اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971210352479625

خدمات ماساژ در محل کار، راهکار نوین افزایش بهره‌وری کارمندان

چگونه ماساژ در محل کار، راندمان سازمان‌های برتر را بهبود می‌بخشد؟

کد: 13971210352479625

https://goo.gl/Wbz5hK

، تهران , (اخبار رسمی): تحقیقات موجود نشان می‌دهد که ماساژ در محل کار می‌تواند یک راهکار نوید بخش در کاهش استرس و فشار روانی باشد. کارکنانی که به مدت 8 هفته و هر هفته دو جلسه ماساژ 20 دقیقه‌ای استفاده کنند سطح اضطراب و استرس کاهش پیدا می‌کند، اختلال خواب برطرف شده و همچنین فشار خون و فعالیت قلبی منظم‌تری خواهند داشت.

چگونه ماساژ در محل کار، راندمان سازمان های برتر را بهبود می بخشد؟
شرکت های مدرن از ماساژ در محل کار برای افزایش شادابی و نشاط سازمانی یهره میبرند

شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و اوبر به صورت منظم برای کارکنان از خدمات ماساژ در محل کار بهره می‌برند. ماساژ در محل کار به عنوان راهکاری نوین برای بهره‌وری و سلامتی کارکنان شرکت‌ها شناخته می‌شود

در سال‌های اخیر مطالعه بر روی استرس و خستگی ناشی از انجام کارهای تکراری به صورت گسترده‌ای گسترش یافته است و افراد در بسیاری از حرفه‌های مرتبط با سلامت و زمینه‌های علوم اجتماعی نشان داده‌اند. رهبران در کسب و کارها و صنایع، نیاز به کاهش فشارها و استرس‌های سازمانی را به رسمیت شناخته‌اند.

با وجود تلاش‌های سازمانی برای دستیابی به این هدف، کارکنان هنوز در معرض استرس و فشارهای کاری هستند. بنابراین بعضی از سازمان‌ها خدماتی را برای کمک به کارکنان خود برای مقابله با استرس‌ها و فشارهای کاری ارائه می‌کنند.

مطالعات نشان داده است که ماساژ در کاهش فشارهای روانی و فیزیولوژیکی موثر است و به وضوح با کاهش فشار خون، کاهش میزان کورتیزول ادراری و کاهش سطح کاتکولامین در ارتباط است که همه آنها به سلامت هر چه بیشتر فرد کمک می‌کنند.

تحقیقات نشان می‌دهند که میزان ادراک ذهنی فرد از محیط استرس‌زا و منابع موجود در مقابله با آن در تعیین پیامدهای سلامت و علائم ناشی از فشارها می‌تواند موثر باشد. علاوه بر این این علائم فشار، ممکن است که یک الگوی چرخه‌ای از استرس را ایجاد کنند. عوامل استرس‌زا در محیط کاری فاکتورهای مهمی برای بروز بسیاری از مشکلات سلامتی در کارکنان است و می‌توانند خود را در انواع مختلفی آشکار سازند. 

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماساژ در کاهش علائم فشار خون، کاهش فشار خون، کاهش میزان کورتیزول ادراری، کاهش میزان کاتکولامین و کاهش استرس‌ها موثر است. از آنجا که افراد مختلف در توانایی مقابله با استرس‌های خود و همچنین میزان آسیب‌پذیری و بیمار شدن متفاوت هستند و از آنجایی که ماساژ درمانی می‌تواند در کاهش علائم استرس موثر باشد پس می‌تواند برای واکنش‌های فردی مقابله با این آسیب‌ها مفید باشد و بتواند به سلامت کلی فرد کمک کند.

علاوه بر این‌ها ممکن است که ماساژ در محل کار موجب کاهش فشارهای کاری شود. ماساژ درمانی در محل کار می‌تواند مزایای دیگری همچون افزایش کارایی مثبت کارکنان از نظر جسمی و روحی و همچنین افزایش بهره‌وری آنها و میزان رضایت شغلی داشته باشد. ماساژ درمانی می‌تواند در کاهش علائم فشارهای روانی، فیزیولوژیکی و رفتاری موثر باشد؛ بنابراین می‌تواند به عنوان یک استراتژی برای کاهش فشارها در داخل سازمان‌ها استفاده شود.

استارتاپ ورزمان به عنوان بنیانگذار این خدمات در کشور، خدمات ماساژ در محل شرکت‌ها را با کیفیت و هزینه‌‌های اندک ارایه می‌کند.  خدمات ورزمان صفر تا صد ارایه با کیفیت را توسط ماسورهای حرفه‌ای و با سابقه درخشان ارایه می‌کند و فقط به یک فضای کوچک در شرکت نیاز دارد. شرکت‌های ایرانی بسیاری تاکنون از این خدمات بهره‌مند شده‌اند و تعداد شاغلان در این حوزه در حال افزایش است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]