اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806043991012010

حوله استخری ۱۰۰ درصد دست باف با نخ پنبه‌ای و ضد حساسیت

کد: 139806043991012010

http://bit.ly/2Zqva6s

، بیرجند , (اخبار رسمی): سایت آرمیتا کالا که با هدف فروش اینترنتی محصولات از برندهای معتبر فعالیت خود را آغاز کرده، ارائه دهنده طیف وسیعی از کالاها و صنایع دستی است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع حوله دستباف، زیورآلات، کیف چرم، خشکبار (حبه عناب، عناب، و..) و… اشاره کرد.

حوله استخری، ۱۰۰% دست باف با نخ پنبه ای و ضد حساسیت
حوله دستباف استخری خراشاد خراسان جنوبی

افرادی که برای بعد از دوش گرفتن، باشگاه، استخر یا هنگام مسافرت دنبال حوله‌ای نرم و لطیف و بسیار زیبا هستند، حوله استخری «دستباف خراشاد خراسان جنوبی» یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

حوله‌هایی که دست بافته زنان روستایی و متعهد به پیشرفت روستای خراشاد در خراسان جنوبی است. حوله‌های دست بافت خراسان جنوبی در پاییز ۹۷ در سازمان جهانی یونسکو ثبت شد و مورد استقبال توریست‌ها و مسافران خارجی قرار گرفت.

این حوله دستباف برخلاف اکثر محصولات، بدون هیچ‌گونه پرزی است. با توجه به سایز مناسب و حجم کم، این محصول به‌راحتی در کیف دستی یا چمدان قرار می‌گیرد تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کرد.

بافت حوله از جنس الیاف طبیعی پنبه است که از‌جمله ویژگی‌های آن، باید به جذب بالای رطوبت و آب اشاره کرد. این مدل در رنگ‌بندی بسیار متنوع بافته شده  تا با توجه به سلیقه‌ی خود یا افراد خانواده، بهترین‌ها را انتخاب کرد. طراحی ساده، رنگ ثابت، لطافت و نرمی و طول عمر مطلوب با توجه به دستباف بودن، از دیگر ویژگی‌های حوله استخری دستباف هستند که آن را به محصولی منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌ است.

برای نگه داری بهتر حوله توصیه می‌شود از آب داغ برای شست و شوی آن استفاده نشود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید حوله‌های دستباف می‌توانند به فروشگاه آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]