اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970823328008296

دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970823328008296

https://goo.gl/xyF7bx

، تهران , (اخبار رسمی): سال 97، اولین سال برگزاری بازار هفتگی فروشگاه ایرانیان است و 28 آبان ماه دومین دوشنبه بازار پاییزی آن برگزار خواهد شد.

دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان
دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

بازارهای هفتگی بازارهایی را شامل می‌شود که فروشندگان یک مجموعه و یا محله، یک روز خاص مثل دوشنبه هر هفته را برای تجارت، خرید و فروش اجناس مختلف انتخاب کرده و کالاهای خودرا با چند درصد تخفیف و یا به صورت حراج به فروش می‌رسانند. 

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در جنوب غرب تهران، خیابان امامزاده حسن، نبش لقمان حکیم واقع شده است و انواع پوشاک فصل را با کیفیت و قیمت مناسب برای اعضای خانواده اعم از پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان را به صورت حضوری و غیر حضوری ( آنلاین از سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام ) به فروش می‌رساند.

این فروشگاه به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران در مساحتی بیش از 6000 متر مربع، طرحی جدید در قالب بازارهای هفتگی با نام Monday market Iranian shopping center یا همان دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان، ارائه کرده است.

دومین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

سال 97، اولین سال برگزاری بازار هفتگی فروشگاه ایرانیان بوده و 28 آبان ماه دومین دوشنبه بازار پاییزی آن محسوب می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از طرح دوشنبه بازار استفاده کنند؟

همه کسانی که حداقل یک‌بار از فروشگاه ایرانیان خرید کرده و شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار اعلام کرده‌اند و افرادی که دارای کارت عضویت هستند (اسامی آنها در قسمت باشگاه مشتریان ثبت شده است) می‌توانند از طرح دوشنبه بازار استفاده کنند.

افرادی که اشتراک ندارند و قبلا خریدی انجام نداده‌اند برای استفاده از تخفیف دوشنبه بازار می‌توانند یک روز قبل از آخرین دوشنبه هر ماه با حضور در فروشگاه و با انجام خریدی (هر چند کوچک)، عضو باشگاه مشتریان شده و از مزایا و تخفیف 10 درصدی بزرگترین دوشنبه بازار پوشاک تهران بهره‌مند شوند.

مزایای دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان مفتخر است طی طرح دوشنبه بازار، تمامی کالاهای خود را در فضایی مدرن و فروشگاهی با امکانات کم نظیر مانند مجهز بودن به هشت رشته پله برقی جهت دسترسی به همه طبقات فوقانی و زیر زمین، آسانسور، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان استراحت مخصوص مشتریان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مخصوص بانوان و آقایان، سرو انواع فست‌فود و امکاناتی دیگر کالاهای خود را با 10 درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

این فروشگاه در کنار فروش عادی خود اقدام به سرویس‌دهی و پذیرش حواله پوشاک از سازمان‌های مختلف می‌کند. افرادی که 28 آبان ماه، دومین دوشنبه بازار پاییزی، کارت حواله همراه داشته و برای خرید به فروشگاه مراجعه کنند، می‌توانند علاوه بر تخفیف، کالاهای خود را به صورت اقساطی خرید کنند. 

عضویت در باشگاه مشتریان 

برای عضویت در واحد باشگاه مشتریان فروشگاه و استفاده از مزایای آن، بعد از اتمام خرید و ثبت شماره موبایل توسط صندوقدار، باید به طبقه بالای همکف (طبقه اول) مراجعه کرده و با ارائه فاکتور، فرم مربوطه پر شود. از این پس فرد مورد نظر جزو مشترکان فروشگاه شده و می‌تواند از مزایای آن استفاده کند. از جمله مزایای عضویت در باشگاه مشتریان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

- تخفیف 10 درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و تخفیف 5 درصدی ماه 

- کدهای قرعه‌کشی ثبت شده به اسم مشترک و شرکت در قرعه‌کشی

- تعویض کالا در مدت زمانی که برای تعویض کالا تعیین شده (48 ساعت) به راحتی و با تایید مسئول غرفه

- تخفیف 10 درصدی دوشنبه بازار 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.iranianac.ir مراجعه کنند و یا با شماره 66622145 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی