اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123910411946

حوله آشپزخانه، تمام دستباف ۱۰۰ درصد پنبه‌ای خراشاد

کد: 139805123910411946

http://bit.ly/31i7jae

، بیرجند , (اخبار رسمی): سایت آرمیتا کالا که با هدف فروش اینترنتی محصولات از برندهای معتبر فعالیت خود را آغاز کرده، ارائه دهنده طیف وسیعی از کالاها و صنایع دستی است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع حوله دستباف، زیورآلات، کیف چرم، خشکبار (حبه عناب، عناب، و..) و… اشاره کرد.

 حوله آشپزخانه، تمام دستباف ۱۰۰% پنبه ای
حوله دستباف(آشپزخانه، استخری، حمام، دست و صورت، احرام، نوزادی)

حوله آشپزخانه, یکی از ملزومات همیشه همراه و دم دستی هر فردی در آَشپزخانه است. استفاده مکرر روزانه، نیاز به شستشوی آسان و خشک شدن سریع این حوله، استفاده از حوله‌های دست بافته خراسان جنوبی را برای این کاربرد در اولویت قرار می‌دهد.

حوله‌هایی که دست بافته زنان روستایی و متعهد به پیشرفت روستای خراشاد در خراسان جنوبی است. حوله‌های دست بافت خراسان جنوبی در پاییز ۹۷ در سازمان جهانی یونسکو ثبت شد و مورد استقبال توریست‌ها و مسافران خارجی قرار گرفت.

دست بافته‌ای از کارگاه حوله بافی روستای خراشاد. کارگاهی که به محض ورود بیشترین چیزی که توجه آدم را جلب می‌کند تمیزی و بهداشتی بودن است. این کارگاه به همت یکی از زنان روستا و برای ایجاد اشتغالی پایدار به منظور کاهش مهاجرت جوانترهای روستا ایجاد شد.

حوله دستباف آشپزخانه خراشاد خراسان جنوبی می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای استفاده در آشپزخانه باشد. این حوله از الیاف ۱۰۰% پنبه‌ای بافته شده و همین باعث آبگیری بالای حوله می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این حوله می‌توان به موارد زیر اشاده کرد:

  • ضد حساسیت بودن
  • طول عمر بالا با توجه به دستباف بودن
  • رنگ ثابت
  • بدون پرزدهی
  • حجم کم و حمل آسان

برای نگه داری بهتر حوله توصیه می‌شود از آب داغ برای شست و شوی آن استفاده نشود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید حوله‌های دستباف می‌توانند به فروشگاه آرمیتا کالا به نشانی  armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]