اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971125347798296

فروش فوق العاده زمستانی 97 فروشگاه بزرگ ایرانیان تمدید شد

کد: 13971125347798296

https://goo.gl/fUUWaT

، تهران , (اخبار رسمی): هر ساله، 3 مرحله جشنواره فوق العاده در فروشگاه بزرگ ایرانیان برگزار می‌شود که این جشنواره‌ها، شامل تخفیف‌ است. فروش فوق العاده زمستانی 97 این فروشگاه تمدید شده است.

فروش فوق العاده زمستانی 97 فروشگاه بزرگ ایرانیان ( تمدید شد )
فروش فوق العاده تمدید شد

جشنواره زمستانی سال 97، از 11 دی ماه شروع شده و تا 30 بهمن ماه ادامه داشت. با توجه به استقبال مشتریان و درخواست آنها، زمان فروش فوق‌العاده تا 10 اسفند ماه تمدید شد

فروش فوق العاده زمستانی 97 فروشگاه بزرگ ایرانیان تمدید شد، بنا به گزارش مجله خبری این فروشگاه هر ساله، سه مرحله جشنواره فروش فوق العاده برگزار می‌شود. این جشنواره‌ها شامل تخفیف‌های 20 تا 40 درصدی است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان از دو طبقه زیر همکف (هر طبقه با وسعتی بیش از 1000 متر شامل پوشاک کودک، نوجوان و لباس مردانه)، همکف (مانتو، پالتو و کاپشن زنانه و دخترانه)، دو طبقه بالای همکف (لباس زنانه و دخترانه شامل انواع لباس رسمی و غیر رسمی) تشکیل شده است.

جشنواره زمستانی سال 97، از 11 دی ماه شروع  شده و تا 30 بهمن ماه ادامه داشت. با توجه به استقبال مشتریان و درخواست آنها، زمان فروش فوق العاده تا 10 اسفند ماه تمدید شد.

تخفیف‌های ویژه، مخصوص مشترکان

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان، از جمله خدماتی است که این فروشگاه برای مشتریان خود فراهم کرده است.

از مزایای این واحد:

  • تخفیف 10 درصدی روز تولد و ازدواج ، تخفیف 5 درصدی ماه مناسبت 
  • تخفیف 10 درصدی آخرین دوشنبه هرماه (دوشنبه بازار)
  • انجام قرعه کشی در پایان هر فصل 
  • اهدا جوایز به برندگان قرعه کشی
  • اطلاع رسانی اخبار فروشگاه از طریق پیامک، وبسایت، سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و...
  • اهدا کارت هدیه به افرادی که مجموع امتیاز آن‌ها به 600 رسیده است و ... را می‌توان نام برد.

قابل توجه سازمان‌ها و ارگان‌ها 

فروشگاه بزرگ ایرانیان، با در نظر گرفتن موقعیت تجاری خود، در کنار فروش عادی خود اقدام به سرویس‌دهی و پذیرش حواله به سازمان‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و شرکت‌ها در نقاط مختلف تهران می‌کند. در صورت تمایل به عقد قرارداد و خرید اقساطی کالا از فروشگاه بزرگ ایرانیان، می‌توان با  مظاهر عیسی نژاد، مدیر واحد حواله و پوشاک 09125763783 و یا شماره‌های66658320 و 66622145 تماس حاصل کرد.

جوایز و جشن‌ها:

پایان جشنواره زمستانی، مراسمی با شکوه، جهت انجام قرعه کشی (برای جایزه ویژه) بین افرادی که در باشگاه مشتریان بالاترین خرید‌ها را در کارت عضویت خود ثبت کرده‌اند، برگزار می‌شود. 

مشاهیر ، هنرمندان محبوب ومعروف تلویزیون و سینما، ورزشکاران، خوانندگان خوش صدای کشور در این مراسم حضور دارند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فروشگاه می‌توانند به سایت این فروشگاه به آدرس www.iraniansc.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی