اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905064461613811

کدام نوع عسل ایرانی برای صادرات به عمان مناسب تر است؟

کد: 139905064461613811

https://bit.ly/3fbakzV

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از محصولاتی که ایران به کشور عمان صادر می کند عسل صادراتی است. عسل صادراتی ایران به علت کیفیت بالایی که دارد، طرفداران آن فراتر از مرز ها هستند. از طرفی صادرات عسل به عمان، سود بسیاری برای تجار ایرانی خواهد داشت.

کدام نوع عسل ایرانی برای صادرات به عمان مناسب تر است؟
کدام نوع عسل ایرانی برای صادرات به عمان مناسب تر است؟

عسل ایرانی به کشور عمان صادر می شود اما نکته مهمی که در خصوص صادرات عسل به عمان باید به آن توجه داشت قیمت عسل صادراتی در عمان است. برای تجاری که قصد آغاز تجارت عسل به عمان را دارند، سئوالات بسیاری به وجود می آید که قیمت عسل صادراتی در عمان یکی از آن ها است.

عمان، با وجود این که خود از تولید کنندگان عسل محسوب می شود اما به علت کیفیت بالای عسل ایرانی و قیمت مناسبی که برای وارد کننده روی عسل گذاشته می شود، طرفدار عسل ایرانی است. قیمت عسل صادراتی در عمان یکی از عواملی است که برای صادرات این محصول توجیه اقتصادی خواهد داشت.

عسل صادراتی که از ایران به کشور عمان صادر می شود محدود به یک نوع نبوده و انواع مختلفی از جمله گون، سدر، آویشن، شوید، گشنیز، مرکبات، کتیرا، یونجه، چهل گیاه، سیاهدانه، وحشی، رازیانه، اقاقیا، زرشک، مریم گلی، پنبه، ریحان، زیرفون، جعفری، آفتابگردان اکالیپتوس و جاوشیر را در بر می گیرد؛ اما یکی از پر طرفدار ترین عسل های صادراتی در کشور عمان آویشن، گون و سدر است.

این که چه عسلی به عمان صادر شود یکی از عوامل مهم برای تعیین قیمت عسل صادراتی در عمان است. از آن جا که کیفیت عسل های مختلف صادراتی با یکدیگر فرق دارد قیمت آن ها نیز با هم متفاوت است. به صورت کلی می توان گفت قیمت عسل صادراتی از کیلویی ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر است و این عامل به نوع عسل بستگی دارد.

علاقمندان می توانند ادامه مطلب صادرات عسل به عمان را در سایت گروه بازرگانی ویمکس مطالعه نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]