اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990325436479206

فناوری‌های دیجیتال را دست کم نگیرید. 

سامانه دایرکتوری، مدیریت زمان و مقایسه انتخاب

کد: 13990325436479206

https://bit.ly/2BsxzHr

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه دایرکتوری می‌تواند کاربر را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می‌دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا برند و خدمات خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند و محصول سفارش داده خود را با اطمینان درب منزل دریافت نماید.

سامانه دایرکتوری، مدیریت زمان و مقایسه انتخاب
صرف کمترین زمان برای مقایسه و انتخاب

سامانه‌های دایرکتوری و فروشگاه‌های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه تولید‌کنندگان و شرکت‌ها و حتی خرده‌فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم فناوری‌های دیجیتال را دست کم نگیرید. 

این سامانه‌ها را به‌ گونه‌ای طراحی کرده‌اند (ریسپانسیو) که کاربران به راحتی بتوانند محصولات و خدمات تولید‌کنندگان  و محصولاتشان را در تلفن‌های هوشمند خود به راحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه‌ها دارای اپلیکیشن‌هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر با تولید‌کنندگان و برند آنها آشنا شده و محصولات تولید‌کنندگان را انتخاب و خریداری نمایند.

سامانه دایرکتوری با فناوری دیجیتال که به لطف اینترنت به وجود امده، چرا که در این سامانه کاربر می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی تولید‌کننده را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت می‌تواند با صرف کمترین زمان محصولات خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی تولید‌کننده مورد نظر را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.

سامانه دایرکتوری می‌تواند این امکان را برای کاربرخود فراهم کند تا کاربربتواند محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کرده انتخاب و خرید نماید. این سامانه برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می‌کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا کاربران دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد کاربر می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت کاربر بتواند انتخاب بهتری داشته باشد این موارد تنها قسمت کوچکی از مزایای سامانه دایرکتوری بشمار می‌آید.

سامانه دایرکتوری می‌تواند کاربر را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می‌دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا برند و موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز کاربر می‌تواند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ محصولات و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی مختلف استفاده کنند و محصول سفارش داده خود را با اطمینان درب منزل دریافت نماید.

پیشنهاد می‌کنیم فناوری‌های دیجیتال را دست کم نگیرید و قبل از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی از سامانه دایرکتوری شکا بازدید نموده و اطلاعات مفیدی از این فناوری بسیار مهم  و مزایا و خدمات سامانه دایرکتوری کسب نمائید. 

تجربه‌‌ای ارزشمند در توانمند سازی با فناوری‌ دیجیتال

سامانه شکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی کسب کرده است، اقدام به ایجاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده و با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها که اقدام به تاسیس وب سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به‌علت‌های گوناگون رها کرده و از ادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری شُکا

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی گام برداریم.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت‌نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]