اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970526311888296

معرفی غرفه دکوری در فروشگاه بزرگ ایران

کد: 13970526311888296

https://goo.gl/SciQ2i

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان در خیابان امازاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده‌است که بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران به شمار می‌رود و انواع لباس‌های زنانه، مردانه، بچگانه، انواع اکسسوری و ... در آن به فروش می‌رسد.

معرفی غرفه دکوری در فروشگاه بزرگ ایران
معرفی غرفه دکوری در فروشگاه بزرگ ایرانیان

غرفه دکوری محصولاتی از جمله پرده‌، کوسن‌، رومیزی‌، تابلو‌، آباژور و... ارائه می‌کند. این غرفه در طبقه دوم مجاور پله برقی قرار دارد. قیمت کالاها در این غرفه بین 350/000 و 3/490/000 ریال می‌باشد.

معرفی غرفه دکوری در بزرگترین فروشگاه ایران

غرفه دکوری به مدیریت توکلیان محصولاتی از جمله پرده، کوسن، رومیزی، تابلو، آباژور، روبالشی با برند رنس ارائه می‌کند. این غرفه در طبقه دوم مجاور پله برقی قرار دارد. قیمت کالاها در این غرفه بین 350/000 و 3/490/000 ریال است.

رانر

رانر ، پارچه‌های باریک و بلندی هستند که جهت تزیین روی میز استفاده می‌شوند. این محصول با برند رنس که در فروشگاه بزرگ ایرانیان به فروش می‌رسد دارای بالاترین کیفیت چاپ بوده و قابلیت شستشو دارد. حاشیه آن لیزر شده و به صورت دالبر و در اشکال مستطیلی، بیضی و 6 ضلعی  قابل استفاده است.

زیر بشقابی و زیر لیوانی

این پارچه در اشکال مربعی و دایره‌ای و در سایز‌های 10 سانتی‌متری و 30 سانتی‌متری موجود وجود دارد و برای جلوگیری از لک‌شدن‌، افتادن خط ناشی از کشیدن وسایل روی میز و زیبایی در چیدمان آشپز‌خانه استفاده می‌شود.

کوسن

کوسن‌ها انواع مختلفی دارند که محبوب‌ترین آنها، دارای شکل مربعی است. کاربرد این بالش‌های کوچک‌، زیبایی در دکوراسیون منزل و راحتی حین نشستن است.

این محصول قابلیت شستشو و ست‌شدن با سایر محصولات رنس را دارد و با بهترین الیاف ویسکوز ( توپی ) پر شده  و دارای آستر زیپدار است. سایز‌های 20 × 20 و 25 × 25 و 33 × 33 و 43 × 43 و 57 × 57  آن را می‌توان در فروشگاه پوشاک ایرانیان یافت.

قاب چوبی دست ساز

این قاب‌ها برای نصب تابلو فرش، تابلو نقاشی و آینه روی دیوار به کار می‌رود. از مشخصات ظاهری آن‌، استفاده از ورق طلا و  قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را نام برد. سایز‌ها 50 × 70 و 70 × 100 و 100 × 140 آن در فروشگاه ایرانیان به فروش می‌رسد. ضمنا سایز بیرون قاب حدود 25 سانتی‌متر بیشتر است.

تابلو قاب pvc

این تابلو قاب دارای بالاترین کیفیت چاپ، تولید و ماندگاری می‌باشد که قابلیت شستشو و ست‌شدن با سایر محصولات را دارد و در سایز‌های 30 × 40 و 40 × 60 و 50 × 70 و 70 × 100  موجود است.

رو بالشی

روبالشی رنس در سایز 50 × 70 سانتی‌متری موجود است. دوخت لبه‌دار آن جهت استحکام و زیبایی بیشتر طراحی شده، رویه کار از مخمل و پشت کار از تترون است.

آباژور 

آباژور رنس، چاپ شید بسیار با کیفیت و ماندگاری دارد و در سایز‌های 40 × 150 و 40 × 60 به فروش می‌رسد. جنس پارچه آن شید مخمل بوده و قابلیت شستشو دارد. وجود کلید دمیر در آن امکان تنظیم نور را فراهم می‌کند.

خبر خوش

در آینده نزدیک محصولات این غرفه تنوع و تعداد بیشتری خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه به آدرس www.iraniansc.ir مراجعه کنند و یا به  آی دی تلگرام و سروش http://www.t.me/iranisc مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی