اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318468296

مسیرهای تردد به فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970702318468296

https://goo.gl/WMjWgc

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان، واقع در منطقه 17 تهران، خیابان امامزاده حسن، نبش لقمان حکیم، با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، عرضه‌کننده پوشاک فصل زنانه، مردانه و بچگانه در تمامی سنین و سلیقه‌ها است.

مسیرهای تردد به فروشگاه بزرگ ایرانیان
لوکیشن فروشگاه بزرگ ایرانیان

نزدیک‌ترین اتوبوس به فروشگاه (اتوبوس جلیلی، انقلاب)، نزدیکترین مترو (مترو آزادی و زمزم)، نزدیکترین BRT (خاوران،آزادی) است

مسیرهای تردد به فروشگاه ایرانیان

امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات و ارتباطات برای یافتن مکان مورد نظر نیازی به پرس‌وجو از دیگران نیست و می‌توان با نصب اپلیکیشن‌های مختلف و یا جستجو در گوگل مپ آدرس مورد نظر را یافت.

نزدیکترین اتوبوس به فروشگاه (اتوبوس جلیلی-انقلاب)، نزدیکترین مترو (مترو آزادی و زمزم)، نزدیکترین BRT (خاوران-آزادی) است.

لازم به ذکر است که این منطقه شامل طرح ترافیک زوج و فرد نیست.

مسیر تردد از سمت انقلاب

مسیر اتوبوس رو: با سوار شدن به اتوبوس شرکت واحد جلیلی-انقلاب می‌توان روبه روی حرم امامزاده حسن (ع) پیاده شد و با 5 دقیقه پیاده‌روی به سمت جلو به فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید.

با ماشین شخصی: از میدان انقلاب تا فروشگاه حدود 8 کیلومتر راه است که در شلوغ‌ترین زمان (برای مثال: ساعت 7:30) 31 دقیقه زمان لازم است تا مسیر میدان انقلاب، کارگر جنوبی، میدان پاستور، میدان حر، خیابان قزوین، دوراهی قپان،  امامزاده حسن را طی کرده و به فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید. این زمان در خلوت‌ترین وقت روز به 15 دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

مسیر تردد از سمت میدان آزادی

مسیر BRT: با سوار شدن به BRT آزادی-خاوران و پیاده شدن در دوراهی قپان و طی کردن ادامه مسیر با سوار شدن به اتوبوس جلیلی-انقلاب و پیاده شدن مقابل فروشگاه بزرگ ایرانیان.

با ماشین شخصی: حدود 18دقیقه زمان لازم است تا از بزرگراه آیت الله سعیدی به سوی خیابان قزوین، 45 متری زرند شده و خیابان قزوین، لقمان حکیم را به سمت خیابان امامزاده حسن دنبال کرد.

مسیر تردد از مترو زمزم

از مترو زمزم تا فروشگاه بزرگ ایرانیان، حدود 3 کیلومتر راه است که با طی کردن مسیر زمزم رضایی به سمت شهید برادران حسنی، خروجی پنجم به طرف خیابان میر باقری، بانک کشاورزی به چپ به سوی خیابان امامزاده حسن (ع) به فرروشگاه ایرانیان رسید.

پارکینگ فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان فاقد پارکینگ بوده، اما می‌توان از پارکینگ‌های نزدیک فروشگاه استفاده کرد. برای مثال: داخل خیابان لقمان حکیم، زیر زمین ساختمان ایده آل، زیر زمین پاساژ عقیق، زیر زمین پاساژ پوریا، زیر زمین پاساژ گلها و پارکینگ طبقاتی بزرگ شهرداری در خیابان یافت آباد از جمله پارکینگ‌های نزدیک فروشگاه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مسیرهای تردد به فروشگاه ایرانیان کلیک کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی