اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213752911635

بررسی ویژگی‌های مینی چیلر یکپارچه

کد: 139803213752911635

http://bit.ly/2RgtPN8

، تهران , (اخبار رسمی): مینی چیلر دارای کمپرسور اسکرال و قابل نصب در تراس و یا پشت بام است. مینی چیلر کم صدا، کم حجم و دارای عملکردی بالایی است، نصب و راه اندازی آن سریع و آسان است و به صورت سرد، سرد و گرم است و قابل اتصال به سیستم گرمایشی مرکزی یا مستقل نیز است.

مینی چیلر
بررسی ویژگی‌های مینی چیلر یکپارچه

تنوع ظرفیت سرمایشی و گرمایشی مینی چیلرها از 3 تا 5/4 تن تبرید است و در دو نوع مینی چیلرهای یکپارچه است و از گاز مبرد (R22)و(R410) سازگار با محیط زیست (user friendly) استفاده می‌کند. مینی چیلرها دارای کمپرسور اسکرال ساخت کمپانی (Copeland) هستند، حداقل مصرف انرژی را دارند زیرا از کمپرسورهایی با راندمان بالا استفاده می‌کنند.

مینی چیلرها دارای کنترل هوشمند کلیه پارامترهای دستگاه و قابلیت برنامه ریزی کامل هستند. همچنین دارای پمپ سیر کولاسیون با هد مناسب، منبع انبساط بسته در داخل دستگاه، کارکرد بسیار ارام و کم صدا نیز هستند.

مینی چیلر یک پارچه Cool Wave

مینی چیلرهای یک پارچه در اصل چیلرهای کوچکی هستند که برای آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی که قرار است سرمایش و حتی گرمایش مستقلی داشته باشند و مشکلات مربوط به موتورخانه مرکزی را تحمل نکنند به کار می رود. معمولا مینی چیلرها یک چیلر هوا خنک هستند که با خنک کردن آب در اواپراتور آنرا به داخل ساختمان منتقل می‌کنند و این آب با چرخش در فن کویل‌ها عمل خنک کاری ساختمان را انجام می‌دهد.

مینی چیلرهای یک پارچه در اصل یک پمپ حرارتی هستند که می‌تواند آب گرم مورد نیاز در زمستان را نیز فراهم کند. البته در بعضی مینی چیلرها که گرمایشی نیز هستند با قرار دادن یک مشعل ( شعله ) عمل گرم کردن آب نیز انجام شده و آب گرم مورد نیاز فن کویل‌ها تامین می‌شود. مینی چیلر در تابستان آب سرد و در زمستان آب گرم تولید شده را وارد فن کویل‌ها کرده و سرمایش و گرمایش مطبوعی را فراهم می‌سازد. این دستگاه برای استفاده در منزل مسکونی، اماکن تجاری و اداری و همچنین اماکن ورزشی مناسب است.

با نصب این دستگاه در ساختمان‌های قدیمی که چیلر مرکزی آنها از کار افتاده و یا از راندمان مطلوب برخوردار نیست، دیگر نیازی به نصب و استفاده از سایر تجهیزات گران قیمت تهویه مطبوع نیست زیرا لوله کشی فن کوئل‌ها از قبل درون ساختمان وجود دارد.

مینی چیلرهای یکپارچه COOL WAVE می‌توانند به صورت مستقل از هم برای هر طبقه یا واحد ساختمانی نصب شده و در مدار قرار داده می‌شوند. سیستم مینی چیلر کاملا مستقل است و با هزینه مناسب جهت اجرا در پروژه‌های مسکونی، تجاری و ویلایی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مینی چیلر یکی از سیستم‌های لوکس و مناسب جهت تهویه  مطبوع هر واحد (50 الی 500 متر مربع) به حساب می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]