اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805263962312010

ست کیف زنانه با چرم صد درصد طبیعی و جواهر دوزی شده

کد: 139805263962312010

http://bit.ly/31PQ4NJ

، بیرجند , (اخبار رسمی): سایت آرمیتا کالا که با هدف فروش اینترنتی محصولات از برندهای معتبر فعالیت خود را آغاز کرده، ارائه دهنده طیف وسیعی از کالاها و صنایع دستی است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع حوله دستباف، زیورآلات، کیف چرم، خشکبار (حبه عناب، عناب، و..) و… اشاره کرد.

ست کیف زنانه با چرم ۱۰۰% طبیعی و جواهر دوزی شده
ست کیف زنانه با چرم صد درصد طبیعی و جواهر دوزی شده

افرادی که به دنبال یک ست کیف چرم زنانه فوق العاده شیک هستند می‌توانند از محصولات این فروشگاه دیدن کنند. یک ست کیف چرم زنانه، مدل A9815. 

این ست شامل جاکارتی، کیف پولی و کیف رودوشی زنانه است. چرم به کار رفته برای دوخت این کیف‌ها از بهترین چرم گاوی استفاده شده که کیفیت بالایی دارد. یراق آلات مورد استفاده، از بهترین‌های موجود در بازار به کار رفته است.

دوخت این کیف‌ها کاملا دست دوز بوده و از هیچ گونه ماشینی برای دوخت آن استفاده نشده است. روی هر سه کیف این ست جواهر دوزی کار شده که زیبایی آن را دوچندان می‌ کند.

کیف جواهر دوزی شده با گل‌های سه بعدی، گل‌های پولکی، نگین و مرواریدهای سنگی است. جاکارتی ۴ محل قرار گیری برای کارت دارد.

کیف پول دارای دو جای مخصوص اسکناس و گوشی موبایل و شش جای مخصوص کارت اعتباری است. طول و عرض آن به‌ترتیب در حدود ۲۱ و ۲۰ سانتی‌متر طراحی شده است. برای باز و بسته کردن این کیف از زیپ یا قفل استفاده نشده و به‌صورت تاشو می‌توان به مدارک خود دسترسی پیدا کرد.

از مزایای کیف رودوشی می‌توان به بند چرمی قابل‌تنظیم اشاره کرد که با بلند و کوتاه‌کردن آن می‌توان کیف را به صورت دوشی یا به صورت دوشی کج استفاده کرد؛ از نقاط قوت دیگر این کیف می‌‎توان به داشتن آستر داخلی اشاره کرد. از جیب طراحی شده در پشت این کیف می توان برای قرار دادن گوشی و… استفاده کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید حوله‌های دستباف می‌توانند به فروشگاه آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس