اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970908330609625

ماساژ، کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد

5 تکنیک برتر ماساژ در سال 2018 به انتخاب ورزمان

کد: 13970908330609625

https://goo.gl/SRjyQi

، تهران , (اخبار رسمی): از سنگ‌های آذرین سرخپوستان بومی آمریکا تا بامبوهای تایلندی و حمام اصیل ایرانی همه برای آرامش و تن آسایی بشر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ورزمان، نخستین سامانه سفارش خدمات ماساژ ایران، پنج پیشنهاد از بهترین تکنیک‌های جهان در سال 2018 را گردآوری کرده است.

5 تکنیک برتر ماساژ در سال  2018 به انتخاب ورزمان
ماساژ تایلندی یکی از محبوب ترین ماساژ های جهان است.

ماساژ نه فقط به عنوان یک خدمات لوکس ، بلکه به عنوان بخشی ضروری از زندگی روزمره مطرح است. ورزمان به عنوان نخستین سامانه سفارش خدمات ماساژ در ایران، بهترین تکنیک‌های ماساژ در سال 2018 را معرفی می کند.

ماساژ به عنوان یک سبک زندگی بخشی از امور روزانه مردمان جهان در طی هزاره‌های گذشته بوده است. ماساژ به عنوان ساز و کاری برای بهبود و رفع خستگی‌ها، ایجاد شادابی و نشاط در کشورهای مختلف از جمله ایران، هند و چین مورد توجه بوده است. ورزمان به عنوان نخستین سامانه خدمات ماساژ به روزترین مطالب در زمینه‌ی علم ماساژ را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

بهترین تکنیک‌های ماساژ

با دقت به بهترین تکنیک‌های ماساژ بپردازید تا بتوانید به عنوان ماسور کار خود را به درستی انجام داده و به عنوان مشتری نیز اطلاعات خوبی داشته باشید.

۱- آزادسازی بافت همبندی عضلانی (Myofascial Release)

سیستم فاشیال (بافت همبندی) بدن مواد غذایی و اکسیژن را به سلول‌ها می‌رساند، پس اگر بافت همبند مشکلی داشته باشد آثار آن در سطح سلولی حس می‌شود و نتیجه‌ی نهایی آن فقدان متابولیسم، تنفس سلولی، حذف سلولی و فقدان جریان لنفاوی خواهد بود. همه‌ی این‌ها منجر به افزایش سردردها، درد و مشکلات فیزیولوژیک می‌شود. همچنین روی سیستم ایمنی بدن هم اثرات منفی می‌گذارد و راه ورود بیماری‌ها را باز می‌کند. از آن‌جا که مشکلات فاشیال در آزمایش‌های استاندارد پزشکی مشخص نمی‌شوند به اشتباه تشخیص داده می‌شوند و این خیلی مشکل بزرگی است، چون این مسائل ایجاد فشاری برابر با ۲۰۰۰ پوند بر اینچ مربع می‌کنند.

۲- کشش

کشش یکی دیگر از بهترین تکنیک‌های ماساژ است که بسیار استفاده می‌شود، اما اکثر افراد ترجیح می‌دهند از این بخش بسیار مفید در برنامه‌ی خود چشم‌پوشی کنند. علاوه‌ بر ایجاد حس آرامش سریع به واسطه‌ی آزادسازی تنش و درد، خیلی از افراد هم متوجه شده‌اند که کشش، به افزایش محدوده‌ی حرکتی هم کمک می‌کند و حس عمیق آرامش را به ارمغان می‌آورد.

اما آن‌چه در مورد کشش منحصربه‌فرد است این است که کشش، به معنای واقعی کلمه همه‌ی قسمت‌های بدن را تحت تأثر قرار می‌دهد.

زمان گذاشتن برای کشش آرام و اصولی، از بافت همبند و عضلات گرفته تا تاندون‌ها، رباط‌ها و اعصاب، باعث می‌شود که تغییرات بلندمدت در این مناطق ممکن شود و آثار این روش شروع شود.

۳- ماساژ بافت عمیق

با وجود مراجعان زیادی که بسیار تمایل دارند از ماساژ بافت عمیق استفاده کنند، دست‌های ماسور ممکن است آسیب ببیند. پس واقعاً لازم است تکنیک خوبی را توسعه داد که هنگام کمک به مراجعان بدنشان رها شود، میزان استرس را روی بدن خود شما نیز کاهش دهد.

به عنوان مثال، ماسور می‌تواند به جای این‌که هنگام کار روی عضلات مراجع، به عضلات و ماهیچه‌های خود تکیه کند، از وزن بدن‌ استفاده کند. اگر امکانش است، برای ماساژ از یک میز یا تختی استفاده کند که آن‌قدر پایین بیاید که بتواند از وزن بیش‌ترین استفاده را کرد و نگران این نبود که از ساعد و بازوها بیش‌ترین کار را می‌کشید.

۴- چسب‌زنی (Taping)

ممکن نیست که رویدادهای ورزشی یا فعالیت‌های بدنی کسی را تماشا کنید ولی متوجه چسب‌های رنگی که جای‌جای بدن ورزشکاران است نشوید. چسب‌های کینزیولوژی در ستینگ‌های ماساژ بسیار موثر هستند، چون منجر به رهایی از درد، بهبود ژست و وضعیت اندام‌های بدن، افزایش کارکرد عضلات و افزایش محدوده‌ی حرکتی، و عملکرد و بازده بهتر می‌شوند.

۵- ماساژ طبی

ماساژ البته نه به مفهوم درمان بلکه به معنای کمک به درمان با نظر پزشک مطرح است. اکثر مراجعان در ستینگ‌های پزشکی مثل بیمارستان‌ها ماساژ دریافت می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند از درد رها شوند و وضعیت بهبودی آن‌ها را هم بهبود می‌دهد و همچنین منجر به ایجاد اعتماد بیش‌تر به ماسور می‌شود.

همچنین، ارائه‌ی خدمات ماساژ در مراکز پزشکی به مراقبان بیماران این توانایی را می‌دهد که به آسانی و به طور موثری با هم کار کنند، و همین، باعث می‌شود بهترین سطح از خدمات و مراقبت برای افراد فراهم شود.

ماساژ طبی فقط برای مراجعان مفید نیست، بلکه خیلی از مراقبان و ارائه‌دهندگان خدمات مراقبتی به افراد هم متوجه مزایای آن برای خود شده‌اند.

در سال ۲۰۱۸ باید چیزهای بیش‌تری در مورد آزادسازی بافت همبند عضلانی، کشش، اجرای ماساژ عمیق به شیوه‌ای درست و ایمن، چسب‌زنی کینزیولوژی و اهمیت ماساژ طبی بدانید. اگر یک ماسور حرفه‌ای هستید باید در این تکنیک‌ها مهارت پیدا کنید؛ به این ترتیب، نه تنها مراجعان بهره‌مند می شوند بلکه مهارت‌های شما هم بهتر خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ورزمان، سامانه سفارش خدمات ماساژ در ایران مراجعه کنند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سلامت و زیبایی