اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971028341239625

چگونه ماساژ در محل کار باعث افزایش بهره‌وری و سرعت رشد شرکت‌ها می‌شود؟

شروع ارایه خدمات ماساژ در محل کار توسط استارتاپ ورزمان

کد: 13971028341239625

https://goo.gl/t93m8j

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای جدید به سرعت همه‌ی کالاها و خدمات در محل قابل ارایه شده‌اند از غذا و خریدهای روزانه تا خدمات ماساژ در منزل و محل کار. ماساژ در محل کار یکی از راهکارهای نوین برای افزایش بهره‌وری و نشاط کاری میان کارکنان هر شرکت یا سازمان متعالی به شمار می‌رود.

شروع ارایه خدمات ماساژ در محل کار توسط استارتاپ ورزمان
ماساژ در محل کار علاوه بر رضایت شغلی باعث بهبود راندمان کاری کارکنان می‌شود

اثر ماساژ در محل کار بر کاهش استرس، بهبود رضایت شغلی و افزایش راندمان کاری مشهود بوده است. وفاداری و ماندگاری نیروهای متخصص افزایش یافته و میانگین ساعت‌های مرخصی ناشی از خستگی و بیماری را کم کرده است

ماساژ در محل کار به عنوان راهکاری نوین در شرکت‌های برتر جهان مانند گوگل مورد توجه قرار گرفته است.  براساس نتایج تحقیقات، اثرگذاری ماساژ در محل کار برای کارمندان سازمان‌های متعالی، افزایش نشاط و کاهش استرس را نشان می‌دهد. این فرایند در حال گسترش و عمومی شدن در جوامع پیشرفته است و استارتاپ ورزمان  نخستین سامانه سفارش خدمات ماساژ در ایران، این بخش از خدمات را در بهمن ماه 97  با ارایه خدمات ماساژ در محل کار شرکت‌های برتر ایرانی افتتاح می‌کند.

چرا ماساژ در محل کار؟

برای هر شرکت موفقی، نیروی انسانی حرفه ای با انگیزه و سالم از نظر جسمی و روحی یک سرمایه محسوب می‌شود. در دنیای ماشینی و پر استرس امروزی بسیاری از کارمندان با ساعت های کاری طولانی دچار فرسودگی و عدم رضایت شغلی میشوند. یکجانشینی مداوم و عدم تحرک کافی باعث خستگی های طولانی مدت و کاهش دقت و انگیزه کاری می‌شود و هزینه های سازمان را برای نگهداری از نیروی متخصص بالا می‌برد.

تعریف سنتی محل کار به عنوان مکانی برای انجام وظایف مشخص در حال تغییر است. در واقع محل کار به عنوان بخش مهمی از زندگی در حال تعریف شدن است.در حال حاضر بیشترین ساعت‌های فعال یک فرد در محل کار و با همکاران یا در حال طی مسیر برای رسیدن به محل کار می‌گذرد. بیشترین مسئولیت‌ها و استرش ناشی از رسیدن به هدف‌های برنامه‌ریزی شده شرکت‌ها در محل کار ایجاد می‌شود. بنابراین شرکت‌ها علاوه بر تغذیه مناسب به فکر افزایش کیفیت تندرستی و سلامت جسمی و روحی افراد نیز هستند.

در طی سال‌های اخیر شرکت‌های پیشرو جهان راهکارهای متعددی را برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند به کار برده‌اند. یکی از این راهکارها استفاده از خدمات ماساژ در محل کار شرکت‌ها است. اثر ماساژ در محل کار بر کاهش استرس، بهبود رضایت شغلی و افزایش راندمان کاری مشهود بوده است. میزان وفاداری و ماندگاری نیروهای متخصص را در شرکت‌ها افزایش داده و میانگین ساعت‌های مرخص ناشی از خستگی و بیماری را کم کرده است. هزینه‌ی اندک این خدمات رفاهی نسبت به سایر هزینه‌های مرخصی و بیماری، بسیاری از شرکت‌ها را برای دریافت خدمات ماساژ در محل کار مشتاق کرده است.

استارتاپ ورزمان چگونه خدمات ماساژ در محل کار را به شرکت‌ها ارایه می‌کند؟

خوشبختانه ماساژ در محل کار شرکت‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری و هزینه‌های اجرایی ندارد. یک فضای موقت و کوچک از شرکت برای ارایه خدمات کافی است. ماسورهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده در دوره‌های رسمی و قانونی که با ورزمان همکاری می‌کنند، بیشتر بر نقاطی از بدن که بیشتر در معرض دردهای ناشی از کارهای تکراری و طولانی مدت هستند، مانند شانه‌ها، کمر و مچ دست‌ها تکیه دارند. ماساژهای کششی و فشاری در واقع به نوعی ورزش یا یوگای حرکتی نیز هستند و تا حدودی جایگزینی مناسب برای ورزش روزانه به حساب می‌آیند.

زمان استاندارد برای انجام ماساژ در محل کار حدود 20 دقیقه است بنابراین زمان اندکی از هر پرسنل صرف ماساژ در محل کار می‌شود و بازدهی فراوانی را برای ایجاد یک محیط کاری با نشاط و سرزنده برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. ماساژ در محل کار یک هزینه نیست و به عنوان یک سرمایه گذاری برای افزایش کارایی و هک رشد در سازمان‌ها به شمار می‌رود. سازمان‌ها بر اساس نیاز می‌توانند به صورت روزانه یا هفتگی از خدمات ماساژ در محل کار ورزمان استفاده کنند.

مزیت‌های ماساژ در محل کار:

1- کاهش فرسودگی و خستگی‌های مداوم از کارهای تکراری

2- افزایش نشاط و سرزندگی در محیط کاری و اداری

3- کاهش هزینه‌های ناشی از مرخصی‌های بیماری 

4- افزایش راندمان کاری و بهره‌وری 

5- افزایش حس تعلق و همبستگی سازمانی و ماندگاری نیروی متخصص

6- هزینه بسیار اندک و قابلیت اجرا در کمترین فضا

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات ماساژ در محل کار شرکت خود می‌توانند به سادگی با ورزمان تماس بگیرند، برای اجرای این خدمات از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند و به جمع شرکت‌های برتر هزاره سوم بپیوندند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزمان

ورزمان نخستین سامانه ی ایرانی ارجاع متقاضیان دریافت خدمات ماساژ در محل و زمان دلخواه مشتری می باشد. ورزمان نامی ایرانی برابر ماساژ است. اینجا در ورزمان همه در تلاشند تا هر روز سبکی از زندگی با نشاط و رضایت بخش را برای مشتریان خلق کنند. https://varzeman.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]