اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906054517314902

چاپ کارت ویزیت pvc

کد: 139906054517314902

https://bit.ly/3lwdoed

، تهران , (اخبار رسمی): هیدیکا خدمات چاپ کارت ویزیت و انواع کارت پی وی سی برای سازمان ها و ادارات و ... را ارائه می دهد.

چاپ کارت ویزیت pvc
چاپ کارت ویزیت pvc

کارت ویزیت کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد

کارت ویزیت  کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد.

تاریخچه چاپ کارت ویزیت pvc

چاپ کارت ویزیت در قرن هفدهم در انگلستان آغاز شد که در آن زمان که شماره تلفن وجود نداشت فقط با رسم نقشه کروکی به مشتریان خود آدرس کسب و کارشان را معرفی می کردند.
که در دهه  1870 یک  روش تبلیغاتی کسب و کار بود و محبوبیت خوبی در بین کاسبان  پیدا کرد که این نوع کارت  را شما می توانستید در محل های عمومی مثل فروشگاه ها، راه آهن، هتل ها و … ببینید.

با پیشرفت روز افزون صنعت چاپ هر روز شاهد خلاقیت و تنوع در کارت ها در اندازه و اشکال مختلف  و حتی جنس های  بهتر و با کیفیت تر هستیم.

ساختار و جنس کارت ویزیت

ساختار کارت ویزیت معمولا مستطیل شکل در ابعاد 8.5×4.5 سانتیمتر و در جنس های مختلفی و در ابعاد و اندازه های گوناگون که بستگی به سلیقه و ذوق مخاطب دارد که چگونه و در چه ابعادی چاپ شود  البته در مجموعه هیدیکا جنس کارت ویزیت ها پی وی سی  (pvc)و اندازه استاندارد پی وی سی  8.5×5.5  می باشد.

طراحی کارت ویزیت

یکی از سخت ترین و در عین حال لذت بخش ترین قسمت کار طراحی آن می باشد از آنجایی که کارت ویزیت معرف کسب و کار و حرفه شما می باشد و یک کارت ویزیت خوب کارت ویزیتی است که در ذهن باقی بماند مانند تصاویر زیر که نمونه کارت می باشد که یک پزشک خانواده و یا یک ابزار فروش به صورت حرفه خود طراحی نموده اند. پس باید برای یک طراحی خوب وقت زیادی صرف کنید عجله نکنید با حوصله این کار را انجام دهید.

در تیم هیدیکا طراحان مجرب و متخصص وجود دارد که می توانید با سپردن آن به ما یک کار خوب تحویل بگیرید.

چاپ کارت ویزیت  pvc

در گذشته از یک سمت کارت فقط استفاده و اطلاعات روی آن چاپ می شده است از آنجایی که کارت ویزیت معرف شما، موقعیت و سازمان شما می باشد پس بهترین روش استفاده از دو سمت کارت می باشد

پیشنهاد ما این که یک سمت کارت را لوگوی و مختصری توضیحات از کسب و کارتان و سمت دیگر کارت اطلاعات بیشتر مانند شماره تلفن، ایمیل و … درج کنید.

چاپ افست کارت ویزیت pvc به روش دیجیتال

چاپ کارت ویزیت به روش دیجیتال برای چاپ‌های فوری با تیراژ کم انجام می‌شود که در مدت زمان 1 الی 2 ساعت چاپ زده می‌شود با تیراژی بین 50 تا 100 عدد،چاپ دیجیتال کارت ویزیت در مواردی که نیاز  به چاپ کارت ویزیت در طرح‌های مختلف با تیراژ کم مورد نیاز است انجام می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تجهیزات فروشگاهی هیدیکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

هیدیکا برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزرگ جهت چاپ کارت های پرسنلی درون سازمانی پرینتر های تخصصی چاپ کارت پی وی سی را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه جهت فروش در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]