اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335399625

ماساژ تایلندی، حس خوب زندگی در دسترس شماست.

ماساژ تایلندی چگونه سبک زندگی شما را بهبود می‌بخشد؟

کد: 13971002335399625

https://goo.gl/ocAUem

، تهران , (اخبار رسمی): ماساژ تایلندی، ترکیبی از یوگای با فشار است و بسیار قدرتمند و موثر است. همه‌ی انواع ماساژ اغلب برای رهایی از استرس انجام می‌شوند و در مقابل مشکلات سلامتی ناشی از استرس از شما محافظت می‌کنند. ماساژ تایلندی انرژی را افزایش و محدوده‌ی حرکت و انعطاف‌پذیری را بهبود می‌دهد.

ماساژ تایلندی چگونه سبک زندگی شما را بهبود می‌بخشد؟
کشش و حرکت مفاصل در زاویه هایی که معمولا در آن قرار نمی گیرند حس فرحبخشی از آرامش را ایجاد می کند

ورزمان سامانه سفارش آنلاین خدمات ماساژ در منزل، محل کار و هتل است. ماسورهای حرفه‌ای و متخصص ورزمان خدمات با کیفیت و امن را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در زمان و مکان دلخواه ارایه می‌کند

ماساژ تایلندی، ترکیبی از یوگای با فشار است و بسیار قدرتمند و موثر است.

اگر به دنبال روشی برای رفع خستگی هستید، یا این که بدن شما به علت ورزش یا آرتریت به شدت سفت و دردناک شده، ماساژ تایلندی همان چیزی است که مناسب شما است. برخلاف روش‌های دیگر ماساژ که از روغن ماساژ استفاده می‌شود و نیاز است که بدون لباس زیر یک ملحفه روی میز یا تخت ماساژ دراز بکشید، در روش ماساژ تایلندی کاملاً لباس به تن خواهد بود و روی یک مت نرم که روی کف زمین است شخص باید قرار بگیرد. ورزمان نخستین سامانه سفارش خدمات ماساژ در محل مشتری، خدمات حرفه‌ای ماساژ تایلندی را در زمان و مکان دلخواه ارایه می‌کند.

ماساژ تایلندی

در ماساژ تایلندی به جای استفاده از حرکات مالشی آرام‌بخش که ویژگی اکثر ماساژهای محبوب است، از کشش، خمش و تکان و نوسان برای آزادسازی تنش و افزایش انعطاف‌پذیری و محدوده‌ی حرکتی استفاده می‌شود. گاهی اوقات به این روش «یوگای افراد تنبل» هم گفته می‌شود.

تراپیست‌ها از دست‌ها، زانوها، ساق پا و پا استفاده می‌کنند تا با یک سری کشش‌های یوگا مانند، شخص را به حرکت بیاندازند و همچنین از کمپرس عضلات عمیق، تحرک مفاصل و آکیوپِرِشر یا طب فشاری هم استفاده می‌کنند. ماساژ تایلندی از کار انرژی هم استفاده می‌کند، یعنی طبق فرهنگ باستانی آسیا، نواحی انرژتیک حساس بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ماساژ تایلندی می‌تواند انسداد، نقص و عدم تعادل در جریان انرژی را تصحیح کند و اعتقاد بر این است که با این کار، سلامت مراجع بهبود پیدا می‌کند.

آیا ماساژ تایلندی دردناک است؟

اعمال فشار به چسبندگی‌های فیبرهای عضلانی ضعیف (که به آن‌ها گره‌های عضلانی می‌گویند) ممکن است آسیب‌زا باشد، اما با درد و ناراحتی ناشی از کشش و فشار نامناسب و اضافی، فرق دارد. با این که ممکن است اجتناب از ایجاد درد و ناراحتی هنگام کار بر روی گره‌های عضلانی دشوار باشد، اما یک ماساژتراپیست کارآزموده و باتجربه باید بتواند فشار و حرکات ماساژ را طوری تنظیم کند که شخص دچار درد نشود.

گاهی اوقات گفته می‌شود ماساژ تایلندی دردناک است، اما یک ماسور با تجربه باید از بازخوردها استفاده کند و میزان کشش و فشار را تنظیم کند.

مزایای بالقوه‌ی ماساژ تایلندی

همه‌ی انواع ماساژ اغلب برای رهایی از استرس انجام می‌شوند و در مقابل مشکلات سلامتی ناشی از استرس از شخص محافظت می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که انرژی را افزایش و محدوده‌ی حرکت و انعطاف‌پذیری را بهبود می‌دهد. به ویژه گفته می‌شود ماساژ تایلندی مفید است و مشکلات بسیاری را می‌تواند بهبود بخشد. مزایای ماساژ تایلندی عبارتند از:

کاهش انواع کمردرد (معمولاً کمردردهای نیمه‌حاد و مزمن با منشأ نامعلوم)

تسکین درد و انقباض عضلات و درد و سفتی مفاصل

افزایش انعطاف‌پذیری و محدوده‌ی حرکت

تحریک جریان لنف

افزایش انرژی

آرام کردن سیستم عصبی

معایب احتمالی

یک ماساژتراپیست ورزیده و دارای گواهینامه باید پیش از اجرای ماساژ از شخص در مورد سابقه‌ و وضعیت سلامتی سوال کند. ماساژ تایلندی ممکن است برای افرادی که دچار عارضه‌هایی مانند فتق دیسک، پوکی استخوان، جراحی‌های اخیر، یا بیماری‌های قلبی عروقی هستند، مناسب نباشد. اگر تمایل دارید از ماساژ تایلندی استفاده کنید، بهتر است قبل از استفاده از ماساژ، با پزشک مشورت کنید تا متوجه شوید که این نوع ماساژ برای شما مناسب است یا نه.

زنان باردار هم باید قبل از دریافت ماساژ با پزشک مشورت کنند؛ و اگر همه چیز نرمال و خوب بود از دکتر بخواهند تا برای آن‌ها توصیه‌نامه‌ای برای یک ماساژتراپیست بنویسد که تخصص ماساژ بارداری را دارد.

ماساژ را نباید روی کبودی‌ها، التهاب‌ها، زخم‌های باز و خوب‌نشده، پوست آسیب‌دیده، خراش پوستی، برش، تومور، فتق شکمی، یا شکستگی‌های اخیر اجرا کرد. معمولاً از شما خواسته می‌شود لباس راحت بیاورید یا بپوشید. جلسه‌ی معمول ماساژ تایلندی حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد.

قبل از ماساژ غذای سنگین نخورید

افرادی که برای اولین بار مورد ماساژ قرار می‌گیرند، حداقل باید 10 دقیقه زودتر بیایند تا فرم‌های لازم را تکمیل کنند و آماده شوید. در غیر این صورت، حداقل پنج دقیقه زودتر باید رسید تا فرصت آماده شدن داشت.

اطمینان حاصل کنید که ماساژتراپیست سابقه‌ی سلامتی شما را دارد، چون افرادی که دچار مشکلات خاص هستند نباید ماساژ تایلندی دریافت کنند.

آموزش و اشتغال با  ماساژ تایلندی

برای علاقه‌مندان به شغل پردرآمد ماسوری آموزش‌های مدونی توسط سازمان فنی حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. این افراد پس از گذراندن دوره‌های تخصصی و گذراندن آزمون‌های حرفه‌ای و اخلاقی می‌توانند در ورزمان نخستین سامانه سفارش خدمات ماساژ مشغول به کار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]