اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970621316078549

عسل طبیعی را بدون واسطه و با قیمت باور نکردنی بخرید!

کد: 13970621316078549

https://goo.gl/2nf8a4

، اصفهان , (اخبار رسمی): عسل طبیعی سرشار از خواص و ویتامین‌ها است، در صورتی که غیر طبیعی بودن آن ضرر شدیدی به سلامت بدن می‌زند.

 عسل طبیعی را بدون واسطه و با قیمت باور نکردنی بخرید!
عسل طبیعی را بدون واسطه و با قیمت باور نکردنی بخرید!

عسل طبیعی نه تنها یک مکمل غذایی، بلکه داروخانه‌ای خوش‌طعم برای پیشگیری و درمان انواع بیماری‌ها است

خرید عسل طبیعی یا تقلبی؟

عسل تقلبی یا عسل طبیعی؟ این سوال اولین و مهم‌ترین دغدغه مشتریان عسل یا سایر محصولات زنبور است. عسل طبیعی ماده‌ای است که سرشار از خواص و ویتامین‌ها و پروتئین بوده و ترکیبات مغذی برای بدن به همراه دارد. در صورتی که اگر این محصول به صورت غیر طبیعی و تقلبی عرضه شود، می‌تواند ضررهای جدی برای سلامتی به دنبال داشته باشد.

برای خرید عسل طبیعی و تشخیص آن از عسل تقلبی و غیرطبیعی، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شوند که البته خیلی از این روش‌ها مبنای مستند و درست علمی ندارند. به عنوان مثال بسیاری از مردم تصور می‌کنند که شکرک زدن عسل به معنی تقلبی بودن آن است، که این موضوع هم سندیت علمی زیادی ندارد. بهترین روش عسل تقلبی از طبیعی یا به اصطلاح عسل اصلی، بررسی در آزمایشگاه مجهز است.

عسل‌های غیر طبیعی

به طور کلی شاید بتوان دو نوع عسل غیرطبیعی را در بازار شناسایی کرد. گروه اول، عسل‌هایی هستتند که هر چند از فعالیت زنبور عسل به دست می‌آیند و از کندو جمع‌آوری می‌شوند، ولی نکته اینجا است که زنبورها به جای این که از شهد گل‌ها در طبیعت تغذیه کنند، از ظروف شربت مصنوعی که برای‌شان در محل‌های مناسب قرار داده شده تغذیه می‌کنند و آن را به عنوان شهد گل مکیده و به همراه بزاق و آنزیم‌های گوارشی خود به عسل تبدیل می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا ترکیباتی که در محصول زنبور از جمله ژل رویال و عسل  به دست می‌آید، با حالتی که زنبور از شهد گل‌ها تغذیه کرده است، متفاوت باشد.

گروه دوم محصولاتی که اساس تولید آن‌ها اصلا ارتباطی با زنبور عسل ندارد و در واقع با پخت شکر یا نبات به دست می‌آیند و همان شربت غلیظ شکر هستند. ممکن است با برخی از افزودنی‌ها برای بهتر شدن رنگ و طعم، و یا حتی با اضافه کردن مقداری عسل زنبور به این شربت غلیظ شده، ظاهر آن شبیه محصولات طبیعی باشد و نتوان آن را به درستی شناسایی کرد.

به این ترتیب شاید بتوان از عطر و طعم یک نوع عسل، طبیعی بودن یا تقلبی بودن آن را تشخیص داد، ولی در صورتی که مراحل آزمایشگاهی آن طی شود نتیجه به دست آمده کاملا مستدل و قابل تکیه خواهد بود.

ضررهای عسل تقلبی

مهم‌ترین ویژگی عسل طبیعی، شیرین بودن آن و برخورداری از میزان بالای قند طبیعی است. این قند طبیعی می‌تواند جایگزین مناسبی به جای قند صنعتی و شکر سفید باشد و به نوعی برای تامین گلوکز بدن، در رژیم غذایی روزمره گنجانده شود. مواد طبیعی و محصولاتی که حاوی قند سالم باشند، نه تنها برای بیماران دیابتی، که برای عموم مصرف‌کنندگان مفید خواهند بود. 

هر چند بخش مهمی از زمینه‌های ابتلا به دیابت مربوط به عوامل ژنتیکی است، با این حال مصرف بیش از اندازه قند و ترکیبات قندی مضر، می‌تواند احتمال ابتلا به دیابت بدون سابقه ژنتیکی را افزایش دهد. افرادی که به جای خوردن میوه‌های شیرین مانند انجیر و خرما، شیره‌های طبیعی و همچنین عسل، از انواع شیرینی، دسر، شکلات و کارامل و ... به شکل افراطی تغذیه می‌کنند، نه تنها در معرض دیابت، که در معرض چربی خون و انباشت کلسترول در بافت‌ها هم قرار می‌گیرند. 

بیشتر عسل‌های تقلبی به دلیل آنکه بر پایه همین قند صنعتی پخته و تولید می‌شوند، تمامی مشکلات و بیماری‌های گفته شده را به همراه خواهند داشت.  نکته وحشتناک‌تر این که میزان قند به کار رفته در عسل تقلبی و مصنوعی از میزان قند سایر مواد خوراکی شیرین با شکر سفید، بیشتر است چرا عسل مصنوعی با تراکم بالاتری از ترکیبات قند مضر ارائه می‌شود.

خرید عسل مرغوب 

اساسی‌ترین نکته در مورد خرید عسل مرغوب، سابقه و اعتبار فروشنده آن است. زمانی که افراد به فروشنده اطمینان داشته باشند، علاوه بر این که می‌توانند انواع عسل طبیعی و مرغوب را خریداری کنند، بلکه از مشورت و راهنمایی تولیدکننده برای خواص درمانی عسل و همچنین انتخاب نوع مناسب محصول براساس سلیقه و نیاز خود استفاده کنند.

عسل طبیعی نه تنها یک مکمل غذایی، بلکه داروخانه‌ای خوش طعم برای پیشگیری و درمان انواع بیماری‌ها است و اگر قیمت نسبتا بالای برخی از انواع عسل‌های مرغوب باعث تعجب می‌شوند، نباید فراموش کرد که همگان در حال خرید یک مجموعه غنی از ویتامین‌ها، فیبر، آنتی اکسیدان و پروتئین‌های ضروری بدن هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی