اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971016338469625

ماساژ استرس‌های روزمره را از برطرف می‌کند

چگونه ماساژ کیفیت زندگی را برای افراد آسیب دیده روحی و جسمی افزایش می‌دهد؟

کد: 13971016338469625

https://goo.gl/829nSj

، تهران , (اخبار رسمی): تاثیر ماساژ در بهبود بعضی از آسیب‌های جدی روحی و جسمی اثبات شده است. علائم اختلال اضطراب پس از آسیب برای سال‌ها شامل حملات نظامی، حوادث طبیعی، جرائم خشن، سواستفاده جنسی، سوقصد جانی و تصادفات شدید است. اختلال اضطراب پس از آسیب می‌تواند به علت هر تجربه آسیبی که فرد نتواند با آن کنار بیاید، ایجاد شود.

چگونه ماساژ کیفیت زندگی را برای افراد آسیب دیده روحی و جسمی، افزایش می‌دهد؟
ماساژ باعث نشاط روحی و امید به زندگی می‌شود

سامانه خدمات ماساژ در منزل «ورزمان» می‌تواند به افرادی که مایل نیستند در جمع حضور داشته باشند یا از ارتباط با دیگران در فضاهای شلوغ امتناع می‌کنند فرصتی مناسب برای دریافت خدمات ماساژ باشد

ماساژ می‌تواند برای افراد پر مشغله یا آسیب دیده موثر باشد. خدمات منظم ماساژ یاری‌گر افراد و بهبود دهنده کیفیت زندگی در روزگار استرس‌زای کنونی است.

اختلال اضطراب پس از آسیب می‌تواند با هر رویدادی که فرد ترسناک، خطرناک یا شوکه‌کننده تلقی می‌کند، آغاز شود. بعضی از آسیب‌های جدی که می‌تواند منجر به تداوم علائم اختلال اضطراب پس از آسیب برای سال‌ها شود شامل حملات نظامی، حوادث طبیعی، جرائم خشن، سواستفاده جنسی، سوقصد جانی و تصادفات شدید است. اختلال اضطراب پس از آسیب می‌تواند به علت هر تجربه آسیبی که فرد نتواند با آن کنار بیاید، ایجاد شود. تحقیقات نشان داده است که تقریبا 70% بزرگسالان در ایالات متحده نوعی آسیب تجربه کرده‌اند که می‌تواند منجر به اختلال اضطراب پس از آسیب شود.

اختلال اضطراب پس از آسیب

اتحاد اختلال اضطراب پس از آسیب نشان می‌دهد که نزدیک به 24.4 میلیون نفر در هر زمان با اختلال اضطراب پس از آسیب درگیر هستند. بعضی از علائم شایع اختلال اضطراب پس از آسیب شامل موارد زیر است:

درد مزمن

خستگی

فلش بک

کابوس

مشکل در خوابیدن

احساس گناه و شرم

افکار آزار دهنده

گسستگی حسی

اضطراب

افسردگی

اختلال اضطراب بعد از آسیب می‌تواند اختلال جدی در کیفیت زندگی فرد ایجاد کند. اما خبر خوب این است که این اختلال در بسیاری از بیماران می‌تواند به ماساژ درمانی پاسخ دهد. در طی ماساژ درمانی، گرفتگی و نقاط ماشه‌ای در عضلات و بافت‌های بیمار هدف قرار می‌گیرد و به بهبود دردی که بیمار تجربه کرده کمک می‌کند. به علاوه، با رفع گرفتگی و ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر برای بیمار، استرس و اضطراب هم کم می‌شود.

یکی از بزرگترین مزایای درمان اختلال اضطراب بعد از آسیب با ماساژ این است که ماساژ به آرامش کلی کمک می‌کند که به نوبه خود بتواند تأثیرات مثبت زیادی بر فرد داشته باشد. آرامش می‌تواند به الگوی خواب طبیعی‌تر، درد کمتر و فکر مثبت‌تر منجر شود.

ماساژ درمانی مزایای خاصی برای بیماران مبتلا به اختلال اضطراب پس از آسیب هم دارد. وظیفه ماساژ درمانگر تماس انسانی مثبت، مهربان، محرک و قدرت بخش است که سبب ایجاد حس راحتی و امنیت بیمار می‌شود که نیاز به آن دارند. مشکل و پاسخ هر فرد متفاوت است، ولی روش‌های ماساژ بسیاری برای درمان اختلال اضطراب پس از آسیب وجود دارد.

ورزمان نخستین سامانه ارایه خدمات ماساژ در منزل است. در این سامانه به سادگی می‌توان سفارش خدمات ماساژ را برای روز و ساعت دلخواه در محل خود برنامه‌ریزی کرد و از خدمات ماساژ با کیفیت با قیمت‌های مناسب بهره‌مند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]