کد: 13970521310918540

بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی

کد: 13970521310918540

https://goo.gl/Msy7ui

، اصفهان , (اخبار رسمی): هتل ویدا داون تاون، سیتی سیزن، شرایتون کریک تاورز و رادیسون بلو داون تاون از جمله بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی به حساب می‌آیند.

بهترین هتل های ۴ ستاره دبی
هتل ویدا داون تاون دبی

در این مقاله بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی، امکانات، فاصله آن‌ها تا دیگر جاذبه‌ها، مکان‌های معروف و مراکز خرید دبی معرفی شده‌است.

هتل ویدا داون تاون یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان گردشگران به حساب می‌آید که در بلوار محمد بین رشید واقع شده‌‌است. این هتل دسترسی آسانی برای رسیدن به برج خلیفه، آب‌نمای مشهور موزیکال، بازار مینا و مراکز تجاری دارد. امکانات این هتل شامل سرو غذاهای بین‌المللی، اتاق ماساژ، استخر روباز و ... می‌شود. هتل ویدا فاصله‌ای ده دقیقه‌ای تا مرکز خرید سنتر و پارک کیدزانیا دارد.

هتل رادیسون بلو داون تاون واقع در جاده فایننشال سنتر در سال 2011 تاسیس شده‌است. ساخت آن الهام گرفته از معماری ایتالیایی است. آشپزخانهای مدرن و مشغول طبخ ‌غذا، اتاق‌هایی مجهز به نور گیر و پنجره‌ای با قابلیت دیدن تصاویر پانورما در تمامی جهات از جمله امکانات این هتل است. هتل رادیسون فاصله‌ای 7 دقیقه‌ای تا بازار مرکزی دبی و 10 دقیقه‌ای تا فرودگاه بین‌المللی دارد.

هتل شرایتون کریک تاورز با پنجره‌های شیشه‌ای بزرگش که مشرف به نهر دبی در دبی جاده بنی یاس واقع شده‌است. باشگاهی مجهز، سونا، استخر مخصوص کودکان، ترانسفر فرودگاهی از جمله ویژگی‌های هتل به حساب می‌آیند. این هتل فاصله‌ای 4 کیلومتری و 7 کیلومتری تا مرکز خرید امارات و زمین گلف دارد.

هتل سیتی سیزن واقع در خیابان سعیدالمختومی در سال 2008 ساخته شده‌است. این هتل ساختمانی از جنس شیشه و فولاد دارد. اتاق‌هایی بزرگ همرا با کف پوش‌های چوبی، پنجره‌های فرانسوی قدی همراه با چشم‌اندازی از باغ، رستوران فضای باز نیوسیزن، رستوران با شکوه ایتالیایی پاستا و پستو از جمله امکانات هتل هستند. این هتل به مکان‌هایی همچون استادیوم تنیس، کلوب گلف دبی، بازار ریف و مرکز خرید هملرین بسیار نزدیک است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.