اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990512447229206

سامانه دایرکتوری همانند یک موتور جستجوگر عمل می‌کند!

سامانه دایرکتوری موتور جستجوگر 

کد: 13990512447229206

https://bit.ly/30pZKB0

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه دایرکتوری  نوعی موتور جستجوگر به‌شمار می‌رود که وقتی کاربران به‌دنبال چیزی هستند در آن موضوع مورد نظر را جستجو می‌کند؛ سپس بر اساس موضوع نتایج جستجو موضوعات مرتبط نمایش داده می‌شود. طوری که کاربران با مراجعه به سامانه دایرکتوری می‌توانند تولید‌کننده و محصولات خاص خود را جستجو و مشاهده کنند.

سامانه دایرکتوری موتور جستجوگر 
موتورهای جستجوگر در بستر اینترنت

سامانه دایرکتوری اطلاعات و برند تولید‌کنندگان و محصولات تولید شده توسط آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. و کاربران با جستجو تولید‌کنندگان که در کلیه شهرهای ایران فعالیت می‌کنندآشنا می‌شوند

امروزه کاربران زیادی هستند که برای رفع انواع نیازهای خود به اولین جایی که سر میزنند اینترنت است. در واقع دنیای مجازی به پایگاه اطلاعاتی قوی برای کاربران تبدیل شده است و آن‌ها مرتب به آن سر میزنند تا همراه با اطلاعات بروز شوند.

اینترنت از قوی‌ترین ابزارها برای دسترسی آسان به اطلاعات و داده‌هاست و هشتاد در صد کاربران در فضای وب بیشتر به‌دنبال اطلاعات مورد نیاز خود هستند پس وب سایت‌ها و سامانه‌ دایرکتوری و یا بانک‌های اطلاعاتی از ابزار‌های مناسب و کارآمد در این زمینه هستند .

سامانه دایرکتوری نوعی موتور جستجوگر است، که موضوعات مرتبط با جستجوی تولید‌کنندگان را نمایش می‌دهد. برای این منظور تولید‌کنندگان  ابتدا باید برند خود را در سامانه دایرکتوری ثبت کنند و از این طریق بازدید خود را افزایش دهند و کاربران می‌توانند در خبرنامه سامانه دایرکتوری ثبت نام نمایند تا جدید‌ترین اطلاعات بروز تولید‌کنندگان را دریافت نمایند. سامانه دایرکتوری‌ مانند موتورهای جستجو روش موثر در بازاریابی اینترنتی تجارت آنلاین می‌باشند و کمک می‌کنند کسب‌و‌کار تولید‌کنندگان بیشتر دیده شود. اما تفاوت بزرگی با موتور‌های جستجو دارد!!

سامانه دایرکتوری  نوعی موتور جستجوگر به‌شمار می‌رود که وقتی کاربران به‌دنبال چیزی هستند در آن موضوع مورد نظر را جستجو می‌کند؛ سپس بر اساس موضوع نتایج جستجو موضوعات مرتبط نمایش داده می‌شود. استفاده از این ابزار باعث راحتی کار می‌شود، طوری که کاربران با مراجعه به سامانه دایرکتوری می‌توانند تولید‌کننده و محصولات خاص خود را جستجو و مشاهده کنند.

سامانه دایرکتوری در واقع اطلاعات و برند تولید‌کنندگان و محصولات تولید شده توسط آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌زبان ساده‌تر سامانه دایرکتوری نوعی روش برای معرفی تولید‌کنندگان و برند و محصولات مختلف مرتبط با موضوع مورد جستجو به کاربران اینترنتی است.

در دنیای فناوری دیجیتال و اینترنت اطلاعات تولید‌کنندگان مختلف با محصولات متنوع در این سامانه دایرکتوری قرار می‌گیرند، سپس کاربران با مراجعه و ورود به این بخش، تولید‎کنندگان مختلف را که در زمینه موضوع مورد نظر در کلیه شهرهای ایران فعالیت می‌کنند را جستجو و با آن‌ها ‌آشنا می‌شوند و محصولات متنوع آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان گفت که سامانه دایرکتوری همانند یک موتور جستجوگر عمل می‌کند، ولی در این زمینه یک تفاوت عمده بین این دو وجود دارد، چرا که سامانه دایرکتوری همچون یک وب سایت اینترنتی توسط فرد خاصی مدیریت می‌شود؛ حال آنکه موتورهای جستجوگر در بستر اینترنت توسط ربات فعالیت می‌کنند و موضوعات را بر اساس آن جستجو می‌کنند.

با این تفاصیل چون جستجو در سامانه دایرکتوری توسط انسان انجام می‌شود، نتایج جستجو در این وب سایت مرتبط‌تر از سایر موتورهای جستجوگر است و نتایج مرتبط‌‌تری با موضوع مورد جستجو را نشان می‌دهد. با ثبت نام تولید‌کنندگان و کسب و کار در سامانه دایرکتوری هم در خود سامانه دایرکتوری قابل جستجو است هم در موتورهای جستجو.

توانمند‌سازی تولید‌کنندگان در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی

سامانه دایرکتوری شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که در طی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به‌ایجاد سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است.

با توجه به‌اینکه اکثر تولید‌کنندگانی که اقدام به تاسیس سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به‌علت نداشتن متخصص در این حوزه کلا فراموش کرده و یا سایت آن‌ها دارای اختلال و از دسترس خارج شده و یا از ادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به‌فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.

برای ثبت برند در سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی لازم است در آن ثبت نام کنید و اطلاعات لازم را در آن درج نماید. با ثبت‌نام برند خود در دایرکتوری شکُا می‌توانید کاربران زیادی را به‌خرید محصولات خود دعوت و ترافیک فروش محصولات خود را افزایش دهید.

اگر تولید‌کننده هستید و می‌خواهید محصولات و برند خود را به‌انبوهی از کاربران که در فضای مجازی منتظر شما هستند نشان دهید می‌توانید به‌سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا به نشانی www.eshoka.ir مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام در این سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولید‎کنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]