اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970828328929625

استارت‌آپ ورزمان چگونه به اشتغال در صنعت ماساژ کمک می‌کند؟

ماساژ، اشتغال پایدار و درآمد عالی برای ماسورهای حرفه‌ای

کد: 13970828328929625

https://goo.gl/XgiQcD

، تهران , (اخبار رسمی): اشتغال در جامعه، متاسفانه دچار مشکل است. چرایی و دلایل آن در حوصله این بحث نیست. اما راهکارهایی باید یافت تا جامعه تحصیل‌کرده و متخصص بتواند در سریع‌ترین زمان به یک شغل مناسب و با درآمد خوب دست پیدا کند. ورزمان نخستین سامانه‌ی سفارش خدمات ماساژ برای ماسورهای حرفه‌ای خبرهای خوبی دارد.

ماساژ، اشتغال پایدار و درآمد عالی برای ماسور های حرفه ای
ماساژ به عنوان یک شغل درآمد بالایی برای این صنف ایجاد می کند.

شغل ماساژ یا ماسوری از پر درآمدترین شغل‌های جهان است. رشد دانش ماساژ در دهه‌های اخیر و پیوند با اطلاعات باستانی در هند، چین، مصر و ایران برای ارتقای کیفیت سبک زندگی و آرامش، موجب اشتغال پایدار شده است

وقتی به گزینه‌های مختلفی در خصوص شغل ماسوری نگاه شود، باید به خیلی چیزها دقت کرد. ممکن است خیلی‌ها به این فکر کنند که خودشان کارشان را شخصاً شروع کنند یا به عنوان ماسور برای شرکت کار کنند. هر دو گزینه مزایا و معایبی دارند. در این مقاله در مورد مزایا و معایب کار در مراکز ارائه دهنده ماساژ صحبت می‌‌شود.

کار در مراکز ارائه‌دهنده ماساژ

بهتر است اول از همه به معایب کار در مراکز ارائه‌دهنده ماساژ و شغل ماسور در این مراکز پرداخته شود.

1- حق‌الزحمه‌ی ماساژور

اگر کار خود را شروع کرده باشید که می‌توانید خودتان نرخ را تعیین کنید و خوب این خیلی جذاب است! اما چه یک پیمانکار مستقل باشید یا به عنوان کارمند برای شرکت کار کنید، شرکت برای شما نرخ خاصی در نظر می‌گیرد. با این که ممکن است فرصت‌هایی برای اضافه حقوق و پاداش هم داشته باشید، اما هزینه‌ی کلی آن چیزی نخواهد بود که خودتان می‌توانستید دربیاورید.  اما این چیزی است که باید حتماً برای کار در مراکز ارائه دهنده ماساژ باید در نظر گرفته شود.

2- انتخاب مراجعان

وقتی به صورت خصوصی کار می‌کنید، می‌توانید مراجعانی داشته باشید که خودتان می‌خواهید. اما اگر برای یک مرکز ماساژ کار می‌کنید، در انتخاب مراجعان همیشه آن‌قدری که در کار خصوصی خودتان آزادی داشتید، آزادی نخواهید داشت. اما خبر خوب این که مرکز ماساژ هر کاری که بتواند می‌کند تا اطمینان حاصل شود که به شما آسیبی نمی‌رسد. حتی به احتمال زیاد برای شما بیمه نیز در نظر می‌گیرد.

3- ماساژ تخصصی

شاید در ماساژ ورزشی یا ماساژ پیش از زایمان تخصص داشته باشید اما مسأله این است که با کار در مراکز ارائه‌دهنده ماساژ همیشه با این نوع ماساژ رو به رو نخواهید شد و ممکن است تخصص شما هدر برود. پس آماده باشید تا بتوانید ماساژهای تخصصی مرکز را انجام دهید.

مزایای کار به صورت شخصی 

1- تنوع در کار

وقتی برای یک مرکز ماساژ که خدمات ماساژ را برای کارمندان ادارات ارائه می‌دهد، کار می‌کنید، هر روز می‌تواند متفاوت باشد. اگر از ملاقات با افراد مختلف و رفتن به دفاتر جدید و متفاوت لذت می‌برید، قطعاً کار برای شرکت را دوست خواهید داشت. در این صورت هر روز و ساعت‌ها محدود به همان اتاق نیستید، می‌توانید به جاهای مختلفی بروید.

2- کارهای مختص به خودتان

این شرکت‌ها تیم بازاریابی دارند که کل وظیفه‌اش پیدا کردن کار برای شما است. رفته رفته روزهایی خواهد آمد که نه تنها ماساژ درمانگر هستید، بلکه باید بخش مالی کارتان را مدیریت کنید، و جذب مشتری از طریق بازاریابی در صدر آن است.

3- دریافت مزایا

به این بستگی دارد که به عنوان یک پیمانکار مستقل استخدام شده‌اید یا کارمند هستید؟ اگر کارمند هستید هم مزایای خاصی برایتان در کار در مراکز ارائه دهنده ماساژ وجود دارد.

4- اتمام کار با پایان شیفت کاری

چون خصوصی و برای خودتان کار نمی‌کنید، لازم نیست کارهای حسابداری را هم خودتان انجام دهید. وقتی به خانه برمی‌گردید به کارهای خانه برسید، کارهای شخصیتان را انجام دهید یا این که برای خودتان بازاریابی کنید. در پایان شیفت کاریتان از زمان استراحتی که دارید لذت ببرید، این کمک می‌کند وقت ارزشمندتان را ذخیره کنید و از استرس‌های اضافه به دور باشید.

5- پرداخت هزینه‌ها

قبلاً در مورد این که کار در شرکت‌ها باعث می‌شود نتوانید نوع پرداختتان را انتخاب کنید، صحبت کردیم. اما خوبی که دارد این است که هزینه‌ها به عهده‌ی شما نیست. پرداخت هزینه‌های بازاریابی، اجاره، قبض‌ها، هزینه‌های خشکشویی و این‌ها هیچ‌ کدام از حقوق شما پرداخت نمی‌شود و این در بلندمدت به پس‌انداز کمک می‌کند. این نیز خود یک مزیت عالی در مورد کار در مراکز ارائه دهنده ماساژ  است.

6- حفظ مراجعان خصوصی

شما مجبور نیستید که بین کار خصوصی برای خودتان و کار در مراکز ارائه دهنده ماساژ، فقط یکی را انتخاب کنید. بسیاری از تراپیست‌هایی که با شرکت‌ها کار می‌کنند، مشتریان خودشان را هم دارند و به طور خصوصی هم کار می‌کنند. به این ترتیب، می‌توانند در زمان‌هایی که مراجع نیست با شرکت‌ها کار کنند. این کار واقعاً انعطاف دارد.

با این مواردی که از کار در مراکز ارائه دهنده ماساژ ارائه شد آیا دوست دارید در این مراکز کار کنید یا به صورت خصوصی فعالیت کنید؟

راهکار عالی دیگری نیز وجود دارد. سامانه ی ورزمان که با هدف اشتغال پایدار برای ماسورهای حرفه‌ای و متخصص و با حفظ کیفیت و امنیت برای مشتریان ایجاد شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ورزمان مراجعه کنند. یا کلمه‌ی ماساژ را در گوگل جستجو کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | سرگرمی و تفریح