اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990422442369206

چگونه بابد در عرصه فناوری دیجیتال قدم بگذاریم

توانمند‌سازی اولین قدم برای ورود به عرصه فناوری‌های دیجیتال

کد: 13990422442369206

https://bit.ly/3evOBSF

، تهران , (اخبار رسمی): اصول بازاریابی و فروش با فناوری دیجیتال و همچنین بهینه‌سازی و سئو سایت نیاز به آموزش و یادگیری و تخصص دارد و اگر بخواهید بخشی از زمان خود را برای این امور صرف کنید، به‌مرور زمان، تمرکز شما از هدف اصلیتان که همان تولید و فروش محصول و کسب رضایت کاربران است، از مسیر اصلی خود کاملا منحرف می‌شود.

توانمند‌سازی اولین قدم برای ورود به عرصه فناوری‌های دیجیتال
بازار‌یابی، خرید و فروش در اینترنت یک علم و در واقع نوعی تخصص است

سامانه دایرکتوری شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند در طی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی اقدام به ایجاد سامانه‌ای به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان با فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است

شاید در نگاه اول، یک وب سایت اینترنتی اولین ابزاری بنظر می‌رسد که برای فعالیت در اینترنت به آن نیاز دارید، آن چیزی که پیش از طراحی یک وب سایت به آن نیاز دارید، این است که بدانید اصلا چطور باید در این عرصه قدم بگذارید.

فروش اینترنتی فقط در این خلاصه نمی‌شود که یک فروشگاه اینترنتی دایر کنیم، محصولات خود را در آن بارگذاری کرده و شروع به فروش محصول بکنیم. بلکه بازار‌یابی، خرید و فروش در اینترنت یک علم و در واقع نوعی تخصص است که اگر با آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است نتوانید آن‌طور که باید از فناوری‌های دیجیتال در بازار‌یابی و فروش آنلاین محصولاتتان به‌صورت مناسب استفاده کنید!

بسیاری از تولید‌کنندگان فروشگاه‌های اینترنتی که امروزه هیچ ردی از آنها در اینترنت نمی‌بینیم، به‌دلیل بی‌توجهی به همین موضوع و عدم توجه به ضوابط کار با سایت اینترنتی و نیاز کاربران و بازار مجبور شده‌اند از ادامه فعالیت در فضای مجازی دست بکشند. قطعا اگر انها هم پیش از هر‌‌گونه اقدامی برای طراحی سایت، کمی بیشتر در مورد خدمات  فناوری‌های دیجیتال مورد ارائه و بازار هدف تحقیق کرده بودند، می‌توانستند در حال حاضر یکی از سایت‌های فروشگاهی اینترنتی مطرح و حرفه‌ای در بین فروشگاه‌های دیگر باشند.

راه‌اندازی یک وبسایت اینترنتی

در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی که بتواند تمام نیازهای کسب و کارها و تولید‌کنندگان را پاسخ دهد و از طرفی رضایت کامل کاربران نهایی را هم فراهم کند، کار ساده‌ای نیست. می‌توانید برای اینکه یک سایت حرفه‌ای و اختصاصی برای فروش محصولات خود داشته باشید، یک تیم برنامه‌نویسی حرفه‌ای استخدام کنید.

این روش در کنار مزایای زیادی که دارد می‌تواند مشکلاتی هم به همراه داشته باشد. یکی از این مسائل سرمایه زیادی است که برای این کار باید در نظر بگیرید. ضمن اینکه باید صبر زیادی داشته باشید تا به‌وب سایت شما به بهترین نحو ممکن طراحی و پیاده‌سازی شود. اما اگر زمان زیادی ندارید و یا نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید.

علاوه بر رعایت برخی اصول بازاریابی و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی با اصول و قواعد خاص خود، باید بتوانید سایت خود را هم بهینه کنید. مسلما یادگیری اصول بازاریابی و فروش با فناوری دیجیتال و همچنین بهینه‌سازی و سئو سایت نیاز به آموزش و یادگیری و تخصص دارد و اگر بخواهید بخشی از زمان خود را برای این امور صرف کنید، به‌مرور زمان تمرکز شما از هدف اصلیتان که همان تولید و فروش محصول و کسب رضایت کاربران است، به‌سمت بازاریابی و بهینه‌سازی سایت سوق پیدا خواهد کرد و شاید حتی پس از مدتی از مسیر اصلی خود کاملا منحرف شوید.

پیشنهاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به تولید‌کنندگان این است که تمامی اموری که به‌توسعه کسب و کار در اینترنت مربوط است را به متخصصان این کار سپرده و با خیال راحت بر تولید محصولی با کیفیت بیشتر و افزایش رضایت کاربران تمرکز کنید.

توانمند‌سازی تولید‌کنندگان در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی

سامانه دایرکتوری شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به ایجاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است.

با توجه به اینکه اکثر تولید‌کنندگانی که اقدام به‌تاسیس سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به علت نداشتن متخصص در این حوزه کلا فراموش کرده و یا سایت آن‌ها دارای اختلال و از دسترس خارج شده و یا از ادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به‌فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

چشم‌انداز سامانه دایرکتوری شُکا

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی گام برداریم.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به‌سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولید‎کنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]