اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808054163612010

کیف لوازم آرایشی دستباف با نخ ۱۰۰ درصد پنبه و طراحی خاص

کد: 139808054163612010

http://bit.ly/337dGyw

، بیرجند , (اخبار رسمی): آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی و محصولات ارگانیک فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله این محصولات می‌توان به انواع حوله دستباف، زیورآلات، کیف چرم، خشکبار (حبه عناب، عناب، و..) و… اشاره کرد.

کیف لوازم آرایشی دستباف با نخ ۱۰۰% پنبه ای و طراحی خاص
کیف لوازم آرایشی دستباف با نخ ۱۰۰ درصد پنبه و طراحی خاص

کیف لوازم آرایشی دستباف با نخ ۱۰۰ درصد پنبه با طراحی خاص به بازار عرضه شد. یکی از لوازم مورد نیاز خانم‌ها کیف لوازم آرایشی است.

کیف‌های لوازم آرایش مختلفی در بازار موجود است، اما در اینجا کیفی منحصر به فرد و کاملا دستباف پیشنهاد شده است. دستبافته‌های زنان هنرمند خراسان جنوبی که در سال ۹۷ توانستند هنر حوله بافی را جهانی کنند.

این کیف تمام دستباف بوده، از نخ پنبه ای ۱۰۰ درصد خالص بافته شده، روی کیف تیکه‌های پارچه‌ی پنبه‌ای رنگی دستباف کار شده است. این کیف با سایز ۱۷*۲۱ مناسب لوازم آرایش است.

با توجه به پنبه‌ای بودن بسیار سبک و کم حجم بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

طراحی خاص و منحصر به فرد کیف این امکان را در اختیار قرار می‌دهد تا  لوازم آرایش خود را داخل آن قرار داده و به راحتی حمل کرد.

استفاده از پارچه پنبه‌ای باعث می‌شود کسانی که پوست حساسی دارند هیچ گونه حساسیتی روی پوست آنها ایجاد نشود و با خیال راحت از این کیف استفاده کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات دستباف می‌توانند به فروشگاه آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]