اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804233851712010

آرمیتا کالا رقیبی تازه نفس در حوله بافی ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش اینترنتی حوله دستباف پنبه‌ای خراشاد خراسان جنوبی

کد: 139804233851712010

http://bit.ly/2lukhlG

، بیرجند , (اخبار رسمی): آرمیتا کالا تولید کننده عرصه حوله بافی کشور، حوله دستباف پنبه‌ای خراشاد خراسان جنوبی را با امکان ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن، با طول عمر بالا با توجه به دستباف بودن، رنگ ثابت، آبگیری بالا، سبک و کم حجم، ضد پرزدهی از سال 98 به صورت اینترنتی به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش اینترنتی حوله دستباف پنبه ای خراشاد خراسان جنوبی
حوله دستباف استخری، حمام، دست و صورت، احرام، نوزادی، آشپزخانه

سال 97 روستای خراشاد به عنوان روستای جهانی حوله بافی در یونسکو ثبت شد

به گزارش روابط عمومی آرمیتا کالا، از سال 98  عرضه حوله دستباف در فروشگاه اینترنتی آرمیتا کالا آغاز شد. بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از صنایع دستی هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون خرید آنلاین، تضمین بازگشت کالا، ارسال به سراسر کشور را دارند.

مدیر فروش آرمیتا کالا با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: «تولید این محصول نتیجه سال‌ها  تلاش هنرمندان خراسان جنوبی بوده که هم اکنون  فروش حوله دستباف خراشاد خراسان جنوبی به صورت اینترنتی آغاز شده است.»

وی ادامه داد: «ویژگی بارز این حوله‌ها این است که صد در صد از پنبه و دستباف بوده، ضد حساسیت و حجم آن کم است. جذب آب فوق‌العاده و ضد پرزدهی و نیز طبیعی بودن آن از مزایای این محصولات است.»

بعد از حضور ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی یونسکو در روستای خراشاد، ظرفیت‌های بالا و جاذبه‌های صنایع دستی این روستا، منجر شد خراشاد به عنوان روستای جهانی توبافی (حوله بافی)، ثبت جهانی شود و لوح ثبت جهانی خراشاد به ایران ارسال شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول فوق العاده می‌توانند به وبسایت آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | صنایع دستی