اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990415440879206

راهکارهای ضروری برای بازاریابی و فروش محصولات

راه‌ میان‌بر و مؤثر در توانمند‌سازی و توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال

کد: 13990415440879206

https://bit.ly/3eZ6QkC

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه دایرکتوری همیشه با هدف فروش بیشتر طراحی نمی‌شوند. یکی از اهداف جذاب در این میان تلاش برای آشنایی با تولید‌کنندگان، برند و محصولات آنها و جلب اعتماد کاربران است. اکنون بیشتر تولید‌کنندگان در حوزه بازاریابی و فروش محصولات با وجود سامانه دایرکتوری و سایت فروشگاهی تنها نیستند.

راه‌ میان‌بر و مؤثر در توانمند‌سازی و توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال
ضرورت استفاده از فناوری‌های دیجیتال به‌عنوان یک راهکار موثر

استفاده از فناوری‌های دیجیتال به‌عنوان یک راهکار موثر برای جلب نظر کاربران می‌باشد. عدم استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتال خسارات بسیاری در زمینه ادامه فعالیت واحد تولیدی ایجاد خواهد کرد.

تغییرات امروز جهان و حوادث بوجود آمده بحث‌های بسیار زیادی پیرامون آینده حوزه بازاریابی و به‌طور کلی کسب و کار ایجاد کرده است. اغلب تولید‌کنندگان مشغول ارزیابی وضعیت آتی کسب و کار خود و تغییرات احتمالی هستند. از سوی دیگر شمار بالایی از تولید‌کنندگان برای رعایت نکات ایمنی اقدام به کاهش ساعت‌های کاری یا حتی تعطیلی کامل گرفته‌اند. با این حال نکته مهم، بررسی راهکارهای ضروری برای بازاریابی و فروش محصولات و ادامه فعالیت کسب و کارها در شرایط کنونی است.

آمادگی برای فروش آنلاین

بسیاری از تولید‌کنندگان در شرایط کنونی امکان فروش حضوری در خرده‎ فروشی‌ها را ندارند. این امر به‌طور کلی بر روی هر شیوه فروش رو در ‌رویی تاثیر گذاشته است. اغلب کاربران در وب سایت‌های مختلف اقدام به رفع نیازهای‌شان با استفاده از ثبت سفارش‌های آنلاین کرده‌اند. اگر تولید‌کنندگان هنوز در زمینه بازار‌یابی و فروش اینترنتی با فناوری دیجیتال دست به‌کار نشده‌اند سامانه دایرکتوری ایده جذاب و مناسبی خواهد بود. به این ترتیب شما فرصت کافی برای معرفی کسب و کارتان را خواهید داشت.

ایده‌ای برای توانمند‌شدن درحوزه کسب و کار:

اغلب تولید‌کنندگان در امور کسب و کار نیازمند ایده‌های جذاب در رابطه با فناوری‌های دیجیتال برای پیشرفت کسب و کار خود هستند. برخی از تولید‌کنندگان در زمینه توسعه کسب و کار دیجیتالی مشکلات زیادی دارند. به این ترتیب بدون استفاده از توانمند‌شدن در حوزه فناوری‌های دیجیتال در کسب و کار شاید امکان پیشرفت برای چنین تولید‌کنندگانی مهیا نشود. اغلب تولید‌کنندگان در شرایط کنونی امکان استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتالی  را دارا می‌باشند.

بازاریابی و فروش با فناوری دیجیتال:

استفاده از فناوری دیجیتال در این دوران افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. فناوری دیجیتال به‌دلیل فراهم‎‌سازی امکان ارتباط آنلاین برای کاربران سراسر ایران و جهان جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. اگر تولید‌کنندگان در طول سال‌های اخیر بیشتر تمرکزش بر روی دنیای واقعی کسب و کار بوده است، شاید اکنون زمان مناسبی برای جهت‎‌گیری به‌سوی بازاریابی دیجیتالی در سامانه دایرکتوری آنلاین باشد. این امر به معنای امکان دسترسی به دامنه وسیعی از کاربران، در چنین سامانه‌هایی است. سامانه دایرکتوری در تمام  شبکه‌های اجتماعی و مجازی و سایت‌های معتبر و دیگر رسانه‌ها که مورد علاقه کاربران هدف می‌باشد حضور فعال دارد.

آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و ایجاد اعتماد:

سامانه دایرکتوری همیشه با هدف فروش بیشتر طراحی نمی‌شوند. یکی از اهداف جذاب در این میان تلاش برای آشنایی با تولید‌کنندگان، برند و محصولات آنها و جلب اعتماد کاربران است. اکنون بیشتر تولید‌کنندگان در حوزه بازاریابی و فروش محصولات با وجود سامانه دایرکتوری و سایت فروشگاهی  تنها نیستند. این امر به معنای ضرورت استفاده از فناوری‌های دیجیتال به‌عنوان یک راهکار موثر برای جلب نظر کاربران می‌باشد. عدم استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتال خسارات بسیاری در زمینه ادامه فعالیت واحد تولیدی ایجاد خواهد کرد.

توانمند‌سازی تولید‌کنندگان در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی

سامانه شکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که در طی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به ایجاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی درزمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است. با توجه به اینکه اکثر تولید‌کنندگانی که اقدام به تاسیس سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به علت نداشتن متخصص دراین حوزه کلا فراموش کرده و یا سایت آنها دارای اختلال و از دسترس خارج شده و یا از ادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به‌فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

چشم‌انداز سامانه دایرکتوری شکا

امیدواریم با تلاش و کوشش ضمن تحقق چشم‌انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی  گام برداریم. 

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به‌سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولید‎کنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]