اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293870012010

چگونه می‌توان چرم اصل را تشخیص داد؟

کد: 139804293870012010

http://bit.ly/2SACRoH

، بیرجند , (اخبار رسمی): تشخیص چرم اصلی از تقلبی همیشه یکی از دغدغه‌های خریداران چرم بوده است. ممکن است برای همه اتفاق افتاده باشد که وقتی وارد یک مغازه می‌شوند همه ادعا کنند که محصولی که می‌فروشند چرم طبیعی است؛ اما از کجا می‌توان متوجه شد که این ادعا درست است؟

چطوری چرم اصلی رو تشخیص بدیم!!
چطوری چرم اصلی رو تشخیص بدیم!!

لازم است به این نکته توجه داشت که محصولی به نام چرم تقلبی وجود ندارد بلکه دو نوع چرم داریم (طبیعی و مصنوعی) حالا باید دنبال این بود که کدام چرم طبیعی است.

شاید تشخیص این موضوع کمی سخت باشد اما در ادامه چند نکته بیان شده که به افراد در خرید و تشخیص چرم طبیعی کمک می‌کند:

۱-چرم طبیعی بسیار نرم و منعطف بوده در حالی که چرم مصنوعی خشک‌تر است.

۲-می‌توان چرم را بو کرد! با بو کردن چرم می‌توان متوجه شد که چرم طبیعی است یا خیر. چرم طبیعی بوی خاصی می‌دهد اما چرم مصنوعی بوی پلاستیک می‌دهد

۳-چرم طبیعی دارای طرح و الگوی تکرای نیست، اگر چرمی مشاهده شود که طرح خیلی منظمی دارد و روی تمام چرم تکرار شده، آن چرم، مصنوعی است.

۴-به پشت چرم هم می‌توان نگاه کرد. اگر دارای پوششی کرک دار و نرم باشد که به زحمت از آن جدا شود چرم طبیعی است اما اگر نخ‌های رشته‌ای داشت، چرم مصنوعی است.

۵-چرم طبیعی در صورتی که زیر نور قرار گیرد  نور را یک دست منعکس نمی‌کند، بعضی قسمت‌ها مات و بعضی قسمت‌ها براق هستند.

۶-چرم طبیعی به راحتی نمی‌سوزد و زمانی که حرارت به آن برسد بوی موی سوخته می‌دهد، اما چرم مصنوعی بوی پلاسیک می‌دهد.

۷-چرم طبیعی آب را به سرعت جذب کرده اما در چرم مصنوعی آب روی چرم می‌ماند و جذب نمی‌ شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات چرم اصل می‌توانند به وبسایت آرمیتا کالا به نشانی armitakala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس