اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807144103412010

محصول تازه آرمیتا کالا رونمایی شد

ارائه تن پوش حمام 100% دستباف به بازار حوله بافی

کد: 139807144103412010

http://bit.ly/2VioLJX

، بیرجند , (اخبار رسمی): این محصول با نام تن پوش حمام 100% دستباف در فروشگاه اینترنتی آرمیتا کالا رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه تن پوش حمام 100% دستباف به بازار حوله بافی
ارائه تن پوش حمام 100% دستباف به بازار حوله بافی

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی آرمیتا کالا، رونمایی از تن پوش حمام دستباف این فروشگاه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه حوله بافی ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر کاملا دستباف بودن، جذب آب فوق العاده بالا، ارگانیک بودن و بر خلاف حوله‌های صنعتی مناسب برای پوست‌های به شدت حساس، بدون پرزدهی، را ارائه کند تا این خدمت تازه مزیت استفاده از یک تن پوش کاملا دستباف را برای مصرف کنندگان فراهم کند. الیاف به کار رفته برای دوخت این تن پوش پنبه خالص بوده که همین باعث سبک بودن و جذب بالای آب در آن می‌شود.

پنبه تنها سلول موجود در طبیعیت است که ۵۰ برابر حجم خود آب جذب می‌کند. الیاف لباس‌ها پنبه‌ای در گرما با انبساط مولکول‌های پنبه جریان هوا را برقرار می‌کنند و خنک‌تر از پارچه‌های معمولی هستند و در سرما منقبض شده و مولکول‌های پنبه گرمای بدن را حفظ می‌کنند.

مدیر فروش آرمیتا کالا، تولید این محصول را نتیجه ماه‌ها  کار در این مجموعه دانست و گفت: «فرآیندهای تولید این محصول از  سال قبل آغاز و امسال آماده رونمایی و عرضه به بازار اینترنتی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مهر 98 اعلام و ادامه داد: «در جهت حمایت از تولید ملی، کارگاه‌های خانگی حوله بافی به همت زنان روستایی خراسان جنوبی شروع به فعالیت کردند، بعد از حضور ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی یونسکو در خراشاد، ظرفیت‌های بالا و جاذبه‌های صنایع دستی این روستا، منجر شد خراشاد به عنوان روستای جهانی توبافی (حوله بافی)، ثبت جهانی شود و لوح ثبت جهانی خراشاد به ایران ارسال شده است.»

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول فوق العاده می‌توانند به وبسایت آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]