اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439549206

فناوری نوین دیجیتال، نیاز روز، سریعترین زمان، کمترین هزینه به ‌صورت مستقیم  .

کسب و کار قوی، فعالیت اقتصادی و توانمندی، در دنیای جذاب فناوری‌ دیجیتال

کد: 13990408439549206

https://bit.ly/2YJVDyS

، تهران , (اخبار رسمی): با فناوری دیجیتال، تولید‌کنندگان به‌راحتی می‌توانند محصولات خود را به سراسر ایران و حتی به کل جهان معرفی کنند، و محصولات خود را به همه کاربرانی که با تولید‌کنندگان در فضای مجازی آشنا شده‌اند، در سرتاسر ایران و حتی در جهان به‌فروش رسانده و از این طریق سود چند برابری کسب کنند.

کسب و کار قوی، فعالیت اقتصادی و توانمندی، در دنیای جذاب فناوری‌ دیجیتال
فعالیت اقتصادی در دنیای جذاب و پیچیده فناوری‌های دیجیتال

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات ایرانی گام برداریم..

مهمترین دلیلی که فناوری دیجیتال کاربران را به خرید آنلاین  تشویق می‌کند، همین عدم وابستگی این فناوری به زمان و مکان می‌باشد. چرا که علاوه بر اینکه کابران به راحتی می‌توانند نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن با این فناوری تامین کنند، تولید‌کنندگان هم به‌راحتی می‌توانند با این فناوری  دیده شده و محصولات و یا خدمات خود را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه به‌صورت مستقیم  دست کاربران  برسانند.

در واقع با فناوری دیجیتال، تولید‌کنندگان به‌راحتی می‌توانند محصولات خود را به سراسر ایران و حتی به کل جهان معرفی کنند، و به‌جای اینکه فقط چند کاربر محدود در منطقه جغرافیایی خود داشته باشند،  محصولات خود را بههمه کاربرانی که با تولید‌کنندگان در فضای مجازی آشنا شده‌اند، در سرتاسر ایران و حتی به کاربران خود در جهان به‌فروش رسانده و از این طریق سود چند برابری کسب کنند.

در گذشته تولید‌کنندگان برای فروش محصولات خود و رساندن آنها به‌دست مشتری باید محصولات خود را تولید کرده و در انبار نگهداری می‌کردند و با چندین واسطه و دلال مختلف در چند جای کشور ارتباط می‌گرفتند و از طریق آنها محصولات خود را با وسیله مناسب برای حمل کالا به‌دست مشتریان خود می‌رساندند. تولید‌کنندگان مجبور بودند در هر بار سفارش تعدادی بیش از نیاز مصرفی خریداران را تولید  کرده و تعداد اضافی در گوشه‌ای انبار و نگهداری کنند. اما در شیوه نوین فناوری دیجیتال بسیاری از این مشکلات، به‌آسانی و با استفاده از فناوری دیجیتال حل شده است.

در واقع تولید‍کننده به‌جای اینکه حجم زیادی از محصولات را با پیش بینی فروش خود تولید نماید، با متصل شدن به یک سامانه دایرکتوری و یک سیستم فروشگاهی اینترنتی با هر بار سفارش کاربر در این سامانه محصول را به‌صورت مستقیم از کاربران  سفارش  گرفته و محصول مورد نیاز کاربران را  تر و‌تازه و به صورت مستقیم از طریق مرسوله پستی  به کاربران ارسال می‌کند.

در نتیجه علاوه بر عدم هزینه‌ها اضافی و مشکلات حمل و نقل و مدیریت زمان و با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها محصول تولید شده، مستقیم از تولید‌کننده به کاربر ارسال می‌شود. ضمن اینکه تولید‌کنندگان می‌توانند به‌راحتی قبل از هر‌گونه فروش محصول از موجودی محصولات خود به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مطمئن شده و به این ترتیب به نیاز کاربران در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده و رضایت کاربران را  فراهم نمایند.

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که برای خرید محصولات مورد نیاز، زمان خود را در چند فروشگاه فیزیکی محدود، با تنوع محصولی کم هدر دهد. در عصر فناوری‌های دیجیتال افراد ترجیح می‌دهند با اتصال به سامانه‌ دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی متنوع و مقایسه محصولات و قیمت آنها را به‌راحتی نیاز خود را تامین کرده و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

مواردی همچون پرداخت آنلاین، در دسترس بودن اطلاعات کاربران (حتی آنهایی که تنها یکبار خرید کرده‌اند)، شناسایی کاربران، امکان پاسخگویی سریع به کاربران و بررسی مشکلات آنها و  امکان تغییر سریع و آنی نحوه نمایش محصولات نیز می‌تواند از جمله مزیت‌هایی باشد که یک فروشگاه دایرکتوری برای تولیدکنندگان و حتی کاربران به ارمغان می‌آورد.

اما تولید‌کنندگان برای دستیابی به‌همه این مزایا و ثبت‌نام در یک سامانه دایرکتوری لازم است، شرایط لازم برای ورود به این عرصه را داشته باشند. نگران نباشید این شرایط اصلا سخت نیست و هر تولید‌کننده می‌تواند با مراجعه به سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند و با استفاده از راهنمای تولید‌کنندگان این سامانه کسب اطلاع کرده و در صورت دارا بودن شرایط همکاری و برای کسب و کاری قوی، و فعالیت در دنیای جذاب و پیچیده فناوری‌های دیجیتال را آغاز کند.

سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا سعی و تلاش نموده است تا  تمام امکانات مد نظر تولید‌کنندگان را فراهم نماید تا آنها بتوانند با این امکانات نیازهای اولیه ارتباط مستقیم با کاربران خود را فراهم نموده و از این طریق بتوانند محصولات خود را مستقیما و بدون واسطه‌ها و دلال‌ها از کارخانه و یا واحد تولیدی به دست مخاطبان و کاربران خود برسانند.

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا که ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی  گام برداریم.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]