اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980813418966450

تجهیز شرکت جهان پروفیل پارس با سیستم مکاتبات اداری دیدگاه

کد: 13980813418966450

http://bit.ly/2JUikZk

، تهران , (اخبار رسمی): اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.

تجهیز شرکت جهان پروفیل پارس با سیستم مکاتبات اداری دیدگاه
اتوماسیون اداری دیدگاه

شرکت جهان پروفیل پارس با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی سیستم مکاتبات اداری دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی چرگون، سیستم مکاتبات اداری دیدگاه با 200 کاربر برای گردش مکتوبات داخلی و بین واحدهای مختلف در شرکت جهان پروفیل پارس عملیاتی شده است. علاوه بر سیستم مکاتبات اداری دیدگاه، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز برای دسترسی مدیران این شرکت به کارتابل روزانه‌اشان عملیاتی شده است.

اتوماسیون اداری دیدگاه

اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.
نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد.

نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد. پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است. قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office ، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌های مختلف مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها، مشاهده، درخواست و یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین انجام عملیات روزانه از راه دور برای کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، تولید شده است.

دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و با هدف دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری طراحی شده است. از طریق این محصول برخی امکانات نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه برای هر کاربر از هر مکان و زمان در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]