اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971010336938296

بازسازی نمای فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13971010336938296

https://goo.gl/8t6vfS

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، یکی از بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب می‌شود که در تهران، امامزاده حسن واقع شده است.

بازسازی نمای فروشگاه بزرگ ایرانیان
بازسازی نمای فروشگاه بزرگ ایرانیان

در فروشگاه بزرگ ایرانیان که انواع پوشاک زنانه شامل لباس مجلسی، مانتو، پالتو، کیف، کفش، بارانی، لباس راحتی و ...  پوشاک مردانه شامل کت و شلوار، زیرپوش، پیراهن، اکسسوری مردانه و ... و پوشاک کودک و نوجوان شامل لباس مجلسی دخترانه، کت و شلوار پسرانه، لباس نوزادی، سویشرت، لباس راحتی و .... عرضه می‌شود.

بازسازی نمای ایرانیان

نمای هر ساختمان، شرکت و یا فروشگاهی یکی از مهمترین بخش‌های آن مرکز محسوب شده و پل ارتباطی بین مشتری و آن شرکت یا فروشگاه محسوب می‌شود. زیرا اولین نگاه افراد به سمت نما و ویترین یک فروشگاه جذب شده، در نتیجه برای طراحی و بازسازی آن دقت و حساسیت زیادی لازم است. 

نمای فروشگاه ایرانیان

نمای فروشگاه بزرگ ایرانیان ترکیبی از متریال‌های سنگی (به دلیل عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، مقاوم بودن در برابر رطوبت و تابش نور خورشید استفاده شده است)، متریال شیشه‌ای (جهت ایجاد احساس سبکی و ظرافت، تامین دید یکپارچه برای افراد داخل فروشگاه) کامپوزیت و آلومینیم و تابلویی متشکل از لوگوی ایرانیان (لوگوی هر شرکت و یا مرکزی نشانگر هویت آن شرکت و یا مرکز است) و تصویر گل (نماد ظرافت، زیبایی و شیک بودن کالاها) است.

نمای این فروشگاه از زمان افتتاح آن تا به حال، بنا به دلایلی مانند بارش برف و باران، استهلاک، تابش نور آفتاب و ... فرسوده شده و چندین بار تعویض و نوسازی شده است. همزمان با افتتاح جشنواره فروش فوق‌العاده فروشگاه بزرگ ایرانیان و آماده‌سازی فروشگاه برای جشنواره زمستانی، ویترین و نمای فروشگاه در حال بازسازی است.

هدف از بازسازی نمای فروشگاه

هدف از انجام بازسازی، زیباسازی نمای بصری فروشگاه، مستحکم‌سازی نما، هماهنگ شدن با محله و حفظ زیبایی شهر و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سقوط مصالح است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.iraniansc.ir و یا شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی