادی هستند.

برترین هتل های لوکس و ۵ ستاره دبی
هتل شرایتون شهر دبی

هتل رافلز دبی با الهام گرفتن از اهرام مصر، جذابیت بسیار زیادی به این شهر بخشیده است

شرکت چهارسو گشت در این مقاله قصد دارد تا برترین هتل‌های لوکس و ۵ ستاره دبی، امکانات و فاصله آن‌ها تا دیگر جاذبه‌ها، مکان‌های معروف و مراکز خرید دبی را شرح دهد.

هتل کمپینسکی

یکی از بهترین هتل‌های دبی واقع در جاده شیخ زاید، هتل کمپینسکی است. امکانات این هتل عبارتند از: نزدیکی آن به ایستگاه مترو امارات مارال، آرامش‌بخش بودن دکوراسیون اتاق‌ها، چشم انداز‌های تماشایی، باشگاه بدنسازی و تفریحاتی همچون پیست اسکی.

هتل شرایتون

هتل شرایتون واقع در خیابان شیخ زاید، شهرتی جهانی دارد. این هتل مجهز به یک مرکز تناسب اندام است که چشم اندازی وسیع بر دبی دارد و مکانی برای اسپا است.

هتل کنراد

هتل کنراد دبی، نمایی منحصر به فرد و زیبا از خلیج فارس و جاده‌ی شیخ زاید دارد که در مرکز تجاری دبی واقع است. این هتل امکاناتی از جمله سرو غذاهای بین‌المللی، آب نمای بزرگ و روح نواز، باشگاه ورزشی و ... دارد.

هتل رافلز

هتل رافلز دبی الهام گرفته از اهرام مصر، جذابیت بسیار زیادی به این شهر بخشیده‌است. از جمله مهم‌ترین امکانات آن استخر‌هایی با آب گرم و سرد است که در فضای باز بنا شده‌است و نقطه عطف خیره‌کننده در این هتل بحساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به بالکن اختصاصی که در هر اتاق تعبیه شده و رستوران ژاپنی که برنده جایزه تومو است، اشاره کرد.

هتل پارک هایت 

هتل پارک‌هایت واقع در باشگاه گلف دبی، مخصوص افرادی است که خوش گذرانی را انتخاب کرده‌اند. محوطه‌ای سرسبز همرا با نخل‌هایی سر به فلک کشیده و بندرگاهی اختصاصی دارد. یکی از بارز‌ترین امکانات آن استخری ۳۰ متری است که خدمات رایحه درمانی را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به کافی‌شاپی که غذاهای عربی سرو می کند و پنجره‌های سرتاسری اتاق‌ها اشاره کرد.

هتل اینترنشنال ترمینال

هتل اینترنشنال ترمینال از دیگر هتل‌های دبی است که اقامتگاهی بسیار عالی دارد. این هتل ۱۴ رستوران مختلف دارد تا مسافران بتوانید طعم‌های متنوع را بچشند. کارکنان هتل به زبان‌های فیلیپینی، هندی و عربی مسلط هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.