اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204120212010

بگذارید پوست شما آزادانه نفس بکشد

کد: 139807204120212010

http://bit.ly/2MbZGh4

، بیرجند , (اخبار رسمی): امروزه در دنیا از پارچه‌های پنبه‎‌ای به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن در صنعت پوشاک به ویژه لباس استفاده می‌شود. بر خلاف پارچه‌های صنعتی، پنبه عرق بدن را جذب و آن را به هوا تبدیل می‌کند، رطوبت را از پوست دور و این مانع از ایجاد بیماری‌های پوستی می‌شود.

بگذارید پوست شما آزادانه نفس بکشد!!!
بگذارید پوست شما آزادانه نفس بکشد

پارچه‌های پنبه‌ای ۱۰۰ درصد ارگانیک خراسان جنوبی مزایایی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌شود. امروزه در دنیا از پارچه‌های پنبه‌ای به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن در صنعت پوشاک به ویژه لباس استفاده می‌شود. پنبه یک گیاه طبیعی است که رشته‌ها و الیاف آن از بوته پنبه به عمل می‌آید و در عین حال پنبه تنها سلول موجود در طبیعت است که ۵۰ برابر خود آب جذب می‌کند.

در ادامه چند مورد از مزایای پارچه‌های پنبه‌ای بیان می‌شود:

تنفس: بر خلاف پارچه‌های صنعتی، پنبه عرق بدن را جذب و آن را به هوا تبدیل می‌کند. رطوبت را از پوست دور و این مانع رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها شده و مانع ایجاد بیماری‌های پوستی می‌شود.

پارچه پنبه بر خلاف پارچه‌های صنعتی به دلیل داشتن روزنه‌های ریز باعث می‌شود در تنفس پوست خللی ایجاد نشود، این باعث می‌شود پوست آزادانه نفس بکشد.

عایق: یک ترموستات خوب برای بدن است و مناسب هر فصلی است.

الیاف لباس‌های پنبه‌ای در گرما با انبساط مولکول‌های پنبه جریان هوا را برقرار می‌کنند و خنک‌تر از پارچه‌های معمولی هستند و در سرما منقبض شده و مولکول‌های پنبه گرمای بدن را حفظ می‌کنند.

ضد حساسیت: پنبه پوست را تحریک نمی‌کند، این خاصیت پنبه باعث می‌شود کسانی که پوست حساسی دارند به راحتی از آن استفاده کنند. لباس مناسب برای کودک نیز، لباس پنبه‌ای است و در واقع زمانی که شخصی دنبال لباس مناسب برای کودک است باید لباس پنبه‌ای را اولین گزینه قرار دهد.

بادوام و مستحکم: الیاف پنبه بسیار بادوام هستند و با شستشوی زیاد برای آن مشکلی ایجاد نمی‌شود. وقتی پنبه خیس می‌شود ۳۰ درصد قوی‌تر می‌شود. با توجه به این مقاومت، در هر آب و هوایی قابل استفاده است.

نرم و لطیف: پارچه‌های پنبه بسیار نرم هستند و خاصیت کشسانی هم دارند، برای همین برای لباس زیر و زیر پوش‌ها از این پارچه استفاده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید حوله و تن پوش‌های ۱۰۰ درصد پنبه‌ای و ارگانیک خراسان جنوبی به فروشگاه سایت به آدرس  armitakala.ir مراجعه کنند و از پارچه‌های پنبه‌ای لذت ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس