اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970921333108296

آخرین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970921333108296

https://goo.gl/f8qJV7

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه ایرانیان برای افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا حداقل یک‌بار از فروشگاه خرید کرده و شماره موبایل خود را به صندوقدار ارائه کرده‌اند، در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) 10 درصد تخفیف واقعی اعمال می‌کند.

آخرین دوشنبه بازار پاییزی
دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

زمان برگزاری آخرین دوشنبه بازار پاییزی، 26 آذر ماه سال 97 است

«دوشنبه بازار» واژه‌ای نام آشنا در بین ایرانیان است که انواع محصولات خوراکی، آرایشی، دکوراسیون، پوشاک و ... بدون واسطه و با قیمت واقعی در محلی تعیین شده خرید و فروش می‌شود. این نوع بازار از گذشته تا به امروز در کشور ما و کشورهای همجوار رواج داشته و این‌بار در یکی از بزرگترین فروشگاه‌های پوشاک ایران، فروشگاه بزرگ ایرانیان، شاهد آن خواهیم بود.

دوشنبه بازار پوشاک تهران

ابرشهر تهران بازارهای هفتگی زیادی دارد، یکی از معروف‌ترین آن‌ها، دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان است. این فروشگاه علی‌رغم گران شدن کالاها در چند ماه اخیر تمام تلاش خود را جهت ارائه کالاها با تخفیف واقعی به کار گرفته و با مشخص کردن زمانی خاص، دوشنبه بازار پوشاک تهران را برگزار می‌کند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در بازار امامزاده حسن تهران، با مساحتی بیش از 6000 مترمربع به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب شده و انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را با کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

از کجا بخریم؟

برای همه ما این سوال پیش می‌آید که از کجا می‌توان لباسی با تخفیف واقعی خرید؛ شاید هم در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌ها و حتی دورهمی‌های دوستانه در جست‌وجوی مکانی برای خرید کالا با تخفیف واقعی باشیم. فروشگاه ایرانیان برای افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا حداقل یک‌بار از فروشگاه خرید کرده و شماره موبایل خود را به صندوقدار ارائه کرده‌اند، در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) 10 درصد تخفیف واقعی اعمال می‌کند.

شایان ذکر است که زمان برگزاری آخرین دوشنبه بازار پاییزی، 26 آذر ماه سال 97 است.

واحد باشگاه مشتریان و حواله

از جمله خدماتی که این فروشگاه در اختیار مشتریان قرار داده است: باشگاه مشتریان (CRM) ازسال 85 است.

تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج، ارائه کردن کارت هدیه برای افرادی که امتیازشان به حد نصاب رسیده است، انجام قرعه‌کشی بین مشتریانی که به هنگام خرید کد قرعه‌کشی دریافت کرده‌اند، اطلاع‌رسانی در مورد جدیدترین اخبار مربوط به فروشگاه و ... از جمله خدمات این واحد است. 

واحد حواله و شرکت ها: آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت‌ها، برای خرید اقساطی کارکنان‌شان است. 

پیشنهاد می‌شود افرادی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه نیستند می‌توانند تا یک روز قبل از روز مناسبت خود و یا دوشنبه پایانی هر ماه (دوشنبه بازار) با مراجعه به فروشگاه و با انجام خریدی هر چند کوچک، فرم عضویت پر کرده و از تخفیف‌های این فروشگاه در روزهای ذکر شده بهره‌مند شوند.

چرا دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

طبق مصاحبه‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده توسط تیم خبری فروشگاه بزگ ایرانیان از مراجعان، آنچه که باعث می‌شود مردم به خرید از فروشگاه ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه تمایل بیشتری داشته باشند، موارد زیر است:

برخورد شایسته پرسنل

دقت و صبوری پرسنل صندوق

تخفیف واقعی توسط فروشگاه

کیفیت و قیمت مناسب کالاها

امکانات کافی داخل فروشگاه برای رفاه حال مشتریان مانند: هشت پله برقی و آسانسور، صندلی‌های استراحت، کتابخانه برای استفاده همراهان، دستگاه‌های بازی رایگان برای کودکان، فودکورت برای صرف انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم

مجهز بودن به سیستم گرمایشی و سرمایشی در فصول مخلتف سال

سرویس بهداشتی و نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از آخرین دوشنبه بازار آذر ماه می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان به آدرس www.iraniansc.ir و یا تلگرام این فروشگاه به آدرس  iranisc@ و یا اینستاگرام به آدرس iraniansc1 مراجعه کنند. 


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]