اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990320424769206

تجربه‌‌ای ارزشمنددر فضای کسب و کارهای اینترنتی

توانمند سازی کسب و کارها در مسیر تجارت الکترونیک

کد: 13990320424769206

https://bit.ly/3dOXirR

، تهران , (اخبار رسمی): اکثر کسب و کارها که اقدام به تاسیس وب سایت می‌کنند، ولی بعد از مدتی سایت را به‌علت‌های گوناگون رها کرده و از ادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

توانمند سازی کسب و کارها در مسیر تجارت الکترونیک
تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی در ایجاد سامانه جامع برای تولید‌کنندگان

اگر به دنبال توانمند سازی با فناوری دیجیتال برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین برای فروش اینترنتی محصولات و یا معرفی برند خود با متخصصین حرفه‌ای و کار بلد هستید...

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می‌باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به‌طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا کاربر می‌تواند تنها با یک سرچ ساده در سامانه دایرکتوری و یا فروشگاه اینترنتی محصولات مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب در بین تولید‌کنندگان گوناگون از سراسر کشور انتخاب و خرید نماید.

فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط  به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت‌ها عمل می‌کرد که شرکت‌های بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه‌ها به‌سرعت مدیران شرکت‌های تجاری و تولید‌کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرفی و به‌فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند.

چراکه تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای تولید‌کننده و هم کاربر ایجاد کند از طرفی تولید‌کننده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه‌های آن را تا حد چشم‌گیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت؛ از طرف دیگر کاربر نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه‌ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را یافت کنید.

سامانه‌هایی که محصول و یا خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به سامانه‌های دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی، خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم.

از اینجا به بعد بود که فروشگاه‌های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه  تولید‌کنندگان شرکت‌ها و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی‌های آن آشنا شوید.

پس اگر به دنبال توانمند سازی با فناوری دیجیتال برای راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین برای فروش اینترنتی محصولات و معرفی برند خود با متخصصین حرفه‌ای و کار بلد هستید، حتما به سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا سری بزنید و از تجربیات بیش از یک دهه این گروه مجرب  و متخصص استفاده کنید.

تجربه‌‌ای ارزشمند در توانمند سازی با فناوری‌ دیجیتال

سامانه دایرکتوری شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی کسب کرده است، اقدام به ایجاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده و با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها که اقدام به تاسیس وب سایت می‌کنند، ولی بعد از مدتی سایت را به‌علت‌های گوناگون رها کرده و از ادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند! چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری شُکا

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی  گام برداریم.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به‌صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]