کد: 13970603312978540

بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول

کد: 13970603312978540

https://goo.gl/P73SnU

، اصفهان , (اخبار رسمی): در استانبول هتل‌های زیادی وجود دارد. از این میان، هتل‌های ۳ ستاره استانبول شامل هتل آدا هوم، آلیون تکسیم و هتل کامفورت سوئیت استانبول می‌شود.

بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول
هتل آدا هوم استانبول

موقعیت جغرافیایی هتل آدا هوم استانبول از ویژگی‌های برجسته آن است، به طوری که برای رفتن به کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه کافی است فقط ۵ دقیقه پیاده‌روی کرد

تور استانبول یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای یک مسافرت چند روزه به یک کشور خارجی با جاذبه‌های توریستی و امکانات گردشگری فراوان می‌‌توان انتخاب کرد.

شهر استانبول که در قدیم به قسطنطنیه شهرت داشته، از جمله شهرهای پرجمعیت و بزرگ ترکیه است. تنگه بسفروس که باریک‌ترین تنگه جهان است، استانبول را به دو نیم تقسیم می‌کند، که نیمی از آن در قاره اروپا و نیم دیگر آن در قاره آسیا واقع شده‌است. این شهر هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از جذابیت‌های این شهر که نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند، هتل‌های شیک و مدرن است که خدمات متنوع و متفاوتی را ارائه می‌دهند. با وجود تنوع زیادی که در خدمات هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره می‌توان به آنها اشاره کرد، هتل‌‌های ارزان قیمت ۳ ستاره امکانات نسبتا مناسبی را برای مسافران تور استانبول فراهم می‌آورد.

در این مقاله  چند نمونه از هتل‌های سه ستاره استانبول بررسی می‌شود که یک هتل خوب اما ارزان که خدمات مناسبی ارائه می‌دهد، قابل انتخاب باشد.

هتل کامفورت سوئیت استانبول

در میان هتل‌های سه ستاره استانبول، هتل کامفورت سوئیت استانبول از جمله هتل‌هایی است که با پرداخت هزینه کم می‌توان از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت آن بهره‌مند شد. حضور کارمندان مهربان و کاربلدی که به سه زبان ترکی، ایتالیایی و انگلیسی مسافران را راهنمایی می‌کنند، از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل است.

با صرف هزینه‌ی نه چندان زیاد، می‌توان هتلی را برای اقامت تور استانبول انتخاب کرد که امکانات متنوع اما با کیفیتی را ارائه دهد. اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه هوای مطبوع مجهز هستند. شیشه‌های دو جداره اتاق‌ها نیز مانع ورود هر گونه سر و صدا به اتاق شده و فضای ساکت و آرامی را در زمان استراحت فراهم می‌آورد.

اینترنت پرسرعت بی‌سیم، کرایه اتومبیل به درخواست مهمان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و صندوق امانات خدمات متنوعی هستند که در هتل کامفورت سوئیت استانبول مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

هتل آلیون تکسیم استانبول

هتل آلیون استانبول در فاصله ۴ کیلومتری شهر استانبول واقع شده و یکی از هتل‌های سه ستاره استانبول است که دسترسی راحتی به همه‌ی نقاط شهر برای مهمانان فراهم می‌کند. فاصله‌ی هتل تا فرودگاه آتاتورک فقط ۲۰ کیلومتر است.

هتلی با ۲۷ اتاق که تمامی آنها مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع هستند. اتاق‌هایی تمیز و مرتب که به صورت روزانه توسط کارکنان هتل نظافت می‌شود. در هر اتاق، سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی تعبیه شده است. اتاق‌های این هتل دارای یک یخچال، چای ساز و قهوه‌ساز است که اقامت در هتل را برای مسافران آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این هر اتاق یک بالکن کوچک تزئین شده با گلدان‌های زیبا و رنگارنگ دارد که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. باغ کوچک اما زیبای این هتل این امکان را به مسافران می‌دهد که ساعاتی را در آرامش به تفریح بپردازند.

در کافی شاپ مدرن این هتل که در فضایی آرام و دلنشین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم برای میهمانان فراهم می‌کند (تدارک دیده است)، می‌توان یک عصرانه‌ی لذیذ نوش جان کرد. مهمانان همچنین می‌توانند برای صرف غذا با انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی، چینی، ایتالیایی و عربی که در رستوران هتل سرو می‌شود، طعم‌های متفاوتی را تجربه کنند.

اینترنت رایگان، خدمات شبانه روزی و کارکنان خوش‌‌رو و حرفه‌ای از دیگر خدماتی است که در هتل‌های سه ستاره ی تور استانبول می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد.

هتل آدا هوم استانبول

در ۱۵۰ متری مسجد آبی شهر استانبول هتل سه ستاره اما متفاوتی قرار گرفته است.موقعیت جغرافیایی هتل آدا هوم استانبول از ویژگی‌های برجسته آن است، به طوری که برای رفتن به کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه کافی است فقط ۵ دقیقه پیاده‌روی کرد. همچنین می‌توان در حین صرف صبحانه در تراس هتل که مشرف به دریای مرمره و مسجد مهمت پاشا است، در کمال آرامش از تماشای یک منظره‌ی زیبا لذت برد.

۱۵ اتاق شیک و زیبا که با رنگ بنفش تزئین شده‌اند، به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته، دو لوکس و استاندارد در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. تمام اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی با وان، دوش و جکوزی است. تلویزیون، ماهواره، تلفن و گاو صندوق از دیگر امکاناتی است که در اتاق‌ها قابل استفاده هستند.

هتل آدا هوم دارای کتابخانه، صرافی و آرایشگاه است. علاوه بر خدماتی مثل شستن و اتو کردن لباس‌ها ، کار تعمیر و واکس کفش هم از جمله خدماتی است که مسافران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
در رستوران این هتل می‌توان غذاهای لذیذی را تجربه کرد و در ساعات پایانی روز می‌توان در چایخانه سنتی آن از یک گپ دوستانه با همسفران تور استانبول لذت برد.

استخر سرپوشیده، پارکینگ، سالن بدنسازی، لاندری، بوفه صبحانه، سالن کنفرانس، لابی، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، اینترنت رایگان، فضای سبز، نمازخانه، سالن ورزشی، سالن تنیس و بیلیارد، کافی نت، چایخانه در بام هتل و فروشگاه از دیگر امکانات این هتل است که اقامت در یک هتل سه ستاره در تور استانبول را هیجان انگیز می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی