اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970604313358296

فروش اقساطی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970604313358296

https://goo.gl/H18nVG

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به موقعیت تجاری فروشگاه بزرگ ایرانیان، برای فروش اقساطی کالاها به عقد قرارداد با سازمان‌ها می‌پردازیم. این قرار داد بدون پیش‌پرداخت بوده و اعضای سازمان می‌توانند برای تهیه پوشاک مورد نیاز خود به فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کنند.

فروش اقساطی در فروشگاه بزرگ ایرانیان
فروش اقساطی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است که تحت عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک در ایران شناخته شده است و از سال 85 با هدف جلب رضایت مشتری شروع به کار کرد

فروش اقساطی در بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران

فروشگاه بزرگ ایرانیان، عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است که تحت عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک در ایران شناخته شده است و از سال 85 با هدف جلب رضایت مشتری و افزایش تنوع کالا شروع به کار کرد.

محصولات و کالاهای موجود در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کاظم عیسی نژاد مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان، در مورد این فروشگاه و محصولاتی که ارائه می‌شود بیان داشت:

فروشگاه ایرانیان بزرگترین بازار تک‌فروشی به نشانی تهران خیابان امام زاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم بوده که به عرضه مستقیم محصولاتی از جمله: پوشاک زنانه (مانتو، پیراهن، لباس شب، تیشرت، لباس زیر، لباس راحتی و ...)، پوشاک مردانه (کت و شلوار، پیراهن، شلوار پارچه‌ای و جین، تیشرت و ...)، انواع لباس کودک و نوزاد، کیف و کفش، زیورآلات، عینک، لوازم دکوری منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... می‌پردازد.

فروش اقساطی کالاها

مدیریت امور مشتریان تصریح کرد: با توجه به موقعیت تجاری فروشگاه بزرگ ایرانیان، برای فروش اقساطی کالاها به عقد قرارداد با سازمان‌ها می‌پردازیم. این قرارداد بدون پیش‌پرداخت بوده و اعضای سازمان می‌توانند برای تهیه پوشاک مورد نیاز خود از جمله خرید مدارس، خرید عروسی، خرید فصل و ... مراجعه کرده و از سایر خدمات فروشگاه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به خرید اقساطی می‌توانند برای صدور حواله به سازمان خود مراجعه کنند. قابل ذکر است، سقف خرید حواله توسط مسئولان سازمان تعیین می‌شود. سپس دارنده حواله با کارت شناسایی به فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کرده و در ازای ارائه برگه حواله، کارت اعتباری دریافت کنند. در پایان هر ماه کارت‌های اعتباری مذکور مسدود شده و لیست بدهی خریداران جهت تسویه به تعاونی مورد نظر ارسال می‌شود.

وی افزود : از دیگر خدماتی که مشتریان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیف‌های 10 درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج و تخفیف آخرین دوشنبه هر ماه است که با بیش از 418 هزار نفر عضو فعالیت می‌کند.

در حال حاضر فروش فوق‌العاده تابستانی از 23 مرداد تا 31 شهریور آغاز شده است و افرادی که برگه حواله دارند، ضمن خرید اقساطی از تخفیف 20 درصدی روزهای حراج استفاده می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب ‌سایت فروشگاه به آدرس www.iraniansc.ir و یا به آیدی تلگرام و سروش http://www.t.me/iranisc مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]