اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971212353018296

پوشاک بهاره فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13971212353018296

https://goo.gl/4uDqee

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان با وسعتی بیش از 6000 متر مربع و متشکل از پنج طبقه، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را عرضه می‌کند.

پوشاک بهاره فروشگاه بزرگ ایرانیان
پوشاک بهاره فروشگاه بزرگ ایرانیان

لباس‌های عید فروشگاه بزرگ ایرانیان رسید

با نزدیک شدن به نوروز سال 98 بوی عید و خریدهای عیدانه فضای فروشگاه بزرگ ایرانیان را پر کرده و مشتریان در تکاپوی خرید عید هستند.

  • انواع مانتوهای سنتی، جلوباز، دکمه دار، مانتو پانچ، بارانی و ...، تیشرت، شلوار، لباس‌های مجلسی، راحتی و اکسسوری‌های بهاری (مانند کیف و کفش، بدلیجات و ...) برای خانم‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های جدید موجود است.
  • انواع کیف، چمدان و پوشاک راحتی مخصوص مسافرت،
  • انواع پیراهن‌های مردانه اسپرت، مجلسی، کت و شلوار برند، کت تک، شلوارهای جین، پارچه‌ای، کتان، لباس‌های راحتی، زیرپوش، جوراب و ... برای آقایان.
  • انواع لباس‌های راحتی و مجلسی، مخصوص دخترخانم‌ها و پسر کوچولوها (از نوزادی تا 18 سال )و ...

از جمله لباس‌های عید موجود در فروشگاه بزرگ ایرانیان هستند که در مدل‌ها ، رنگ‌های متنوع و شاد ، با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می‌رسد.
چیدمان این لباس‌ها از اول اسفند ماه شروع شده و در 10 اسفند ماه تکمیل شد.

چند توصیه فروشگاه بزرگ ایرانیان برای خرید لباس‌های عید 

  • بهتر است خرید را اوایل اسفند ماه و یا در روزهایی غیر از پنجشنبه و جمعه و در ساعات خلوت انجام داد (به دلیل ترافیک خرید در روزهای تعطیلی)
  • از رنگ‌های روشن و ملایم برای پوشاک بهاره استفاده شود. مانند رنگ‌های (پاستیلی، آبی اقیانوسی، گلبهی و ...)
  • بهتر است لباس‌هایی تهیه شود که ضمن راحت بودن، نیازی به تعویض مجدد هنگام پذیرایی از مهمان و در دید و بازدیدهای عید نباشد. (مانند سرهمی، تونیک، یا شومیز بلند و... )
  • خانواده‌هایی که قصد مسافرت نوروزی دارند، خرید لباس‌های اسپرت، راحتی و سبک را باید در اولویت قرار دهند.

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در روزهای عید

مشتریانی که روز تولد و یا سالگرد ازدواجشان در اسفند ماه سال 97 باشد، روز مناسبت و دو روز قبل و بعد آن از 10درصد تخفیف و در ماه مناسبتشان از تخفیف 5 درصدی بهره مند می‌شوند.

واحد حواله 

از دیگر خدمات این فروشگاه 6000 متری، فروش اقساطی پوشاک به وسیله حواله است. تعداد قسط و مبلغ آن طبق قرارداد بین سازمان و فروشگاه تعیین می‌شود.
پرسنل سازمان یا شرکت مورد نظر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه و ارائه برگه حواله و تبدیل آن به کارت بنفش رنگ، تمامی پوشاک مورد نیاز خود را در تمامی فصول سال و در زمان تعیین شده، خرید کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان www.iranisnsc.com و شبکه‌های اجتماعی iranisc@  تلگرام و iraniansc1 اینستاگرام مراجعه کنند.

 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی