اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327139625

ماساژ همراه با عطرها و رایحه‌ها به آرامش انسان کمک می‌کنند

نقش ماساژ رایحه درمانی در تسکین دردها و آرامش تن و روان انسان

کد: 13970821327139625

https://goo.gl/dk5Lwc

، تهران , (اخبار رسمی): ماساژ درمانی همراه با آروماتراپی (رایحه‌درمانی یا عطردرمانی) یک رویکرد ایمن و طبیعی برای کنترل موثر درد است. اسانس‌های طبیعی برای کمک به سیستم ایمنی، ایجاد آرامش و آرام کردن استرس، کمک به خواب و تسهیل آن، کم کردن تنش ماهیچه‌ای و درد، و ایجاد تعادل هیجانی، روی پوست استفاده می‌شوند یا استنشاق می‌شوند.

نقش ماساژ  رایحه درمانی (آروماتراپی) در تسکین دردها و آرامش تن و روان انسان
اثر ماساژ همراه با عطر ها و بوهای خوش بر آرامش انسان از دیرباز مورد توجه بوده است.

ماساژ آروماتراپی یا رایحه‌درمانی به معنای استفاده از اسانس‌های گیاهی (روغن‌های طبیعی حاوی عطر و بو) برای اهداف درمانی است. ماساژ درمانی همراه با آروماتراپی یک راه ایمن و طبیعی برای کنترل موثر درد است

ماساژدرمانی همراه با آروماتراپی (رایحه‌درمانی یا عطردرمانی) یک رویکرد ایمن و طبیعی برای کنترل موثر درد است. در مورد عارضه‌های دردناکی که این شیوه برای تسکین آن‌ها موثر است.

ماساژدرمانی همراه با آروماتراپی

آروماتراپی یا رایحه‌درمانی به معنای استفاده از اسانس‌های گیاهی (روغن‌های طبیعی حاوی عطر و بو) برای اهداف درمانی است. اسانس‌های طبیعی برای کمک به سیستم ایمنی، ایجاد آرامش و آرام کردن استرس، ریلکسیشن، کمک به خواب و تسهیل آن، کم کردن تنش ماهیچه‌ای و درد، و ایجاد تعادل هیجانی، روی پوست استفاده می‌شوند یا استنشاق می‌شوند.

ماساژدرمانی همراه با آروماتراپی یک راه ایمن و طبیعی برای کنترل موثر درد است. وقتی دردی را تجربه می‌کنیم، چه یک سردرد ناگهانی و گاه به گاه باشد چه یک بیماری مزمن، ممکن است دچار استرس، دستپاچگی و خستگی شویم. مراجعان ماساژ درمانی اغلب به دنبال چاره‌ای برای جنبه‌های دیگر دردهای خود هستند. ترکیب تکنیک‌های خاص ماساژ همراه با روغن‌های طبیعی که خواص ضد التهاب و ضد درد دارند، باعث کاهش درد، تجدید قوای بدن و بهبود می‌شوند. طبق مطالعه‌ی انجام شده در سال ۲۰۱۶، مشخص شده است که ماساژ همراه با آروماتراپی در کنترل درد در بسیاری از عارضه‌ها موفق است.

دردهای عضلانی

دردهای عضلانی در افراد ورزشکار، کسانی که بسیار فعالند و افرادی که کار سخت انجام می‌دهند، رایج است. درد آن‌ها ممکن است ناشی از آسیب ورزشی، استفاده‌ی مکرر یا بیش از حد از گروهی از ماهیچه‌های خاص یا تاندون‌ها، و تروما و آسیب ناشی از فشار خارجی آسیب‌رسان به عضله‌ها باشد. گاهی اوقات هم دردهای عضلانی ناشی از فشار روی بدن هستند. دردهای عضلانی ممکن است به شکل گرفتگی، دردناکی، اسپاسم یا احساس کوفتگی حس شوند. ماساژدرمانی همراه با روغن‌های طبیعی می‌تواند گردش خون را در عضلات و نواحی ناراحت بدن زیاد کند، باعث ترمیم سلولی شود، اسپاسم را کاهش دهد، گرفتگی را تخفیف دهد، و باعث آرام شدن کوفتگی شود.

دردهای عصبی

دردهای عصبی معمولاً شدیدتر از دردهای عضلانی هستند. درد عصبی معمولاً در اثر صدمه و آسیب ناشی از عفونت، انسداد، یا برخی انواع فشار روی یک عصب حسی ایجاد می‌شود. ماساژدرمانی همراه با آروماتراپی می‌تواند هیجانات فردی را که دچار دردهای عصبی است آرام کند. روغن‌های خاصی که در ناحیه‌ی دچار درد عصبی استفاده می‌شوند می‌توانند التهاب و ناراحتی آن منطقه را کاهش دهند، بافت‌های اطراف را ریلکس کنند، و بنابراین موجب می‌شوند درد کم‌تر حس شود. وقتی مراجع درد را کم‌تر حس کند، ریلکس می‌شود. و وقتی ریلکس شود، درد هم کم خواهد شد.

بهترین روغن‌ها برای تسکین درد

وقتی با کسی کار می‌کنید که درد دارد، مهم است که به همه‌ی نیازهای او – نیازهای روحی و جسمی – توجه کنید. آروماتراپی شیوه‌ای موثر برای درمان درد افراد است چون ذهن و روان و بدن شخص را در فرآیند زندگی با درد و مقابله با درد همراهی می‌کند.

درد شکمی

برای دردهای شکمی و انقباضات دوره‌ی قاعدگی، ماساژدرمانی همراه با آروماتراپی بسیار تسکین‌دهنده است. روغن هل یا روغن زنجبیل را با روغن حامل ترکیب کنید. این دو روغن به خوبی گرم‌کننده هستند و جریان خون را به این ناحیه می‌کشند. روغن بابونه و اسطوخودوس رومی ملایم‌تر هستند و می‌توانند برای تسکین درد بسیار موثر باشند. از روغن‌ها به آرامی، با حرکات ریتمیک و در جهت عقربه‌های ساعت روی پوست استفاده کنید. این دو روغن بسیار گرم‌کننده هستند و تقریباً به سرعت درد را تسکین می‌دهند.

سیاتیک

سیاتیک یک درد عصبی رایج است که ماساژدرمانی همراه با آروماتراپی بسیار برای آن مفید است. روغن‌های کندر، زنجبیل و هلیکروسوم خواص ضد التهابی دارند و می‌توانند فشار را از بافت‌های اطراف عصب بردارند. از ماساژ نقاط فشار همراه با استخوان خاجی و نقاط مربوط به کیسه‌ی صفرا (GB 29) استفاده کنید. این نقاط را چندین بار با فشار خیلی خوب نگه دارید. به آرامی مفاصل ران و ماهیچه‌های پشت زانو را ماساژ دهید تا گردش خون به این نواحی بیش‌تر شود.

ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. ورزمان نخستین سامانه‌ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل مشتری است. در ورزمان همه در تلاش هستند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت‌بخش را برای مشتریان خود خلق کنند. علاقه‌مندان به ورزمان و دریافت خدمات ماساژ در منزل، محل کار و هتل می‌توانند به سایت ورزمان به آدرس https://varzeman.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | سرگرمی و تفریح