اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903264369913811

آشنایی با روش های خرید و فروش پسته صادراتی در بازار بین المللی

کد: 139903264369913811

https://bit.ly/2BwxSBa

، اصفهان , (اخبار رسمی): عواملی نظیر شرایط رشد درختان پسته، بسته بندی صادراتی، قیمت فروش پسته، نحوه بازاریابی بین المللی و قراردادهای خرید و فروش پسته صادراتی و همچنین عواملی همچون نوسانات قیمت ارز و مسائل سیاسی و اقتصادی کشورها، همگی در قیمت پسته صادراتی در بازار امروزی دخالت دارند.

آشنایی با روش های خرید و فروش پسته صادراتی در بازار بین المللی
آشنایی با روش های خرید و فروش پسته صادراتی در بازار بین المللی

خرید و فروش پسته صادراتی یکی از منابع درآمدزا برای کشورهای تولید کننده این ماده غذایی است. انواع پسته صادراتی با کیفیت های مختلف را می توان در بازار جهانی و بازارهای داخلی هر کشور جستجو کرد. علاوه بر این، فاکتورهای مختلفی، قیمت فروش پسته صادراتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

مرغوب بودن انواع پسته، ابعاد و اندازه های پسته ها و همچنین شیوه صادراتی به صورت مغز پسته یا پسته صادراتی به همراه پوسته، مواردی هستند که در قیمت این خشکبار به شدت تاثیر می گذارند.

بازار خرید و فروش پسته صادراتی بسیار متنوع است؛ از کشورهای آسیایی گرفته تا کشورهای آفریقایی و کشورهای حوزه آمریکای شمالی و آمریکای مرکزی، سهم قابل توجهی در بازار جهانی پسته دارند. در این میان کشور ایران نیز جایگاه خوبی را به دست آورده است.

در حال حاضر، انواع پسته صادراتی ایران به سراسر دنیا صادر می شود. محصولات ایرانی توانسته است استانداردهای کنترل کیفیت و استانداردهای مواد غذایی و استاندارد بخش کشاورزی و صنعت را دریافت کنند. مرغوب ترین انواع پسته که در نقاط مختلف ایران به دست می آید، سهم قابل توجهی در بازارهای بین المللی را به خود اختصاص داده است.

یکی از نکات مهم در خرید و فروش پسته صادراتی که به طور قیمت غیر مستقیم در قیمت این کالا تاثیرگذار است و به طور مستقیم، شیوه های بازاریابی صادراتی انواع پسته را دستخوش تغییرات چشم گیر می کند، عاملی است که با نام “بسته بندی پسته صادراتی” معرفی شده است.

علاقمندان برای مطالعه بیشتر پیرامون پسته صادراتی به سایت گروه بازرگانی ویمکس مراجعه نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]