اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990431444619206

توانمند‌‌سازی تشویق روحیه خلاقانه برای افزایش تولید و بهره‌وری

کد: 13990431444619206

https://bit.ly/3jDANJE

، تهران , (اخبار رسمی): همکاری موثر سامانه توانمند‌سازی با تولید‌کنندگان در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتال کمک می‌کند که آنها عملکرد گذشته خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و با تفکر به توانایی‌های خود پی‌ ببرند.

توانمند‌‌سازی تشویق روحیه خلاقانه برای افزایش تولید و بهره‌وری
بستری مشترک برای رسیدن به یک هدف

توانمند‌شدن با فناوری دیجیتال در شرایط کنونی کمک می‌کند که تولید‌کنندگان سریع‌تر و موثرتر باشند. این امر به افزایش انگیزه تولید‌کنندگان و بالا رفتن سطح کیفیت در کار و محصول کمک می‌کند.

یکی از بزرگترین عوامل تعیین‌کننده موفقیت تولید‌کنندگان وکسب و کارها، توانمند‌شدن وتوانایی عملکرد به‌عنوان تولیدکننده است. با افزایش فناوری دیجیتال میان تولید‌کنندگان وکسب و کارها، تشویق روحیه خلاقانه برای افزایش تولید و بهره‌وری و ایجاد ارتباطی سالم میان تولید‌کننده و مرکز توانمد‌سازی، اهمیت خاصی پیدا می‌کند. توانمند‌شدن با فناوری دیجیتال در شرایط کنونی کمک می‌کند که تولید‌کنندگان سریع‌تر و موثرتر باشند. این امر به افزایش انگیزه تولید‌کنندگان و بالا رفتن سطح کیفیت در کار و محصول کمک می‌کند.

توانمند‌سازی  به معنای کار کردن دو بخش موثر(تولید‌کننده و مرکز توانمند‌سازی) با یکدیگر به منظور دست یافتن به هدفی مشخص و برمبنای جهش تولید و بهره‌وری در تولید و کیفیت با تفکرات و مهارتها است. با پیشرفت فناوری‌های نوین دیجیتال، استفاده از روش‌های مختلف و تعامل میان سامانه‌ی توانمند‌سازی و تولید‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا تولید‌کنندگان باید همکاری با سامانه توانمند‌سازی را تقویت کنند؟

همکاری موثر سامانه توانمند‌سازی با تولید‌کنندگان در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتال کمک می‌کند که آنها عملکرد گذشته خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و به تفکر رهنمون کند تا به توانایی‌های خود پی‌ ببرند. این تفکرمی‌تواند باعث ‌شود که تولید‌کننده نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کند. توانمند‌سازی به تولید‌کننده این امکان را می‌دهد تا در بستری مشترک برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش کنند. این تلاش می‌تواند از طریق همفکری، همکاری و همدلی و برای حل مسائل باشد.

همکاری تولید‌کنندگان با سامانه توانمند‌سازی به حل مشکلات اقتصادی کمک می‌کند!

وقتی مجموعه متنوعی از تولید‌کنندگان در یک سامانه توانمند‌سازی عضو شوند، نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، دستاورد تجربیات و توانایی‌های متفاوتی را شاهد خواهیم بود. علاوه بر این، همکاری در فضای مجازی نیاز به سرمایه و هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند. به لطف اینترنت و فناوری‌های دیجیتال کسب و کار تولید‌کنندگان می‌تواند بازار وسیعتری پیدا کند. همچنین تولید‌کنندگان می‌توانند محصولات خود را به کمک فناوری دیجیتال به سرتاسر جهان معرفی نمائید.

یافتن راهکار در مدیریت زمان

سامانه توانمند‌سازی سرعت عملکرد را بالا می‌برد. کاری که به‌صورت سنتی ممکن است ماه‌ها به درازا بکشد تا به سرانجام برسد، با همفکری و مشارکت سامانه توانمند‌سازی و تولید‌کنندگان بهره‌وری و عدم هزینه‌های اضافی در کیفیت تولید محصولات و همچنین مدیرت زمان صرفه‌جویی خواهد شد. سامانه توانمند‌سازی به کسب و کار تولید‌کنندگان اجازه می‌دهد که پروژه‌های مهم را با فناوری‌های نوین دیجیتالی با ضرب‌الاجل‌های مشخص به انجام برسانند و وظایف‌شان را در زمان مشخص انجام دهند. این امر به‌مدیریت زمان و کیفیت تولید کمک می‌کند.

توانمند‌سازی تولید‌کنندگان در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی

سامانه دایرکتوری شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به ایجاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی درزمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است.

با توجه به اینکه اکثر تولید‌کنندگانی که اقدام به تاسیس سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به‌علت نداشتن متخصص دراین حوزه کلا فراموش کرده و یا سایت آنها دارای اختلال و از دسترس خارج شده و یا ازادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به‌فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

چشم‌انداز سامانه دایرکتوری شکا

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی  گام برداریم.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به‌سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولید‎کنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]