اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970803323729206

سایت دایرکتوری در خدمت محصولات ایرانی

ضرورت ایجاد سایت دایرکتوری تولید کنندگان در فروش محصولات

کد: 13970803323729206

https://goo.gl/uYBrqc

، تهران , (اخبار رسمی): با داشتن یک سایت دایرکتوری (مرجع) می‌توان محصولات ایرانی را در هر دسته و طبقه به طور یکجا در اختیار داشت تا کاربران بتوانند با آرامش، تصاویر محصولات را در وب سایت یا گوشی‌های همراه خود مشاهده و انتخاب خود را در بین همه این تولید‌کنندگان و محصولات انجام دهند.

ضرورت ایجاد سایت دایرکتوری تولید کنندگان در فروش محصولات
با شکا محصولات ایرانی را بشناسید

از خصوصیات این سایت دایرکتوری آن است که برای بهتر دیده شدن نوع بسته بندی و طرح های مختلف آن تصاویر محصولات را با جلوه‌های بصری و تصاویر با کیفیت جهت دهی نموده است.

وقتی برای تفریح و سیاحت به شهرهای ایران سفر می‌کنیم اولین چیزی که ذهن ما را به خود معطوف می‌کند خرید سوغاتی برای دوستانو آشنایان است. لذا شناخت تولید‌کنندگان محصولات شهرهای ایران یکی از دغدغه‌های مسافران است  که هر یک به نوبه خود دارای محصولات متنوعی می‌باشند باید متذکر شد که شهرهای ایران دارای متنوع ترین محصولات دردنیا می‌باشند که بعضی از آنها در حال حاضر به خارج از ایران صادر می‌شوند که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. نبود سایت جامع برای تولید‌کنندگان سراسر ایران از مواردی بود که باید به آن پرداخته می‌شد. و بقول ضرب المثل معروف ماهی را هرموقع از آب بگبرید تازه است.

لذا در حال حاضر با وجود اینترنت و خدمات نوین دیجیتالی این امر محقق شده است و کاربران می‌توانند درعرض چند دقیقه از طریق وب سایت و یا  گوشی‌های همراه خود محصول مورد نظر را انتخاب نموده و مستقیما سفارش دهند و تر‌و‌تازه از کارخانه به درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرد. با توجه به گستردگی و پیشرفت جوامع صنعتی، بر تعداد تولید‌کنندگان ایرانی  روز به روز افزوده شده است. لذا برای شناخت تولید‌کنندگان ایرانی و محصولاتشان راهکاری باید اندیشیده می‌شد تا کاربران بتوانند با آنها در ارتباط مستقیم بوده و شناخت کافی از آنها و محصولاتشان را داشته باشند.

حتما برای شما پیش آمده است که دنبال منبع، مطلب و یا خدماتی در زمینه‌های خاصی در وب سایت و یا گوشی‌های همراه خود می گردید اما آدرس سایت‌ها و لینک‌های مربوط به آن را در دست ندارید. در نهایت با کلی تلاش و جستجو شاید فقط بتوانید به معدود سایت‌هایی دست یابید. در نتیجه به این فکر می‌افتید که ای کاش  سایتی وجود داشت که منبعی از همه خواسته‌هایتان به طور یکجا را در خود دارا بود. البته باید در نظر داشت که ایجاد چنین سایتی چندان آسان نبوده و نیست و دارای مشقت و سختیها فراوانی است.

 لذا در حال حاضر سایتی طراحی شده است تا تولید‌کنندگان ایرانی از سراسر ایران بتوانند محصولات خود را بصورت  تصویری و با کیفیت بالا و دارای توضیحات کافی در مورد محصولات ارائه شده اقدام نمایند و نیزخدماتی را این وب سایت برای تولید‌کنندگان و برای کاربران خود در نظر گرفته است. یکی از شاخصه‌های این وب سایت  ریسپانسیو بودن آن است و این برای کاربران نقش اصلی را ایفا می‌کند  تا آنها بتوانند محصولات ایرانی را مشاهده، انتخاب و خرید نمایند.  لذا حالا می‌توان با داشتن یک سایت دایرکتوری (مرجع) محصولات  ایرانی را درهردسته و طبقه به طور یکجا در اختیار داشت تا کاربران بتوانند با آرامش، تصاویر محصولات را در وب سایت یا گوشی‌های همراه خود مشاهده و انتخاب خود را در بین همه این تولید‌کنندگان و محصولات انجام دهند. این امر باعث می شود کاربران با دست باز تری جستجو خود را انجام دهند.

این سایت دایرکتوری محصولات تولید‌کنندگان را که شامل شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی است را بر اساس موضوع فعالیت وب سایت دسته‌بندی و طبقه‌بندی می‌کند. از نکات مثبت دیگر این سامانه ثبت‌نام رایگان بودن آن است. بدین صورت که تولیدی‌ها تصاویرمحصولات و برند خود را دروب سایت به صورت کاملا رایگان به لیست مربوطه اضافه می‌کنند.

از خصوصیات این سایت دایرکتوری این است که برای بهتر دیده شدن نوع بسته بندی و طرح های مختلف آن تصاویر محصولات را با جلوه‌های بصری و تصاویر با کیفیت جهت دهی نموده است. این سایت دایرکتوری برای فروش محصولات تولید‌کنندگان فروشگاهی ایجاد نموده است که محصولاتشان را به کاربران خود عرضه و ارسال می‌نمایند. لذا وجود یک سایت دایرکتوری برای تولید‌کنندگان ضروری بوده تا بتوانند بهتر دیده شوند و فعالیت‌ها، خدمات و محصولات‌شان را در معرض دید کاربران گذاشته و با تبلیغ مداوم برند و محصولات خود، فروش و ارزش کسب و کارشان را ارتقا دهند. ما دوباره از خصوصیات دیگر این وب سایت با شما سخن خواهیم گفت منتظر ما باشید.

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka سعی نموده است جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]