کد: 13970524311668540

بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول

کد: 13970524311668540

https://goo.gl/eDb1xG

، اصفهان , (اخبار رسمی): مسافران تور استانبول می‌توانند در یکی از هتل‌های 4 ستاره‌ی این شهر همچون ناز‌سیتی، لامارتین و وایت هاوس اقامت داشته باشند.

در بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول اقامت کنید!
هتل وایت هاوس استانبول

وایت هاوس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول است که در قلب بخش تاریخی شهر قرار گرفته و یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک فضای صمیمی و نزدیک به آثار تاریخی شهر استانبول هستند

استانبول، بزرگترین شهر ترکیه و پنجمین شهر بزرگ جهان است که به پلی میان دو قاره آسیا و اروپا معروف است. این شهر که نیمی از از آن در قاره اروپا و نیم دیگر آن در قاره‌ی آسیا قرار گرفته، یکی از زیباترین و ارزان‌ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود که هر سال در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

علاقه‌مندان به گردشگری می‌توانند برای یک سفر تفریحی و به شوق دیدن قصرهای باشکوه عثمانی، جاذبه‌های تاریخی و مدرن، مساجد و مکان‌های مذهبی متفاوت و تماشای تنگه بسفر با تور استانبول همراه شوند.

در این مطلب بهترین هتل‌های چهار ستاره استانبول را معرفی خواهد شد.

هتل وایت هاوس استانبول| White House Hotel Istanbul

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول که در قلب بخش تاریخی شهر قرار گرفته، هتل وایت هاوس استانبول است. یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی که به دنبال یک فضای صمیمی و نزدیک به آثار تاریخی شهر استانبول هستند. یکی از هتل‌های محبوب با امکاناتی بی‌نظیر که می‌تواند تور استانبول را به سفری به یادماندنی برای گردشگران تبدیل کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل این است که با اندکی پیاده‌روی به راحتی می‌توان از این هتل به جاذبه‌هایی مثل مسجد آبی، ایاصوفیه، بازار بزرگ‌، کاخ توپکاپی، موزه باستان‌شناسی، باسیلیکا سیسترن، بازار بزرگ و بازار ادویه رسید.

رستوران وایت هاوس

رستوران هتل از مهمترین بخش‌های آن است که سرآشپز ماهر آن غذاهایی لذیذ و درجه یک برای میهمانان سرو می‌کند. تنوع نوشیدنی‌های بار هتل و همچنین قهوه‌های معروف این هتل از دیگر نکات مثبت هتل هاوس استانبول است.

اتاق‌ها و امکانات هتل وایت هاوس

اتاق‌های لوکس با مبلمانی شیک و فضایی آرام بخش در کنار امکاناتی چون سالن آرایشی، فروشگاه، اتاق‌های وی آی پی، سیستم امنیتی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های ضد صدا از مواردی است که این هتل را به یک مکان مناسب برای استراحت در تور استانبول تبدیل می‌کند.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان همچنین پذیرش ۲۴ ساعته، وجود یک صرافی در هتل، ترانسفر فرودگاه و اتومبیل کرایه بنا به درخواست میهمانان اشاره کرد. از نکات قابل توجه در هتل وایت استانبول وجود اتاق‌های سیگار ممنوع و همچنین ورود آزاد حیوانات خانگی است.

هتل لامارتین استانبول | Lamartine Hotel Istanbul

هتل لامارتین استانبول یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر، یک انتخاب مناسب برای تور استانبول است. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و با فروشگاه‌ها و رستوران‌های خیابان استقلال فقط صد متر فاصله دارد. با توجه به موقعیت خوب این هتل و نزدیکی آن به میدان تکسیم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توان به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت.

در فاصله ۱٫۱ کیلومتری این هتل مرکز کنفرانس لطفی کیدار، کنسرت کمال ریست و تئاتر محسن ارتغرول قرار گرفته و تا برج تاریخی گالاتا فقط ۶۰۰ متر راه است.

رستوران لامارتین

در رستوران چینی Ming Garden یک طعم متفاوت از غذاهای چینی و ترکیه‌ای را می‌توان تجربه کرد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در لابی هتل قهوه بنوشند یا در رستوران‌ها و کافه‌های میدان استقلال که تنها صد متر با هتل فاصله دارند، از انواع غذاهای سنتی و مدرن ترکیه لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل لامارتین

هتل لامارتین، دارای ۶۷ اتاق است که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، حمام، یخچال، تلویزیون، چایی‌ساز و … هستند. سالن زیبایی، خدمات تور، اتوشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولان و گشت شهری از دیگر امکانات این هتل است.

هتل ناز سیتی استانبول | Naz City Hotel Istanbul

یکی دیگر از هتل‌هایی که در تور استانبول می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای اسکان مسافران باشد، هتل ناز سیتی است. از آنجایی که این هتل در میدان تکسیم و نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته‌ است، میهمانان آن به آسانی می‌توانند به انواع رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و گالری‌ها دسترسی داشته باشند. با وجود سرویس شاتل رایگان به صورت ۲۴ ساعته به مترو میدان تکسیم، دسترسی به مترو بسیار آسان است. این هتل در فاصله ۶ کیلومتری منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر است.

رستوران نازسیتی

منوی بین‌المللی رستوران هتل شامل غذاهای بین‌المللی است که توسط سرآشپز‌های محلی هتل آماده و به مهمانان ارائه می‌شود. نکته جالب توجه در منوی این رستوران این است که می‌توان لیستی از غذاهای گیاهی را یافت، که برای مهمانان گیاه‌خوار تدارک دیده شده‌است.

اتاق‌ها و امکانات هتل نازسیتی

ناز سیتی استانبول دارای ۷۹ اتاق بزرگ و شیک مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، میز، سرویس اتو، سالن پذیرایی، پنکه، حمام، سرویس بهداشتی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، یخچال کوچک آشپزخانه، کتری برقی، میز ناهار‌خوری، ساعت زنگ‌دار، حوله، کتانی و صندلی چرخدار است.برخی اتاق‌های هتل از محوطه جداگانه برای نشستن نیز برخوردارند.

علاوه بر اتاق‌های شیک و مجهز، امکاناتی نظیر سونای بخار و خشک، باشگاه بدنسازی، اسپا، حمام ترکی و استخر سر‌پوشیده از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

از جمله خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودکان، خشکشویی، اتوکشی، نظافت روزانه اتاق، پارکینگ رایگان و خدمات فکس و کپی اشاره کرد.

 انتخاب یک هتل خوب و مطمئن که بتواند آرامش را در سفر به ارمغان آورد، از مهمترین نکاتی است که هنگام انتخاب یک تور استانبول باید در نظر گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی