اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970928334648296

استند دیجیتال در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970928334648296

https://goo.gl/jssw91

، تهران , (اخبار رسمی): یکی دیگر از تحولات دیجیتالی ایجاد شده در فروشگاه ایرانیان، اطلاع رسانی به مشتریان به وسیله استند دیجیتالی است.

استند دیجیتال در فروشگاه بزرگ ایرانیان
استند دیجیتالی

هدف اولیه استفاده از استند دیجیتالی، نمایش تمام طبقات به طور مجزا و محل محصولات و خدمات، نظرسنجی، ثبت شماره موبایل بدون واسطه توسط کاربر (با استفاده از مانیتور لمسی) است

با گسترش دایره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول دیجیتالی در تمامی زمینه‌های خدماتی، تبلیغاتی، حفاظت، امنیت و ... بسیاری از فروشگاه‌های پیشرفته از جمله فروشگاه بزرگ ایرانیان خود را با این تحول بزرگ تطبیق داده است. 

تحول دیجیتالی

امروزه تعاریف گوناگونی برای تحول دیجیتالی ثبت شده است، برای مثال از نگاه نظریه پردازان معروفی با نام کریستین مت و توماس هس استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات در جهت تغییر ساختار کسب و کار و ارزش آفرینی، تحول دیجیتالی نامیده می‌شود.

در تعریفی دیگر، تحول دیجیتالی به معنای پیروی کردن از مد نیست، بلکه در جهت خدمات‌رسانی و راحتی مشتریان به کار می‌رود.

تحول دیجیتالی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه ایرانیان از بزرگترین فروشگاه‌های پوشاک در ایران محسوب می‌شود. در این فروشگاه انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان برای تمامی سنین و سلایق به صورتی حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رسد.

فروشگاه ایرانیان با بهره‌گیری از تکنولوژی، بهترین خدمات‌رسانی را در قالب تحول دیجیتالی برای مشتریان فراهم کرده است. این خدمات دیجیتالی عبارتند از فروش محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی (به صورت آنلاین)، عضویت در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، کلوب، تلگرام، توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس، پینترست و ... ، سیستم پاسخگویی و CRM قوی (باشگاه مشتریان)، مانیتورهای بزرگ و کوچک در داخل و بیرون فروشگاه و ... .

یکی دیگر از تحولات دیجیتالی ایجاد شده در فروشگاه ایرانیان، اطلاع رسانی به مشتریان به وسیله استند دیجیتالی است.

هدف اولیه استفاده از استند دیجیتالی ، نمایش تمام طبقات به طور مجزا و محل محصولات و خدمات ، نظر سنجی ، ثبت شماره موبایل بدون واسطه توسط کاربر (با استفاده از مانیتور لمسی) است.

استند دیجیتالی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

شاید برای خیلی‌ها پیش آمده که، وقتی وارد فروشگاه بزرگی می‌شوید، نیازمند کسب اطلاعاتی در مورد مسیر ورود و خروج به طبقات مختلف، نوع محصولاتی که در طبقات و قسمت‌های مختلف به فروش می‌رسد، محل دقیق غرفه‌ها، زمان شروع و پایان ساعت کاری فروشگاه، تعطیلی‌های فروشگاه، اطلاع از زمان فروش فوق العاده آن فروشگاه و ... باشید. «استند دیجیتالی» تمامی این مشکلات را حل می‌کند.

مزیت استند دیجیتالی برای مشتریان

استند دیجیتالی به سوالات مشتریان از جمله محصول مورد نظر را از کجا پیدا کنم؟ کجا پرداخت کنم؟ چگونه از تخفیفات و مزایای فروشگاه استفاده کنم؟ و ... پاسخ می‌دهد.

مزیت استند دیجیتالی برای فروشگاه

از مزیت‌های استند تبلیغاتی برای فروشگاه می‌توان به کاهش هزینه تبلیغات، نمایش اطلاعات مورد نیاز مشتریان، راهنمایی بیشتر آنها، صرفه جویی در وقت، ثبت اطلاعات مشتری، رای‌گیری و نظرسنجی الکترونیکی برای مشتریان (شناسایی نقاط قوت و ضعف فروشگاه از طریق نظر سنجی)، جذب مخاطب و ... است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی