اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970602312898296

چالش ارسال تبریک تولد و ازدواج در فروشگاه بزرگ ایرانیان

دعوت به چالش ارسال تبریک تولد و ازدواج

کد: 13970602312898296

https://goo.gl/hQhr8v

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه‌کننده پوشاک زنانه‌، مردانه و بچگانه برای تمامی سنین و سلیقه‌ها در وسعتی بیش از 6000 متر مربع‌، به نشانی تهران خیابان امام زاده حسن‌، نبش لقمان حکیم‌، فرصتی برای مشتریان گرامی فراهم کرده است تا با ارسال تصاویر، دل نوشته و ... در چالش تبریک روز تولد و ازدواج شرکت کنند.

دعوت به چالش ارسال تبریک تولد و ازدواج
دعوت به چالش ارسال تبریک تولد و ازدواج

همه افراد در هر رده سنی می‌توانند عکس، دلنوشته، گیف، فایل ویدیویی کوتاه و ... روز تولد و سالگرد ازدواج اعضای خانواده، دوستان و آشنایانی که روز مناسبت‌شان در شهریور ماه است، را تبریک بگویند

به گزارش کارشناسان فروشگاه ایرانیان، همه‌ی افراد، در هر رده سنی می‌توانند در چالش ارسال تبریک تولد و ازدواج شرکت کنند و با نوشتن جمله‌ای زیبا (خلاقانه) و انرژی بخش‌، کشیدن نقاشی (با متدهای قدیمی و جدید)‌، عکس‌، عکس نوشته‌، گیف‌، فایل ویدیویی کوتاه و ... روز تولد و سالگرد ازدواج اعضای خانواده، دوستان و آشنایانی که روز مناسبت‌شان در شهریور ماه است، را تبریک بگویند.

بر این اساس از بین فایل‌های ارسالی‌، زیباترین و بهترین موارد انتخاب شده و با نام همان شخص در سایت‌، اینستاگرام و تلگرام فروشگاه بزرگ ایرانیان پخش و در معرض دید گذاشته می‌شود.

دریافت تبریک از یک رسانه پر مخاطب و از طرف فرد مورد علاقه، خوشایند و هیجان‌انگیز خواهد بود.  علاقه‌مندان از همین لحظه می‌توانند با ارسال متن یا عکس مورد نظر خود، همسر، فرزند و دوستان خود را غافلگیر کنند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان یادآور روزهای شاد خانواده‌های ایرانی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فروشگاه به آدرس www.iraniansc.ir و یا به آیدی تلگرام و سروش http://www.t.me/iranisc مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]