اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971018338848296

تکمیل کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13971018338848296

https://goo.gl/3CkfKn

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان با مساحتی بیش از 6000 متر مربع انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب، برای سنین و سلایق گوناگون به فروش می‌رساند. در راستای ارائه خدمات بهتر، کتابخانه فروشگاه تکمیل شده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

تکمیل کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان
تکمیل کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان جهت دسترسی بهتر مشتریان در انتهای سالن همکف، در محل سالن انتظار پرو، کتابخانه‌ای با بیش از 150 جلد کتاب را قرار داده است

فروشگاه بزرگ ایرانیان با مساحتی بیش از 6000 متر مربع انواع پوشاک را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب، برای سنین و سلایق گوناگون به فروش می‌رساند.

کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

امروزه اهمیت کتاب و مطالعه بر کسی پوشیده نیست. مسئولان فروشگاه ایرانیان با توجه به نقش و اهمیت کتابخانه در رشد و ارتقای فرهنگی، افزایش اطلاعات عمومی و آگاهی مردم، قسمتی از فروشگاه را به این سرمایه فرهنگی (کتابخانه) اختصاص دادند.

کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان جهت دسترسی بهتر مشتریان در انتهای سالن همکف، در محل سالن انتظار پرو، قرار داده شد. این کتابخانه با بیش از 150 جلد کتاب در آذر ماه سال 97 افتتاح شد و به عنوان اولین اقدام فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی در بین فروشگاه‌های پوشاک ایرانی شناخته می‌شود.

تکمیل کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

مدیر باشگاه مشتریان ضمن ابراز خشنودی از شروع به کار کتابخانه، از تکمیل چیدمان قفسه و افزوده شدن کتاب به این کتابخانه خبر داد. با افتتاح کتابخانه فروشگاه بزرگ ایرانیان در هفته کتابخوانی، تعداد جدیدی کتاب با مطالب و مضامین مختلف، برای رده‌های سنی نوجوان و بزرگسال افزوده شد.

کتاب‌های داستان کوتاه و رمان مانند مطب دکتر میم، کتاب‌های دینی و عرفانی مانند نهج البلاغه، کتاب‌های آموزشی مانند مدیریت بحران، قدرت جذبه، زندگی نامه افراد مشهور و کتاب‌‌های تاریخی مانند شاهان ایرانی، مجموعه اشعار مانند حیدر بابایه سلام و کتاب‌های مخصوص کودک و نوجوان مانند دلیران پارسا از جمله کتاب‌های اضافه شده هستند.

برخی از این کتاب ها چندین بار به چاپ رسیده‌اند و طرفداران زیادی دارند مانند: رمان گل بانو که چهار بار شده است.

اهدا کتاب به کتابخانه فروشگاه ایرانیان

گاهی می‌توان با اهدا یک کتاب به تجهیز یک کتابخانه کمک کرد و باعث افزایش بینش و رشد اخلاقی و آگاهی بیشتر مردم شد. همه مردم می‌توانند کتاب‌های سالم خود (که مطالعه کرده‌اند) را به فروشگاه ایرانیان هدیه داده و از این امر فرهنگی حمایت کنند.

هدف از افتتاح کتابخانه ایرانیان

گشتن، پیدا کردن و پرو کردن لباس مورد نظر از بین لباس‌های انبوه و متنوع به زمان بیشتری نیاز دارد. سپری کردن این مدت زمان برای همراهان کمی خسته‌کننده است. فروشگاه بزرگ ایرانیان خدماتی برای سرگرمی و راحتی این افراد در نظر گرفته است. از جمله این خدمات می‌توان به کتابخانه، وسایل بازی مخصوص کودکان، مبلمان استراحت و ... اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه ایرانیان www.iraniansc.ir و شبکه‌های اجتماعی iranisc@ تلگرام و iraniansc1 اینستاگرام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی